Fondos
95/3. Conxunto de documentos e comunicacións relacionados coa posta en marcha e organización das Delegacións Agrícolas, de FET de las JONS (1932-1939)
Conxunto de documentos e comunicacións relacionados coa posta en marcha e organización das Delegacións Agrícolas, de FET de las JONS (1932-1939)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.APAZRUB.5.5.95/3
Título Conxunto de documentos e comunicacións relacionados coa posta en marcha e organización das Delegacións Agrícolas, de FET de las JONS (1932-1939)
Data(s) 1932-1939 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Pazo de Rubiáns
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Morgado de Rubiáns > Conxunto de documentos e comunicacións relacionados coa posta en marcha e organización das Delegacións Agrícolas, de FET de las JONS, a nivel local, comarcal e provincial, entre os que se atopan: Propaganda, nomeamento de cargos, instruccións organizativas, actividades productivas agrícolas e gandeiras, importacións, exportacións, convocatorias e reunións, etc. (Alfonso Ozores y Saavedra e o Delegado Provincial de Agricultura para a provincia de Pontevedra). Libriño de Reglamento da Sociedade de Gandeiros "La Unión" de Beluso (Bueu). Data: 1932, 1939. Ante:-
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Agricultura España Galicia Pontevedra Bueu
Puntos de acceso de topónimos España Galicia Pontevedra Bueu
Nome dos puntos de acceso Pazo de Rubiáns (Tema)