Clasificación do persoal
Escritos presentados por Don Fernando Caride Rodríguez (1992)
134/6
Escritos presentados por Don Fernando Caride Rodríguez.
Expediente de persoal. Cuadrillas de contraincendios (1993)
144/8
Expediente de cuadrilla de incendios 1993. Contén solicitudes de subvencións, solicitudes de contratos, documentación do persoal e control de traballo.
Expediente de persoal. Cuadrillas de contraincendios (1996)
145/2
Expediente de cuadrilla de incendios 1996. Contén solicitudes de subvencións, solicitudes de contratos, documentación do persoal e control de traballo.
Documentación sobre contratos e retribucións laborais e expedientes de persoal (1953-1995)
13/1
Documentación sobre contratos e retribucións laborais e expedientes de persoal.
Expediente de contrato temporal de Marta López Pomar como limpadora (2016)
1.825/13
Expediente de contrato temporal de Marta López Pomar como limpadora (peón de limpeza) e de axudante a domicilio dende o 01/06/2016 ata fin de servizo.
Expediente de contrato temporal de Leonor Pazos Canay como limpadora (2015)
1.825/15
Expediente de contrato temporal de Leonor Pazos Canay como limpadora (peón de limpeza) e de axudante a domicilio dende o 14/11/2015 ata o 13/05/2016.
Expediente de contrato de traballo de Leonor Pazos Canay como limpadora (2017)
1.825/16
Expediente de contrato de traballo indefinido de Leonor Pazos Canay como limpadora (peón de limpeza e axudante a domicilio dende o 10/10/2017.
Expediente de persoal contratado mediante programa de cooperación para extinción de incendios (2002)
3.652/5
Expediente de persoal contratado mediante programa de cooperación para extinción de incendios.
Expediente do Plan FIP, para a contratación temporal dun docente para impartir o módulo informático (2008)
5.889/3
Expediente do Plan FIP, para a contratación temporal dun docente para impartir o módulo informático a Rosa María Fresco Rodríguez. Contén: - Solicitudes.
Expediente de contrato temporal de Juan Pérez Mariño como canteiro (1994-1995)
355/44
Contrato temporal de Juan Pérez Mariño como canteiro.
Expediente de contrato de aprendizaxe de Isidro Oubiña Fuentes como albanel (1994-1995)
355/45
Contrato de aprendizaxe de Isidro Oubiña Fuentes como albanel.
Expediente de contrato temporal de Mónica Fernández Arenaz como profesora de alfabetización e educación básica de adultos (1994-1995)
355/47
Contrato temporal de Mónica Fernández Arenaz como profesora de alfabetización e educación básica de adultos.
Expediente de contrato temporal de José Luis Fiel Martínez como condutor (1994-1995)
355/49
Contrato temporal de José Luis Fiel Martínez como condutor.
Expediente de contrato temporal de Ricardo Domínguez López como canteiro (1994-1995)
355/53
Contrato temporal de Ricardo Domínguez López como canteiro para as obras de acceso á Torre de San Sadurniño.
Expediente de contrato temporal de Gerardo Moldes Tubio como oficial de primeira de canteiro (1995)
356/5
Contrato temporal de Gerardo Moldes Tubio como oficial de primeira de canteiro.
Expediente de contrato temporal de José Luis Castro Castro como oficial de segunda (1995)
356/11
Contrato temporal de José Luis Castro Castro como oficial de segunda para a limpeza e ordenación do litoral.
Expediente de contrato temporal de Alberto Corbacho Nogueira como peón da limpeza e ordenación do litoral (1995)
356/15
Contrato temporal de Alberto Corbacho Nogueira como peón para a limpeza e ordenación do litoral.
Expediente de contratación de Manuel Moldes Portas, Roberto Martín Leiro Fernández, José Antonio Señoráns Santorum, Marcial Oubiña Molares e Lorenzo Pazos Rodiño (1995)
356/19
Documentación relativa á contratación de Manuel Moldes Portas, Roberto Martín Leiro Fernández, José Antonio Señoráns Santorum, Marcial Oubiña Molares e Lorenzo Pazos Rodiño.
Expediente de contratos temporais de María Luisa Abalo Barral e Ana María Fuentes Castro (1996)
356/22
Contratación temporal de María Luisa Abalo Barral e Ana María Fuentes Castro como profesoras do curso de emprendedores turísticos.
