ATOPO
Rexistros actuais: 1.640.206
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523

Gondomar

  • Escritura de arrendamento outorgada por Pedro de Gayoso a favor de Francisco Rodríguez, dunha serie de terras en Guntín (1613)

    206/58

    Morgado de Lugo e Guntín > Escritura de arrendamento outorgada por Pedro de Gayoso (veciño de Guntín), a favor de Francisco Rodríguez; dunha serie de terras en Guntín. Data: 1613, 04, 18. Ante: Jacome Fernández. Concello: Guntín. Provincia: Lugo

  • Escritura de arrendamento outorgada por Diego de Medina a Diego de Minto, das herdades que traballaba Gregorio de Tosende en Santiago de Ferroi

    209/74

    Morgado de Lugo e Guntín > Escritura de arrendamento outorgado polo licenciado Diego de Medina, a favor de Diego de Minto, das herdades, casa, forno, horta e cortiñas que traballaba Gregorio de Tosende na freguesía de Santiago de Ferroi, por tempo de 6 anos e renda de 2 fanegas de pan de centeo e 1 carneiro. Data: 1558, 12, 09. Ante: Francisco López. Freguesía: Santiago de Ferroi. Concello: Guntín. Provincia: Lugo

  • ENTIDADE LOCAL MENOR DE MORGADÁNS

    ES.GA.36021.AELMM

    1925-00-00 - 2017-11-03 (Produción)

    Conta o arquivo da Entidade Local de cincuenta e dúas unidades de instalación, con documentos do período comprendido entre 1918 e 1995. Deste conxunto destacan as actas dos órganos de goberno entre 1955 e 1995. A referida ó patrimonio municipal, dende 1918, e ós aproveitamentos de madeiras dende 1955 a 1994. O maior volume corresponde á sección de Facenda (71% do total), dende 1955.

    Entidade Local Menor de Morgadáns

  • Libro de actas da Xunta Veciñal da Entidade Local Menor de Morgadáns (1977-1981)

    2/1

    Libro de actas de sesións da Xunta Veciñal da Entidade Local Menor de Morgadáns. 30 xaneiro 1977 a 26 decembro 1981.

  • Libro de actas da Xunta Veciñal da Entidade Local Menor de Morgadáns (1982-1987)

    2/2

    Libro de actas de sesións da Xunta Veciñal da Entidade Local Menor de Morgadáns. 30 xaneiro 1982 a 26 setembro 1987.

  • Datos sobre a Entidade Local Menor de Morgadáns remitidos á Coordenadora

    3/2

    Datos da Entidade Local Menor de Morgadáns para a coordinadora.

  • ALCALDE PEDÁNEO

    2

    1988-00-00 - 2003-00-00 (Produción)

    Alcalde pedáneo e o nome que recibe o representante do órgano unipersoal executivo que se sitúa á frente do goberno local dunha pedanía ou sindicatura (Entidad Local de Ámbito Territorial Inferior ao Municipial), sendo estas entidades submunicipais. O alcalde pedáneo viría a ser o alcalde dun núcleo de poboación, xeralmente rural e de pequeno tamaño (caseríos, parroquias, aldeas, barrios, pedanias, anteigrexas, lugares anexos e outros análogos), situado dentro dun termo municipal rexido por outra localidade maior, cuxo goberno e administración están rexidos baixo un réxime de Concello aberto. Pode ser candidato para Alcalde Pedáneo calquera elector residente no municipio con dereito de sufraxio pasivo. O Alcalde Pedáneo é comúnmente elixido polos electores do municipio mediante sistema maioritario.

  • Expedientes de protocolo

    3

    1988 - 2003-00-00 (Produción)

    Agrupación de series que plasman o conxunto de actuacións que se seguen para conceder as diferentes distincións honoríficas (Fillo Predilecto, Adoptivo, Membro Honorario da Corporación…) atendendo aos méritos, calidades e circunstancias singulares que concorren no interesado. Xunto a elo poden atoparse os propios regulamentos para esta concesión e tódolo relacionado coa actividade protocolaria da institución, entre eles os expedientes de irmanamento, os expedientes de actos públicos, libros de sinaturas, os expedientes de denominación de rúas, fotografías de actos públicos, notas de prensa... En moitas ocasións recollen fotografías, recortes de prensa, publicacións ou información diversa sobre os actos públicos.

  • XESTIÓN ADMINISTRATIVA E SERVIZOS

    2

    1925 - 2017-11-03 (Produción)

    Esta sección contén documentos resultado do funcionamento administrativo da entidade local: secretaria, rexistro, control do persoal e do patrimonio, da contratación, do seu arquivo e dos asuntos xudiciais e xurídicos. Baixo a denominación de “servizos” reúnense as series que desenvolven actividades de carácter finalista. Recollen funcións e actividades relacionadas coa ordenación do territorio e a vida económica no mesmo. As seguintes están determinados pola obriga municipal de salvagardar a integridade física e moral dos seus veciños. Os últimos díxitos da sección “Servizos” son de colaboración coa Administración Central, dedicados ás funciones derivadas da obriga que teñen Entidades Locais Menores de colaborar nos procesos de recrutamento, nos procesos electorais ou nos de empadroamento. Un control imprescindible tanto para o desenvolvemento da actividade económica e política do Estado como para a súa defensa

  • Certificacións e informes

    3

    2000-00-00 - 2003-00-00 (Produción)

    Documentos que acreditan actos o situacións de carácter administrativo cuxo destinatario é unha persoa, órgano ou entidade e que pretende a produción de efectos nun procedemento administrativo ou no marco das relación xurídicas privadas. O termo certificación utilizase para as acreditacións emitidas polo secretario dun órgano colexiado sobre acordos adoptados por este. Estudos e informes realizados pola Secretaría con diversos fins e con valor informativo e xurídico respectivamente.

