Rexistros actuais: 1.643.890
Obxectos dixitais dispoñibles: 506.417
Fondos
-
ES.GA.36050.AM.SALV.2. CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO (FUNCIONAL)
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
241/2. Expediente de contratación para a adxudicación de subministracións para determinadas obras (1989-1990)
Expediente de contratación para a adxudicación de subministracións para determinadas obras (1989-1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36050.AM.SALV.2.GF001.F0003.SF026.S0239.241/2
Título Expediente de contratación para a adxudicación de subministracións para determinadas obras (1989-1990)
Data(s) 1989-1990 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Salvaterra de Miño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación para a adxudicación de subministracións para determinadas obras.
Ãrea de notas
Nota