Fondos
PATRIMONIO. CONTRATACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36039.AELMC.2.1.3
Título PATRIMONIO. CONTRATACIÓN
Data(s) 1957-1996 (Creación) 1957 - 2017-11-03 (Produción)
Volume e soporte 8 unidades de instalación con 25 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Chenlo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta 2ª división de sección contén documentos da realidade patrimonial da Entidade Local Menor e da súa xestión e modificacións no decurso do tempo. Recolle os rexistros e inventarios das propiedades da Entidade e as diferentes fórmulas que derivan nas altas e baixas de bens e propiedade municipal: compra, alleamento e cesión, permuta, doazón, desafectación, reversións, expropiación. Tamén se conservan documentos relacionados cos datos xeográficos e os deslindes das propiedades da Entidade Local Menor.
Ademais contempla todo o relativo aos procesos de contratación, nas súas modalidades diferenciadas, de conformidade coa lexislación vixente en cada momento.Organizació
Esta 2ª división de sección, PATRIMONIO. CONTRATACIÓN, está organizada nas seguintes series documentais: 2.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA E SERVIZOS 2.1.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA 2.1.3.- PATRIMONIO. CONTRATACIÓN 2.1.3.1.- Expedientes de patrimonio 2.1.3.2.- Documentación do Balneario 2.1.3.3.- Documentación de canteiras 2.1.3.4.- Documentación do cemiterio 2.1.3.5.- Documentación de montes 2.1.3.6.- Xunta rectora do Monte Aloia 2.1.3.7.- Adquisicións. Contratos 2.1.3.8.- Aproveitamentos de madeiras. Poxas 2.1.3.9.- Libro rexistro de plicas 2.1.3.10.- Devolucións de fianzas
Ãrea de notas
Nota