Fondos
1. Expedientes do arquivo
-
332/20. Inventario dos documentos existentes no arquivo. (1944-1948)
-
4.369/1. Expediente relativo á organización do arquivo municipal por parte da Deputación (2003)
-
8.460/3. Expediente no que Luis Gómez Rey solicita autorización para acceder ao arquivo municipal
-
8.460/4. Expediente de relación e xustificación dos expedientes remitidos ao arquivo municipal
-
3.093/12. Expediente sobre o traslado do arquivo municipal ao edificio de Porteliña (1995)
-
8.461/17. Comunicación dos expedientes inconclusos que permanecerán no Departamento de Secretaría
Expedientes do arquivo
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36033.AM.MOS.1.2.7.1
Título Expedientes do arquivo
Data(s) 1944-2015 (Creación)
Volume e soporte 7 unidades de instalación con 10 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mos
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Ãrea de notas
Nota