Fondos
96/8. Fotocopia de copia certificada do inventario xeral de toda a documentación que se conserva no Arquivo Municipal (1962)
Fotocopia de copia certificada do inventario xeral de toda a documentación que se conserva no Arquivo Municipal (1962)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36014.AM.CRE.2.GF001.F0002.SF019.S0198.96/8
Título Fotocopia de copia certificada do inventario xeral de toda a documentación que se conserva no Arquivo Municipal (1962)
Data(s) 1962 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Crecente
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Fotocopia de copia certificada do inventario xeral de toda a documentación que se conserva no Arquivo Municipal, formada para enviar a la Excelentísima Deputación Provincial, en cumplimiento de lo recordado por la orden de la Dirección General de Administración Local de 10 de febreiro de 1945 (BOE del 11-02-1945). * Apéndice al inventario general de documentos del 31-12-1962 (31 de decembro de 1963). * Apéndice al inventario general de documentos del 31-12-1962 (31 de decembro de 1964). * Apéndice al inventario general de documentos con referencia al año 1965 (1963 - 1966).
Ãrea de notas
Nota