  • Títulos de propiedade de parcelas no cemiterio

    11/1

    Títulos de propiedade de parcelas no cemiterio.

  • OBRAS E URBANISMO

    1

    1957-00-00 - 2017-11-03 (Produción)

    Na 2ª División de sección Obras e Urbanismo atópase a documentación relativa á organización do espazo urbano das Entidades Locais Menores. Os documentos relativos á planificación do termo municipal, cos seus diferentes plans e proxectos urbanísticos. As licenzas de obras de nova planta, as modificacións en obras xa existentes, os derrubos, as segregacións de parcelas e as alineacións, con tódolos documentos relacionados coa obtención das licenzas para executar estas obras, os acordos municipais e os informes técnicos así como as titularidades. Ademais aqueles documentos relativos ás licenzas para exercer e instalar as diferentes actividades industriais e os seus establecementos.

  • Expedientes de obras de particulares

    2

    2002 (Produción)

    Nesta serie recóllense os expediente que se tramitan para levar a cabo obras de titularidade particular e que se tramitan para comprobar a legalidade e adecuación da obra á normativa vixente. Dentro da mesma destacan as diferentes licenzas existenteas para levar a cabo as obras. Estas poden ser: Licenzas de obras maiores: expediente que se tramita para levar a cabo una obra nova, ampliación ou modificación, demolición, legalización, urbanización, cambio de titularidade particular. Licenzas de obras menores: expediente que se tramita para levar a cabo reforma de elementos (tellado, pintar portal ou escaleira), reforma en vivenda (cambiar aparellos sanitarios, cambiar carpintaría interior, solar, alicatar, etc.) e para instalar lápida de sepultura. Tamén obra menor en vía pública (instalación de anuncios, valado, gabias e canalizacións subterráneas..) Licenza de primeira ocupación: conxunto de actuacións que se seguen para autorizar a ocupación dunha vivenda, unha vez finalizada a construción. Expediente de segregación: conxunto de actuacións que se seguen para autorizar a separación dunha parcela de terreo da súa leira matriz

  • Expediente de iluminación pública en Prado (PAM 2000-2002)

    93/2

    Expediente de iluminación pública en Prado. PAM / 2000 - 2002.

  • Expediente de subvención para iluminación pública de San Xosé de Prado PAM 1991, segunda fase

    22/14

    Subvención para iluminación pública de San Xosé de Prado (PAM - 91). 2ª Fase.

  • Expediente de mellora de subministro de auga en Prado dentro do Plan de obras de saneamento e abastecemento de augas a pequenos núcleos rurais

    92/14

    Expediente de mellora de subministro de auga en Prado, "Plan de obras de saneamento e abastecemento de augas a pequenos núcleos rurais".

  • Expediente do pantano de Chaín. Antecedentes

    93/4

    Expediente do pantano de Chaín. Antecedentes.

  • Expediente da prolongación da pista forestal dende o lugar de Muiño Vello ata o barrio de Prado. Pista Morgido

    19/7

    Expediente da prolongación da pista forestal dende o lugar de Muíño Vello ata o barrio de Prado. Pista Morgido.

  • Expedientes de obras en fontes e lavadoiros

    9

    1957-00-00 - 1958-00-00 (Produción)

    Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en fontes e lavadoiros

  • Expediente da obra da cuberta de lavadoiro en Os Padróns

    22/5

    Expediente da obra da cuberta de lavadoiro en Os Padróns.

  • Expedientes de obras en instalacións deportivas

    10

    1980-00-00 - 2004-00-00 (Produción)

    Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en instalacións deportivas

  • Expediente de subvención da Deputación Provincial para pista polideportiva en San Roque

    21/17

    Subvención da Deputación Provincial para pista polideportiva en San Roque.

  • Expedientes de obras na rede de sumidoiros

    14

    1995 (Produción)

    Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na rede de sumidoiros

  • Expedientes de actividades educativas, culturais e deportivas

    1

    1963-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    Agrupación de series que recolle a documentación derivada da función promotora e difusora dos concellos no estrito ámbito cultural, dotado dun carácter diverso por natureza, tradúcese na presenza de moitas series específicas que no cadro se reducen a dúas. Inclúe calquera tipo de actividade de promoción emprendida ou apoiada dende a Entidade Local Menor tales como exposicións, premios e un longo etcétera de exemplos encamiñados nese sentido.; tamén atopamos os expedientes de subvencións a actividades culturais que, como o seu propio nome indica, recolle toda aquela documentación xerada no transcurso daquelas actuacións dos concellos orientadas á concesión de axudas ou subvencións ó desenvolvemento de calquera tipo de actividade cultural por parte de persoas ou colectivos., así como aquelas subvencións solicitadas polas entidades locais a outras administracións para levar a cabo actividades desta natureza. E por último a documentación derivada do funcionamento dos con centros culturais, tales como casas da cultura, teatros, museos, bibliotecas, casas de xuventude, centros culturais específicos, liceos e demais polo estilo nos que prime a súa función cultural, xerando un conxunto documental con características propias. Ademais, inclúe unha agrupación de series coa documentación relacionada coas actividades deportivas, subvencións e funcionamento dos centros deportivos.

  • Escritura de concordia outorgada entre Francisco López e os veciños do Coto de Guntín relativa ás rendas e á utilidade de proveito do Coto (1679-1725)

    206/67

    Morgado de Lugo e Guntín > Copia compulsada dunha escritura de concordia outorgada entre Francisco López e os veciños do Coto de Guntín; relativa ás rendas e á utilidade de proveito do Coto. Data: 1679, 04, 22. Ante: - > Copia compulsada dunha escritura de poder a favor de Pedro do Canal, para que pida e cobre (en nome do Consello de veciños da freguesía de San Miguel de Canedo); calquera tipo de renda que se deba. O poder faise por un tempo de 4 anos. Data: 1722, 12, 24. Ante: - > Testemuño de Joseph de Murga (cura de San Cristovo de GUntín); sobre a escritura de concordia arriba referenciada. Inclúe autos. Data: 1725, 10, 29. Ante: Matías Rodríguez , Domingo Antonio Pedreira. Freguesía: san Cristovo de Guntín. Concello: Guntín. Provincia: Lugo

  • NACIONALIDADE

    7

    1968-00-00 - 1999-00-00 (Produción)

    O art. 46 indica que os feitos relacionados coa nacionalidade ou coa vecindade civil se inscribirán na marxe da inscrición de nacemento feito no libro rexistro de nacementos. Para cumprimentar este trámite produce documentación do Rexistro Civil, relacionada coa adquisición e perda da nacionalidade e a súa inscrición, coa recuperación da mesma, principalmente a efectos simplemente da futura anotación desta circunstancia. A adquisición da nacionalidade por nacemento dedúcese da filiación; si se adquire por opción créase un expediente a tramitar onde se acrediten os requisitos, regulado nos artigos 46 e 63 da Lei do Rexistro Civil. Polo súa parte a perda de nacionalidade pode ser por renuncia ao adquirir outra, por sanción penal, por dependencia familiar, por formar parte das forzas armadas doutro pais..e requirirá da inscrición desta circunstancia no libro de rexistro de nacementos.

  • Correspondencia

    1

    1963-1963 (Produción)

  • Libro diaro do Rexistro Civil (1986 - 1996)

    4

    1986-1996 (Produción)

  • Libro rexistro de bautizados

    3

  • Certificacións e declaracións de nacementos

    4

  • Expedientes de emenda de erros e inscrición de nacementos fóra de prazo

    5

  • MATRIMONIOS

    3

    1871-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    Documentación do Rexistro Civil relacionada co control dos matrimonios no territorio no que ten incidencia e xurisdición, tanto civís como eclesiásticos. Destaca polo súa importancia fedataria e testemuñal os libros de rexistro de matrimonios, dende 1870 ata a actualidade, xunto con outros de similar pretensión os libros de actas de matrimonios. Todos eles acostuman a dispor de índices alfabéticos e unha ordenación cronolóxica. O Código Civil distingue dous tipos de matrimonio: canónico e civil, con diferente resultado documental no arquivo do xulgado de paz. Os civís son especialmente significativos no período republicano e dende os anos oitenta( dende o 1 de decembro de 1977). A declaración ou certificación do matrimonio canónico faise no mesmo momento do acto polo encargado do rexistro, constando a hora e lugar da celebración, a identidade dos contraentes, a vecindade do marido, carácter canónico, a parroquia e nome do cura y los datos del poder en los casos de ausencia física de un dos esposos. O matrimonio civil deriva nun expediente individualizado, ante o xuíz, alcalde ou representante delegado regulamentariamente. Lerase os artigos 66,67 e 68 do Código Civil, solicitase a confirmación dos contraentes e estendese a acta e a inscrición oportunas. Ademais como resultado das interrelacións cons cidadáns, consérvanse copias da certificacións, partidas ou declaracións de matrimonios, requiridas en mitos trámites administrativos, así como os expedientes de emenda e subsanación de rros ou de inscrición dos nacementos fóra de prazo, tendo en conta da súa obrigatoriedade. Así como tramites relacionados coas separacións, divorcios, nulidade matrimonial, capitulacións ou dilixencias previas.

  • Capitulacións matrimoniais

    7

  • Expedientes de separacións e divorcios

    8

  • DEFUNCIÓNS

    4

    1871-00-00 - 2001 (Produción)

    Documentación do Rexistro Civil relacionada co control das defuncións no territorio no que ten incidencia e xurisdición. Destaca polo súa importancia fedataria e testemuñal os libros de rexistro de defuncións, dende 1870 ata a actualidade, xunto con outros de similar pretensión os libros de actas de defuncións ou os libros de declaracións de defuncións. Todos eles acostuman a dispor de índices alfabéticos e unha ordenación cronolóxica. O documento básico consiste na declaración de algunha persoa coñecedora do falecemento de outra que informa sobre a morte e que se acompaña habitualmente da oportuna certificación médica coas causa do falecemento. Esta declaración é obrigatoria para familiares ou residentes na mesma vivenda que o falecido, cabeza de familia da vivenda onde falecera si é fora de su domicilio, ou calquera coñecedor da mesma. Na declaración indicase a identidade do falecido, hora, data e lugar do falecemento e causa da morte, xunto coa información sobre o seu enterramento. Este datos pasaran a detallarse no libro de rexistro de defuncións. Ademais como resultado das interrelacións cons cidadáns, consérvanse copias da certificacións, partidas ou declaracións de defunción, requiridas en moitos trámites administrativos, así como os expedientes de emenda e subsanación de erros ou de inscrición das defuncións fóra de prazo, tendo en conta a súa obrigatoriedade, así como os libros de rexistro ou as declaracións de abortos, de últimas vontades ou expedientes de repatriación de mortos.

  • Dilixencias criminais previas

    11

  • Expedientes de emancipacións, tutela e incapacidade

    21

  • Informacións testificais

    29

  • Expedientes de liberdade vixiada (1947-1951)

    44

    1947-1951 (Produción)

  • Libro rexistro de condenas condicionais

    49

    1910-1950 (Produción)

  • Proxecto de pavimentación das prolongacións do camiño de Donas a San Cibrán no Concello de Gondomar (1975)

    1.602/2

    Concello de Gondomar. - Proxecto de pavimentado asfáltico das prolongacións do camiño de Donas a San Cibrán.

  • Proxecto de mellora de pavimento do camiño veciñal de Gondomar a Chenlo no Concello de Gondomar (1975)

    1.479/2

    Concello de Gondomar. - Proxecto de mellora de pavimento do camiño veciñal de Gondomar a Chenlo. Data: 1975.

  • Proxecto de mellora do camiño veciñal Gondomar a Peitieiros no Concello de Gondomar (1971)

    1.750/13

    Concello de Gondomar - Proxecto de mellora de trazado e pavimento do camiño veciñal Gondomar a Peitieiros. (Nº 10-C).

  • Expediente de revisión de prezos do camiño veciñal da estrada de Vincios a Couso por Vila a Chenlo nos concellos de Gondomar e Porriño (1946-1951)

    1.563/5

    - Proxecto de Camiño veciñal nº 197 - 120 da estrada de Vincios a Couso por Vila a Chenlo; primera sección de Morgadans ao límite dos concellos de Gondomar e Porriño. Expediente de revisión de prezos. Enxeñeiro: Eloy Fernández - Valdés. Contén: memoria, anexos, presuposto.

  • Expediente de expropiación para trazado e construción da estrada provincial de Vincios a Nigrán nos Concellos de Gondomar e Nigrán (2004)

    30.831/2

    Concellos de Gondomar e Nigrán - Expediente de expropiación da obra trazado e construción da estrada provincial EP Vincios a Nigrán. Contén: Anexo de expropiación do proxecto e planos. Ano: 2004, decembro. (Procedente do Servizo de Contratación)

  • Expediente de devolución de fianza a favor de Raymundo Vázquez Construcciones SA por obras de reparación de camiños veciñais. Décimo cuarto lote (1969)

    10.896/1

    Expediente devolución de fianza a favor de Raymundo Vázquez Construcciones S. A. para responder das obras de reparación de camiños veciñais correspondentes ao Lote Número 14: > Gondomar a Chenlo a Mosende, Sección Porriño. > Rubiós a Taboexa a Vilacoba > Loureza a Burgueira por valor de 150.000 Ptas. Acordo do Pleno 27-3- 1969.

  • Expediente de devolución de fianza a favor de Construcciones Carro SL por obras de ampliación do ensanche e muros do camiño de Vincios a Nigrán

    10.873/12

    Expediente devolución de fianza a favor de Construcciones Carro S. L. para responder das obras de: > Ampliación do Ensanche e Muros de Vincios a Nigrán (Nigrán) por valor de 172.000 Ptas. Comisión de Goberno de 12-6-1987.

  • Expediente de contratación para delegación de xestión, liquidación e recadación das multas de tráfico do concello de Gondomar (2006)

    33.646/7

    Servizo de Contratación Expediente delegación de competencias do concello de Gondomar para a xestión, liquidación e recadación das multas de tráfico polo ORAL. Aprobación: Pleno 26-4-2006. Data: 2006.

  • Expediente de contratación de obras do lote 18 presuposto extraordinario Q. Adxudicado a Dolores Casas (1973)

    15.535/11

    Expediente de contratación de obras do lote 18 presuposto extraordinario "Q". Adxudicado: Dolores Casas (29-05-1973). - Camiño veciñal de acceso a Calvos. - Camiño veciñal de Laxe a Eiroa. - Camiño veciñal de Xende a Xesta. - Camiño veciñal Gaxate a Xende.

  • Expediente de contratación de obras en camiños veciñais lote 7 con cargo ao presuposto extraordinario Q. Adxudicado a José Malvar (1973)

    15.536/9

    Expediente de contratación de obras en camiños veciñais lote 7 con cargo ao presuposto extraordinario "Q". Adxudicado: José Malvar (27-02-1973). - Mañufe a Nande. - Gondomar a Chenlo, 1º anaco. - Ribadelouro a Cerquido. - San Blas a Budiño.

  • Expediente de contratación de obras do lote 1. Adxudicado a J. Malvar (1974)

    15.538/5

    Expediente de contratación de obras do lote 1. Adxudicado: J. Malvar (27-06-1974). - Reparación camiño veciñal rampa a Ventosa a Agolada. - Reparación camiño veciñal Insua a Chaín. - Reparación camiño veciñal Gondomar a Couso.

  • Expediente de tramitación do convenio de colaboración co Concello de Gondomar para a construción do campo de fútbol de herba artificial de Padróns (2007)

    33.643/4

    Servizo de Contratación. CONVENIO de colaboración entre Deputación- Concello de GONDOMAR para campo de fútbol de herba artificial en Padróns (Vincios). Contén: so Protocolo de colaboración asinado o 19-05-2007. Datas: 2007.

  • Expediente de contratación da obra muros e pechamento EP Mañufe-A Xunqueira no concello de Gondomar (1998)

    24.161/7

    Fondos Propios 1998 Concello: Gondomar Obra: Muros e pechamento EP Mañufe-A Xunqueira PO-7403 Adxudicado: Construcciones Obras e Viales, S. A. (COVSA) Ano: 1998

  • Expediente de contratación da obra ampliación da ponte sobre o río Zamanes EP Vincios-Nigrán no concello de Gondomar (2000)

    24.164/5

    Fondos Propios 2000 Concello: Gondomar Obra: Ampliación da ponte sobre o Río Zamanes EP Vincios- Nigrán Adxudicado: Construcciones Crespo, S. A. Contén: Expediente devolución de fianza definitiva 06.03.03. Anos: 2000- 2003

  • Expediente de contratación da obra de pavimentación de glorieta na intersección da PO 2301 e a PO 2302 de Gondomar (2012)

    2/2

    Expediente 71/2012 de contratación por contrato menor de obra de Fondos Propios 2012: Pavimentación de glorieta na intersección da PO 2301 e a PO 2302 de Gondomar > Adxudicación: RP 003651 de 26-02-2012 a COVSA, Construcciones, obras y viais, S.A. por 11.774'58 €

  • Expediente de segregación de finca de José Gulías Gulías (2012)

    2.285/10

    Licenza nº: 111/2012. Obra: Segregación de finca. Propietario: José Gulías Gulías. Lugar: A Atalaia (Viascón).

    Concello de Cotobade

  • Expediente de obra de pavimentación do camiño da estrada de Bueu - Aldán á igrexa de Beluso e praia de Mourisca (1971)

    420/13

    Proxecto de pavimentación do camiño da estrada de Bueu - Aldán á igrexa de Beluso e praia de Mourisca. Contén: memoria, planos, prego de condicións e presuposto.

  • Solicitude e resolución de titularidade interposta por Martín J Rial Lavia sobre o camiño de baixada á praia de Mourisca (2007)

    3.961/83

    Escrito de solicitude de titularidade de camiño de baixada á praia de Mourisca, finca Barreras Interesado: Martín J. Rial Lavia Resolución: informes técnicos manifestando tratarse dunha servidume privada de fincas

  • Expediente de iluminación pública en Mañufe e Donas (1992)

    1.747/8

    Plan de Obras e Servizos ( POS ): Obra: Iluminación pública en Mañufe e Donas. Contratista: Concello - Administración.

  • Expediente do Programa de Acción Municipal (PAM) da Deputación de Pontevedra (2003)

    1.635/5

    Expediente do Programa de Acción Municipal (PAM) da Deputación de Pontevedra para: Pavimentación en Xesta, Barcia, A Lama, Xende, Verducido, Seixido, Covelo. Obra nº 43/148.

  • Expediente relativo á celebración de festas populares (2010)

    5.115/9

    Expediente relativo á celebración de festas populares. Festa: San Martiño. Lugar: Figueiró.

  • NACEMENTOS

    2

    1870-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    Documentación do Rexistro Civil relacionada co control dos nacementos no territorio no que ten incidencia e xurisdición. A inscrición do nacemento supón a entrada dunha persoa no Rexistro Civil, cun folio específico que recollerá os datos do nacemento ou adopción, as modificacións da súa capacidade, o concurso, quebra, suspensión de pagamentos, a falecemento, a vecindade, modificacións da nacionalidade, así como as incidencias do matrimonio, representación legal ou defunción. A inscrición e obrigatoria para o pai e nai, parente máis próximo ou cabeza de familia da casa ou establecemento onde tivera lugar o nacemento. Nela constan os datos do nacido, nome e apelidos, sexo, hora de nacemento, dia e lugar, datos do pai e nai, e avós paternos e maternos e do matrimonio destes. Destaca polo súa importancia fedataria e testemuñal os libros de rexistro de nacementos, dende 1870 ata a actualidade, xunto con outros de similar pretensión os libros de actas de nacemento os libros de bautizados. Todos eles acostuman a dispor de índices alfabéticos e unha ordenación cronolóxica. Ademais como resultado das interrelacións cos cidadáns, consérvanse copias das certificacións, partidas ou declaracións de nacemento, requiridas en moitos trámites administrativos, así como os expedientes de emenda e subsanación de erros ou de inscrición dos nacementos fóra de prazo, tendo en conta da súa obrigatoriedade.

  • Expediente de denuncia por danos na estrada provincial Gondomar - Peitieiros no Concello de Gondomar (2011)

    44.674/26

    Servizo de Infraestruturas - Expediente denuncia nº 98/ 2011. Contra: Non consta. Danos: Danos na EP-2301 Gondomar-Peitieiros, por sinistro o 10-08-2011 co vehículo M-9838-OK. Concello: GONDOMAR. >Parte: 11-08-2011 >Notificación á aseguradora: 01-09-2011. >Xustificante de pago pola aseguradora AXA, 1.623'04 €. Data: 2011 - 2012.

  • Expediente de denuncia contra Instalacións FENOSA por danos na estrada provincial Donas - Mañufe no Concello de GONDOMAR (2012)

    44.677/2

    Servizo de Infraestruturas - Expediente de denuncia nº 2/ 2011. Contra: Unión FENOSA Danos: Reposición defectuosa de gabia na EP-2304, Donas-Mañufe, km 2+100. Concello: GONDOMAR. >Boletín: 03-01-2012. >Notificación: 16-01-2012. >Arquivados: ? Data: 2012 - 2013.