Expediente de contratación de Consuelo Palacios Alfonso, limpadora (1978-1987)
2.878/24
Contratación de Consuelo Palacios Alfonso (limpadora).
Expediente de Ramón Chaves Núñez, canteiro - varredor (1959-1976)
349/8
Expediente de Ramón Chaves Núñez, canteiro - varredor.
Expediente de Jesús Álvarez Domínguez, inspector de obras e servizos (1961-1988)
349/19
Expediente de Jesús Álvarez Domínguez, inspector de obras e servizos.
Expediente de Enrique Barreiro Alvarez, arquitecto (1968-1977)
350/2
Expediente de Enrique Barreiro Alvarez, arquitecto.
Expediente de José Manuel Duarte Solla, inspector xefe da policía local (2004-2008)
5.948/5
Expediente persoal de José Manuel Duarte Solla, Inspector xefe da policía local (funcionario).
Expediente de José Norberto Uzal Tresandí, asesor xurídico (2002-2007)
5.949/4
Expediente persoal de José Norberto Uzal Tresandí, letrado asesor xurídico (funcionario interino).
Expediente de Juan Rivas Silva, practicante (1937-1977)
350/12
Expediente de Juan Rivas Silva, practicante titular interino.
Expediente de Cruz María Oubiña Fuentes, auxiliar administrativa (1992-2012)
6.899/1
Expediente de persoal municipal de Cruz María Oubiña Fuentes auxiliar administrativa de servizos varios. Contén: - Expediente disciplinario.
Concello de Cambados
Expediente de Benito Leiro Conde, funcionario de emprego no posto de asesor de comunicación (2007)
6.900/3
Expediente de persoal municipal de Benito Leiro Conde, funcionario de emprego no posto de asesor de comunicación.
Concello de Cambados
Expediente de Fernando Molares Posada, policía local (1993-2013)
6.900/7
Expediente de persoal municipal de Fernando Molares Posada, policía local.
Concello de Cambados
Expediente de Angela María Viqueira Allo, secretaria (2010-2012)
6.900/9
Expediente de persoal municipal de Angela María Viqueira Allo, secretaria.
Concello de Cambados
Expediente de contratación como persoal laboral laboral temporal dun técnico para o servizo de orientación de emprego de María Eva Aragunde Chaves (2008)
6.901/4
Expediente de contratación como persoal laboral laboral temporal dun técnico para o servizo de orientación de emprego de María Eva Aragunde Chaves.
Notificación de preaviso de fin de contrato (2008)
6.902/4
Notificación de preaviso de fin de contrato.
Contratos de traballo temporal como peóns agrícolas (2015)
6.906/4
Contratos de traballo temporal como peóns agrícolas: Manuel Ángel Aragunde Ribadomar. Anselmo Nique Carmiña Chantada. Francisco Adolfo Castro Castro. Benjamín Fernández Meis. María Dolores Gondar Dios. Joaquín González Leiro. Francisco Javier González Meis. Ana Magdalena Rebollido. Eva Meis Brañas. Víctor Suárez Troncoso.
Expediente de contratación de 10 peóns agrícolas no marco do Plan de Conservación e Mantemento da Deputación de Pontevedra (2015)
6.906/6
Expediente de contratación de 10 peóns agrícolas no marco do Plan de Conservación e Mantemento da Deputación de Pontevedra. Contratados: - Manuel Ángel Aragunde Ribadomar. - Anselmo Nique Carmiña Chantada. - Francisco Adolfo Castro Castro. - Benjamín Fernández Meis. - María Dolores Gondar Dios. - Joaquín González Leiro. - Francisco Javier González Meis. - Ana Magdalena Rebollido. - Eva Meis Brañas. - Víctor Suárez Troncoso.
Expediente de contratación de 3 administrativos con tarefas de atención ao público no marco do Plan de Emprego da Deputación de Pontevedra (2015)
6.906/7
Expediente de contratación de 3 administrativos con tarefas de atención ao público no marco do Plan de Emprego da Deputación de Pontevedra. Contratados: - Marina Fajardo Vázquez. - Javier Ferreiro Pillado. - Iris Rial Dozo. Contén: - Contratos de traballo temporal.
