Fondos
-  F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA 
- 8.976/1. Expediente de contratación da xestión do CDA de Chapela 
Expediente de contratación da xestión do CDA de Chapela
Área de identificación
- Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.976/1 
- Título Expediente de contratación da xestión do CDA de Chapela 
- Data(s) 2017-2018 (Produción) 
- Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental 
Área de contexto
- Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela 
- Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-04-20, transferencia nº 537/2021 e 538/2021 
Área de contido e estrutura
- Alcance e contido Expediente C-18001 e 177/2017 
 Expediente de contratación do servizo de xestión do Centro de deportes acuáticos CDA de Chapela: FCC Aqualia s.a.
 Contén:
 .- Expediente 6540/2017 de reclamación de servizo.
Ãrea de notas
- Nota 
 
 