  • Actualización nas instalacións eléctricas de iluminación pública do campo de fútbol do Paseo Río Miñor, GONDOMAR (2012)

    43.234/5

    Orixe: Servizo de Infraestruturas - Expediente PID/12/00920/2013004803 (PID 2012 nº 4803) Concello de GONDOMAR Investimento: Actualización nas instalacións eléctricas de iluminación pública do campo de fútbol do Paseo Río Miñor. Contén proxecto sen firma. Data: 2012 - 2014.

  • Expediente das obras de pavimentación de glorieta na intersección da PO-2301 e a PO-2302. Gondomar (2012)

    39.776/7

    Servizo de Infraestructuras nº 020/12 >Fondos Propios 2012 >Concello de Gondomar >Expediente das obras de pavimentación de glorieta na intersección da PO-2301 e a PO-2302 >Adxudicación: RP nº 3651 de 26-02-2012 a COVSA. por 11.774,58 €. >Memoria valorada. Autora: Belén Pampín Camino. Asinada. 2012, marzo. Presuposto: 11.774,58 € >Certificación >Plan de seguridade e saúde Datas: 2012

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Mobilidade

  • Reparación, mantemento e adquisición de material deportivo e de ocio 2015. Nº 45972. Concello de GONDOMAR

    39.689/20

    Liña 1: Reparación, mantemento e adquisición de material deportivo e de ocio 2015. Concello de GONDOMAR >Nº 45972: REPARACIÓN DA CUBERTA DO PAVILLÓN DE DONAS. Concesión: Resolución Presidencial 29111 de 29-12-2015. Importe: 3.225´88 €. Aplicación: 942.3420.762.01.2015. Data: 2015- 2016.

  • Expediente da ELM de Morgadáns no concello de Gondomar do Plan de Obras e Servizos (2015)

    11.058/6

    Plan de Obras e Servizos Provinciais POS 2015 (Bases no BOP 2-1-2015) Solicitudes de subvención da Entidade Local Menor de Morgadáns no Concello de Gondomar. 1. Pagamento a acreedores de gasto corrente. 2. Pagamento a acreedores de investimentos. Non concedidas. Data: 2015.

  • Expediente das obras de reparación de firme na EP-2102 Vincios-Nigrán. Gondomar (2013)

    39.804/3

    Servizo de Infraestructuras nº 032/13 >Fondos Propios 2013 >Concello de Gondomar >Expediente das obras de reparación de firme na EP-2102 Vincios-Nigrán, Pk 8+000 a 9+000 >Adxudicado mediante RP nº 6313 do 16-04-2013 a COVSA por 8.649,93 € >Proxecto. Autora: Belén Pampín Camino. Asinado. 2013, marzo. Presuposto 8.649,93 € >Certificacións, informes... >Plan de seguridade e saúde >Datas: 2013

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Mobilidade

  • Expediente das obras de mellora da capa de rodadura e drenaxe lonxitudinal da EP-2304 Donas-Mañufe, Pk 0+000 ao Pk 3+300. Gondomar (2013)

    39.810/1

    Servizo de Infraestructuras nº 117/13 >Fondos Propios 2013 >Concello de Gondomar >Expediente das obras de mellora da capa de rodadura e drenaxe lonxitudinal da EP-2304 Donas- Mañufe, Pk 0+000 ao Pk 3+300 >Adxudicado mediante RP nº 13913 do 6-03-2013 a COVSA por 170.000 € >Proxecto. Autora: Belén Pampín Camino. Sen asinar. 2013, agosto. Presuposto: 172.158,36 € >Certificacións, informes... >Plan de seguridade e saúde >Datas: 2013-2017

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Mobilidade

  • Expediente da obra de ensanche e mellora da seguridade vial na EP-2302 Gondomar-Chaín-Morgadáns. Gondomar (2013-2014)

    39.846/1

    Servizo de Infraestructuras nº 064/14 >Fondos Propios 2014 >Concello de Gondomar >Expediente da obra de ensanche e mellora da seguridade viaria na EP-2302 Gondomar-Chaín-Morgadáns, PK 0+000 a 3+246. Contén: >Proxecto Fondos Propios 2014. Autora: Belén Pampín Camino. Asinado. 2014, abril. Presuposto: 550.625,89 € >Proxecto Fondos Propios 2013. Autora: Belén Pampín Camino. Sen asinar. 2013, xullo. Presuposto: 390.371,23 € >Plan de seguridade e saúde >CONVENIO de colaboración: 7-08-2014. Orixinal asinado. >Datas: 2013-2014

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Mobilidade

  • Informe sobre reclamación de responsabilidade patrimonial no Concello de Gondomar (2008)

    44.867/4

    Servizo de Infraestruturas - Informe sobre reclamación de responsabilidade patrimonial na ZONA 2: Comarca de Vigo Reclamante: Josefa Fernández Pintos. Asunto: Danos persoais causado pola existencia dunhas baldosas levantadas na beirarrúa o 10-06-2008. Estrada: EP-2301 Gondomar - Peitieiros. Concello: GONDOMAR. Data: 2008.

  • Informe sobre reclamación de responsabilidade patrimonial no Concello de Gondomar (2010)

    44.871/4

    Servizo de Infraestruturas - Solicitude de Informe sobre reclamación de responsabilidade patrimonial, ZONA 2: Comarca do Baixo Miño Reclamante: Carlos Misa Alonso. Asunto: Danos persoais e materiais por un muro de pedra. Estrada: EP-3102 Tomiño - Sabarís, km 1+500. Concello: GONDOMAR. Data: 2010.