Expediente de contratación de 13 mantedores de edificios no marco do Plan de Conservación e Mantemento da Deputación de Pontevedra (2015)
6.906/10
Expediente de contratación de 13 mantedores de edificios no marco do Plan de Conservación e Mantemento da Deputación de Pontevedra. Contratados: - Ramón Abal Graña. - Carlos Agra Sixto. - José Benito Cores Rey. - Alejandro Falcón Chantada. - Jesús María Galiñanes Domínguez. - María Pilar González Domínguez. - María Mercedes Hermida Rodríguez. - Roberto martín Leiro Fernández. - José Benito Oubiña Reboeiras. - MAanuel Peiteado Alcalde. - Adolfo Piñeiro Cores. - María del Carmen Rodríguez Liñeiras. - Ramón Rodríguez Resúa.
Expediente de subvención da Deputación de Pontevedra ao Concello de Cambados para a contratación de 30 persoas demandantes de emprego, ao abeiro do Plan de Conservación e Funcionamento de Bens e Servizos Municipais 2015
6.908/1
Expediente de subvención da Deputación de Pontevedra ao Concello de Cambados para a contratación de 30 persoas demandantes de emprego, ao abeiro do Plan de Conservación e Funcionamento de Bens e Servizos Municipais 2015. Contratados: - Milagros Thais Lare. - Raquel Fernández Sayar. - Bárbara Serantes Valladares. - Patricia Diéguez Diz. - Santiago Mariño López. - Alberto Mouta Chaves. - José Luis Mayáns Gondar. - María de los Reyes Morquillas Rodríguez. -José Luis Nogueira García. - Juan Fernández Corbacho. - Ricardo Fernández Baulo. - Juan Carlos Padín González. - José Cores Doce. - Marcelino Acha Doval. - Alejandro Cacabelos Meis. - Ramiro Álvarez Vázquez. - María Jesús Chaves Estonllo. - Begoña Serén Oubiña. - Enrique Calo Alonso. - Santiago Coto Sánchez. - Jorge Diz Abalo. - José Ramón Fariña Vallejo. - José Manuel Fariña Ambros. - Marcelino Castro Chaves. - José Luis Suárez Corbacho. - Jesús Serto Pazos. - María Jesús Álvarez Fernández.
Expediente de contratación de 10 peóns de obras públicas (RISGA) en dous períodos (2015)
6.909/1
Expediente de contratación de 10 peóns de obras públicas (RISGA) en dous períodos. Contratados (3 de xuño de 2015): - Raquel Costa Piñeiro. - Francisco Javier Eiras Vidal. - Manuela Rosario Magán Ore de Moscol. - María Rey Castro. - María Josefa Torres Oubiña. Contratados (12 de maio de 2015): - Sonia María Álvarez Santoya. - Salah Belalga. - María Angélica Chantrero Feijoo. - Gabriela Pereira Prieto. - Ignacio Renda Guillán.
Expediente de contratación temporal de Mariña Varela Pérez e Julia María Touriño Araújo para o Centro de Información á Muller (2011)
6.476/1
Expediente de contratación laboral temporal dun letrado/director e dun psicólogo para o Centro de Información á Muller (CIM). - Letrada / Directora: Mariña Varela Pérez. - Psicóloga: Julia María Touriño Araújo.
Concello de Cambados
Expediente de contratación de 5 operarios polo Plan Provincial de Emprego 2011 da Deputación (2011)
6.476/3
Expediente de contratación de 5 operarios polo Plan Provincial de Emprego 2011 da Deputación de Pontevedra: * María José Baúlo Cacabelos. * Gerardo García Durán. * Roberto Martín Leiro Fernández. * David Losada Varela. * Cándida Núñez Lores.
Concello de Cambados
Expediente de contratación de persoal para o Obradoiro de Emprego Cambados Turismo Sostible II (2013-2014)
6.477/2
Expediente de contratación de persoal para o Obradoiro de Emprego Cambados Turismo Sostible II. Contratación de: * Persoal directivo, docente e administrativo: Enrique Ferreiro Gómez, Mª Dolores Falcón Chaves, José Javier González Redondo, Mónica María Seijo Orjales e María Tonia Vidal Aragunde. * Alumnos de cantería: José Luis Chaves de Almeida, Benito Cores Castro, Juan Luis Díaz Rial, Ricardo Oliver Leal Fariña, José Ramón Padín Rodríguez, Adolfo Piñeiro Cores, Cristóbal Rosales Aguilar, Sonia Sabarís Morrazo, Francisco Aitor Sánchez Oubiña, José Manuel Vázquez Martínez. * Alumnos de xardinería: José Emilio Almeida Fresco, Francisco Javier Aragunde Fariña, María Carmen Costa Fuentes, Manuel Dozo Barreiro, Iván Longo Señoráns, Santiago Mariño López, Vanessa Moldes Torres, María Ángeles Ortega Valderrama, Begoña Piñeiro Morrazo, María Carmen Suárez Obrero.
