Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.045/1. Expediente de contratación do servizo de recollida domiciliaria de lixo de Redondela adxudicado a favor de Manuel Viaño Arca (1983-1995)
Expediente de contratación do servizo de recollida domiciliaria de lixo de Redondela adxudicado a favor de Manuel Viaño Arca (1983-1995)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.045/1
Título Expediente de contratación do servizo de recollida domiciliaria de lixo de Redondela adxudicado a favor de Manuel Viaño Arca (1983-1995)
Data(s) 1983-1995 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Parte do expediente estaba na U/I 3060/1 e parte no 1384/3 (proposicións). A raíz da transferencia de mais documentación do expediente, realizada dende Secretaría o 2013/07/31 a través de Raquel Iglesias Blas, decídese agrupar as tres partes nunha mesma U/I.
Forma do ingreso Movilidade dende a U/I 3060/1 e 1384/3 e transferencia dende Secretaría no 2013
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación do Servizo de recollida domiciliaria de Lixo de Redondela: Concedido por acordo plenario do 28 de Fabreiro do 1985 a MANUEL VIAÑO ARCA. Anos 1983-1995. Contén: > Solicitudes de certificados para Xulgado 1º Instancia.
Ãrea de notas
Nota