Rexistros actuais: 1.635.527
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.404
Fondos
Correspondencia da Alcaldía
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36030.AM.MON.2.GF001.F0001.SF004.S0037.1.808/2
Título Correspondencia da Alcaldía
Data(s) 1991-2001 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mondariz
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Correspondencia de la Alcaldía.
Asunto: COTOP, contenedores, vehículo y otros.
Contén:
- Resolución para la concesión de contenedores. Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda.
- Actas de recepción única y definitiva de contenedores.
- Convenio de colaboración entre Xunta de Galicia y Concello de Mondariz por el que se regula la concesión de axudas a entidades locales en materias de gestión de residuos sólidos urbanos (1993).
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Nota