  • Plan de Acción Municipal (PAM) (2009)

    32.440/5

    PLAN DE ACCIÓN MUNICIPAL PAM 2009 ACTIVIDADES Concello de GONDOMAR: 97: VIII Certame literario D. Diego Sarmiento de Acuña. - Sin conceder.

  • Plan de Acción Municipal (PAM) (2010)

    33.721/2

    PLAN DE ACCIÓN MUNICIPAL PAM 2010 ACTIVIDADES Concello de GONDOMAR: 430: Escola de teatro. 431: curso curtametraxe. 432: cine na rúa. 568: III Premio anual de poesía victoriano. Entidade Local Menor Morgadáns 570: escola tempo libre. Entidade Local Menor Morgadáns - sin subvención.

  • Plan de Acción Comunitaria (PAC) (2012)

    34.403/3

    Servizo de Cooperación Plan de Acción Comunitaria (PAC) 2012. Concello de GONDOMAR: 1187.- Construcción de parque infantil. APA As Pontes.

  • Plan de Acción Municipal (PAM) (1989-1992)

    12.504/2

    Plan Acción Municipal 1989 Concello de Gondomar. 305. Bacheo camiño Pazo do Conde, Levadas, Cruceiro, Mañufe. 306. Bacheo e pavimentado camiño Pazo do Conde. 307. camiño das escuelas de Chaín a carretera de Couso. 310. Pavimentado Camiño de Amados en Peiteiros.

  • Plan de Acción Municipal (PAM) (2006)

    28.972/3

    PLAN DE ACCIÓN MUNICIPAL PAM 2006 Actividades Concello de GONDOMAR: 6: V Certamen literario D. Diego Sarmiento de Acuña. 166: Memorial Manuel Barros. 167: Conciertos Banda de Música de Vincios. 168: Cine na calle. 169: Curso internacional de Guitarra.

  • Plan de Acción Comunitaria (PAC) (2011)

    22.912/3

    Plan de Acción Comunitaria (PAC) 2011 Concello de GONDOMAR: 20: Instalaciones calefactoras. Centro Cultural y Deportivo La Merced de Chaín. 142: Adquisición de mobiliario. AACC San Roque de Morgadáns.ç 245: Señalización de tuberías de auga en monte. Canalización y distribución de ramales. CC de augas de Peitieiros. 391: Recuperación de camiño real Peitieiros - Couso. Centro Cultural y Recreativo de Peitieiros. 392: Acondicionamento do local para guardar pasos. Diócesis de Tui-Vigo Cuatro Pasos de Semana Santa. 402: Adquisición de material informático. APA As Pontes. ¿Sin justificar? 403: Adquisición de tobogán, casa de xogos y suelo de caucho. APA As Pontes. ¿Sin justificar?. 649: Canalización de augas pluviales en los camiños parroquiales. Asociación de veciño Santa Eulalia de Donas. 2332: Reparación de depósito de auga potable. Comunidad de usuarios de auga de Caxide y Bade. LD.

  • Plan de Acción Municipal (PAM) (2006-2008)

    30.227/2

    PLAN DE ACCIÓN MUNICIPAL PAM 2006/08. Inversiones. Concello de GONDOMAR: 203-171/979/ 2007 - 2008: Dotación infraestructura en campo de fútbol As Cercas. 205/1209/ 07: Mobiliario casa do concello. 242/203/ 2006: Mobiliario da Casa de cultura de Mañufe. LD. 267/1060/ 07: Acondicionamento e mellora cemiterio de Donas. LD. 273/1215/ 07: Iluminación, pavimentación e remate vestiarios pista polideportiva de Chaín. LD.

  • Expediente de sumario nº 316/1958 sobre incendio no monte Matalagartos de Peitieiros no Concello de Gondomar

    24.950/19

    Expediente de sumario nº 316/1958 do Xulgado de primeira Instancia e Instrución nº 2 de Vigo sobre incendio no monte Matalagartos de Peitieiros no Concello de Gondomar. Data: 1958.

  • Expediente de anticipo ao concello de Gondomar para obras do POS 1988

    12.414/2

    Expediente de anticipo ao concello de Gondomar para obras do Plan de Obras e Servizos (POS) 1988 nº 269 beirarrúas na vila, 1988 - 1989. Contrato 408/88 (13-07-1988).

  • Expediente de anticipo ao concello de Gondomar para obra do POS 1989

    12.415/4

    Expediente de anticipo ao concello de Gondomar para obra do Plan de Obras e Servizos (POS) 1989: nº 334 Compra de maquinaria do Servizo de Vías e Obras. Ano 1989 - 1990 Contrato 418/89 (25-06-1990).

  • Expediente de anticipo ao concello de Gondomar para obras do POS 1989

    12.415/6

    Expediente de anticipo ao concello de Gondomar para obra do Plan de Obras e Servizos (POS) 1989: nº 237 Instalacións de alumeamento público. Ano 1989 - 1990 Contrato 420/89 (17-10-1989).

  • Proxecto de urbanización da rúa Terceira lonxitudinal no Concello de Gondomar (1973)

    1.592/4

    Concello de Gondomar - Proxecto de urbanización da rúa 3ª lonxitudinal. Enxeñeiro: Eloy Fernández Valdés. Asinado e visado. Data: 1973, febreiro.

