ATOPO
Rexistros actuais: 1.619.227
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.660

Expediente de contratación do servizo de recollida domiciliaria de lixo de Redondela adxudicado a favor de Manuel Viaño Arca (1983-1995)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.045/1

  • Título Expediente de contratación do servizo de recollida domiciliaria de lixo de Redondela adxudicado a favor de Manuel Viaño Arca (1983-1995)

  • Data(s) 1983-1995 (Produción)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Parte do expediente estaba na U/I 3060/1 e parte no 1384/3 (proposicións). A raíz da transferencia de mais documentación do expediente, realizada dende Secretaría o 2013/07/31 a través de Raquel Iglesias Blas, decídese agrupar as tres partes nunha mesma U/I.

  • Forma do ingreso Movilidade dende a U/I 3060/1 e 1384/3 e transferencia dende Secretaría no 2013

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente de contratación do Servizo de recollida domiciliaria de Lixo de Redondela: Concedido por acordo plenario do 28 de Fabreiro do 1985 a MANUEL VIAÑO ARCA. Anos 1983-1995. Contén: > Solicitudes de certificados para Xulgado 1º Instancia.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición