ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Solicitude e resolución de consulta ao Arquivo Municipal pola Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún de Cela (1995)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0002.SF019.S0200.214/4.38

  • Título Solicitude e resolución de consulta ao Arquivo Municipal pola Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún de Cela (1995)

  • Data(s) 1995 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Solicitude de consulta dos fondos documentais de amillaramentos do arquivo municipal Solicitante: Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún da parroquia de Santa María de Cela Lugar: Casa do Concello de Bueu Resolución: favorable por decreto en 28 de xuño de 1995

Área de notas

  • Nota

Área de control da descrición