  • Plan de Instalacións Deportivas (PID) (1983)

    8.689/11

    Plan de Infraestrutura Deportiva Rural 1983 Concello de Gondomar (denegadas): - Remodelación e mellora da experiencia cinegética en Couso. - Conclusión e puesta en funcionamento do campo de fútbol en Abelleira, Morgadáns. - vestiarios e renivelación campo de fútbol de As Gaiandas, Gondomar. Inclue Proxecto. - Ampliación e mellora campo de fútbol de Couso. - Peche recinto deportivo en Chaín. - Acondicionamento campo de bolos en Peitierios.

  • Plan de Instalacións Deportivas (PID) (1988)

    12.438/2

    Plan Instalacións Deportivas / 1988 Concello de Gondomar. 295.- Iluminación Campo fútbol de As Gaiándas, (ID). 296.- Pistas Polideportivas en parroquias, (ID). 384.- Obras e instalaciones no campo de fútbol de As Gaiandas. Remanentes de 296/ID.

  • Plan de Instalacións Deportivas (PID) (1981-1983)

    8.671/2

    Concello de Gondomar, 1981 - 1983 - Construcción de campo de fútbol no Monte 548 de UP de Abelleira, Morgadans (300.000 ptas). - Mellora e acondicionamento do campo de fútbol de "As Gaiandas": gradas, saneamiento, servicios, etc. en Gondomar (600.000 ptas). Proe.

  • Plan de electrificación rural (1980)

    2.433/1

    Plan de Obras e Servizos (POS) 1980 Electrificación rural Concello de GONDOMAR - Nº 156. "Línea de Media Tensión, Centro de Transformación e Red de baixa Tensión, Abelar" Contiene Proxecto.

  • Plan de electrificación rural (1980)

    2.434/3

    Plan de Obras e Servizos (POS) 1980 Electrificación rural Concello de GONDOMAR - Obra Nº 165. "Línea de Media Tensión a Centro de Transformación de los Remedios Centros de Transformación e Redes de baixa Tensión de Couso e Os Remedios". Contiene Proxecto.

  • Plan de electrificación rural (1978)

    2.488/9

    Plan de Electrificación Rural. Concello de Gondomar: - Proxecto de Centro de Transformación e Red de baixa Tensión de Morgadáns. 1978. Contiene Proxecto. - Enxeñeiro: Joaquín A. Acosta Beiras.

  • Plan de electrificación rural (1986)

    9.264/1

    Plan de Electrificación Plan de Obras e Servizos (POS) / 1986. Concello de Gondomar. 164.- Red de baixa Tensión en Pousada - Mañufe. - Contiene Proxecto. - Devolución de Fianza 1988.

  • Plan de electrificación rural (1978)

    2.488/7

    Plan de Electrificación Rural. Concello de Gondomar: - Proxecto de Centro de Transformación e Red de baixa Tensión de Vilaza, 1978.

  • Fondo de Cooperación Local (FCL) (1991-1992)

    12.577/7

    FClL1991 Concello de Gondomar: - Mellora da red de distribución do auga no casco urbano da villa de Gondomar.

  • Plan de Cooperación Provincial. Concello de Gondomar (1959-1960)

    2.254/7

    Expediente pertencente ao plan bienal de cooperación provincial de 1959- 1960. Concello de Gondomar > Electrificación rural nas parroquias do Souto, San Ciprián. > Abastecemento de augas a Gondomar, nas parroquias de Gondomar e Mañufe

  • Plan de Obras e Servizos (POS) (2011)

    22.902/15

    Plan Provincial de Cooperación PPC 2011 Concello de GONDOMAR: 14: Saneamento do núcleo de Nande (Sequiña - Santo André) na parroquia de Mañufe.

  • Expediente de anticipo ao concello de Gondomar para varias obras (2004)

    35.819/5

    Expediente da Caixa de Anticipos de Cooperación Nº 723/2004 ao concello de Gondomar para financiamento de: - Dotación de servizos para o público, independizacións de vestiarios, etc (PID 2003) - Alumeamento público vario na Feira Doce - Randufe (PPC 2004) - Canalización de sumidoiros de augas pluviais (POL 2004) - Pavimentación da rúa Otero Pedrayo, 2ª fase (municipal) Datas: 2004 - 2014.

  • Plan Rede Viaria Local (RVL) (1993)

    12.785/16

    Plan Red Viaria Local 1993. Nº 15. Mellora e ampliación estrada provincial Mosende - Morgadáns. Concello de Gondomar.

  • Plan de Acción Comunitaria (PAC) (1992)

    12.602/11

    Plan de Acción Comunitaria / 1992. Expedientes de solicitudes de subvencións no concedidas ao concello de Gondomar.

  • Segundo Plan Provincial de Emprego. Concello de Gondomar

    18.191/17

    SEGUNDO PLAN PROVINCIAL DE EMPREGO 2014 Concello de Gondomar Nº de expediente: 2014002675 - Contratación de: Samuel Benítez Pereira. Alfonso Costas Salgueiro. Manuel Domínguez de Saa. Marina Domínguez González. Oscar Fernández Cerzón. Oscar Figueiro Rodríguez. Margarita Figueroa Couto. Elvira Pereira Torres. Alejandro Misa Álvarez. David del Río Casal. Ana Mª Rodríguez Carrera. Mª Esther Rodríguez Denís. Raúl Rodríguez Misa. Isabel Sánchez Alonso. Adoración Valverde Rodríguez. Dolores Pereira Torres. Salomé Costas Gil. Datas: 2014