Centro Provincial de Asesoramento Municipal(CPAM)
Correspondencia co Centro provincial de Asesoramento Municipal (1989-1990)
1.651/11
Correspondencia co Centro provincial de Asesoramento Municipal (CPAM).
Notificacións, informes da Policía Local e do Centro Provincial de Asesoramento Municipal (1991)
1.199/1
Notificacións, informes da Policía Local, Centro Provincial de Asesoramento Municipal (CPAM).
Rexistro de entrada e saída. Circulares do CPAM
3
1989-00-00 - 2010-00-00 (Produción)
Expedientes de subvencións do CPAM
4
Propostas de autorización de gastos CPAM, Arquitectura, Arquivo e Servizo de Vías e Obras (1991)
20.296/2
> Propostas de autorización de gastos: CPAM, Arquitectura, Arquivo e Servizo de Vías e Obras. 1991
Expediente da relación complementaria de persoal para remitir ao Xefe Provincial do Servizo de Inspección e Asesoramento das Corporacións Locais (1969)
1.349/10
Expediente da relación complementaria de persoal (haberes) para remitir ao Xefe Provincial do Servizo de Inspección e Asesoramento das Corporacións Locais (Pontevedra).
Concello de Portas
Expedientes de sesións do CPAM
1
1988 - 2007 (Produción)
Recolle as actas de sesión do Consello de Administración do Centro Provincial de Asesoramento Municipal, órgano que funcionou entre 26 de decembro de 1988 e 2012, con periodicidade inicialmente trimestral. Non se conservan as actas dos anos 1993 a 1997, posiblemente por non terse celebrado sesiósn neses anos. Constituíuse logo de aprobación do Regulamento que rixe o propio CPAM, aprobado polo Pleno da Corporación o 4 de novembro de 1988 e publicado no BOPPO nº 258 e 259 do 9 de novembro de 1988. Na súa primeira sesión está formado polos membros nomeados polo Pleno de 22 de decembro de 1988; ademaís elíxese un director xerente do CPAM e desígnanse tres Alcaldes adcritos a este Consello, un por cada categoria de concello relacionada coa súa poboación. Está presidido polo Presidente ou Vicepresidente da Propia Deputación e formado por sete vogais e os tres Alcaldes elexidos, asistidos polo Secretario da Deputación e polo Interventor da mesma, así como polo Director Xerente. A partires de entón a asistencia aos concellos coordenase dende o Servizo de Asistencia Intermunicipal
Expedientes xerais do CPAM
2
2011 - 2014 (Produción) - 2014 (Produción)
Expedientes e agrupacións documentais xeneradas polo Centro Provincial de Asesoramento Municipal (1988-2012) e logo polo Servizo de Asistencia Intermunicipal, relacionados con informes e estudios de asistencia técnica de carácter administrativo, xurídico, informático ou técnico ofrecida aos concellos e entidades e organismos da provincia. Destaca nos primeiros anos o esforzo de formación, plasmado en plans de formación e desenvolvemento de cursos en convenio coa FEGAMP e coa Xunta de Galicia, na procura da actualización normativa e contable, así como a colaboración na implementación de medios informáticos e do uso das novas tecnoloxías na administración local da provincia.
Escritos menores coa Federación Galega de Municipios e Provincias e o Centro Provincial de Asesoramento Municipal da Deputación (1999-2005)
3.962/4
Escritos menores coa FEGAMP (Federación Galega de Municipios e Provincias) e a CPAM (Centro Provincial de Asesoramento Municipal da Deputación) sobre correo electrónico, cuestionario do efecto 2000, eleccións de vocais....