Concello de Cambados
Expediente de contratación de Alicia Leal Fariña como docente (2012)
6.478/4
Expediente de contratación de Alicia Leal Fariña como docente dun módulo e curso de "Programas de deseño e ilustración".
Concello de Cambados
Expediente de contrato de Mercedes Chaves Barreiro para a prestación do servizo de limpeza do Grupo Escolar Vilariño Sineiro (1980)
6.966/4
Contrato de Mercedes Chaves Barreiro para a prestación do servizo de limpeza do Grupo Escolar Vilariño Sineiro.
Expediente de contratación de Rita González Sanisidro e María Purificación Fariña Agra para limpeza dun pavillón polideportivo municipal (1985-1990)
6.966/10
Expediente de contratación de Rita González Sanisidro e Mª Purificación Fariña Agra para limpeza dun pavillón polideportivo municipal.
Expediente de contratación de Eva Aragunde Chaves como orientadora laboral (2008-2009)
6.966/17
Expediente de contratación de Eva Aragunde Chaves como orientadora laboral.
Expediente de persoal contratado de Colaboración Social para a "Rehabilitación de Monte da Pastora" (1996)
3.647/11
Expediente de persoal contratado de Colaboración Social para a "Rehabilitación de Monte da Pastora".
Expediente de persoal contratado mediante o programa de cooperación para a obra. "Recuperación Medioambiental Río Umia e Praias" (1998)
3.649/3
Expediente de persoal contratado mediante o programa de cooperación para a obra. "Recuperación Medioambiental Río Umia e Praias".
Expediente de persoal contratado para a obra: "Servizo de Atención Permanente de Emerxencias" (1999)
3.649/7
Expediente de persoal contratado para a obra: "Servizo de Atención Permanente de Emerxencias".
Expediente de persoal contratado para a obra: "Servizo de Atención Cotiá" (1999)
3.650/4
Expediente de persoal contratado para a obra: "Servizo de Atención Cotiá".
Expediente de persoal contratado mediante programa de cooperación para a obra: "Recuperación de Arquitectura Temporal" (2002)
3.652/6
Expediente de persoal contratado mediante programa de cooperación para a obra: "Recuperación de Arquitectura Temporal".
Expediente de requerimento da Inspección Provincial de Traballo e Seguridade Social de Pontevedra para que se transformen en indefinidos os contratos de traballo subscritos con diversos traballadores municipais
1.722/7
Expediente nº: 218/2018. Expediente de requerimento da Inspección Provincial de Traballo e Seguridade Social de Pontevedra para que se transformen en indefinidos os contratos de traballo subscritos con seguintes traballadores municipais: - Eva María Otero García, traballadora social. - Ida Abalo Varela, secretaria do Xulgado de Paz. - María Pilar Navia Luna, limpeza. - Luis Gándara Gándara, fontaneiro. - Noelia Lorenzo Poza, auxiliar administrativa. Contén: - Fotocopias de nóminas, vida laboral, contratos de persoal do concello.
Expediente de solicitude de variación de distribución da xornada laboral de María del Mar Oubiña Rodríguez, DNI 76866148X
1.723/2
Expediente de solicitude de variación de distribución da xornada laboral de María del Mar Oubiña Rodríguez, DNI 76866148X.
Expediente de certificación de que María del Carmen Poza Fariña, con DNI 76.863.435 B prestou os seus servizos no Concello de Portas coa categoría - denominación Diplomada en Educación Social
1.723/5
Expediente de certificación de que María del Carmen Poza Fariña, con DNI 76.863.435 B prestou os seus servizos no Concello de Portas coa categoría - denominación Diplomada en Educación Social, no período comprendido entre o 15/09/2003 e o 14/09/2004.
Expediente do Imposto sobre a renda das persoas físicas (IRPF). Retencións sobre rendementos de traballo. Modelo 145 comunicación de datos ao pagador de María del Carmen Ruel Mandayo
1.723/8
Expediente do Imposto sobre a renda das persoas físicas (IRPF). Retencións sobre rendementos de traballo. Modelo 145 comunicación de datos ao pagador de María del Carmen Ruel Mandayo.
Expediente de contrato de Nuria Álvarez Costa, auxiliar de axuda doméstico
1.723/10
Expediente de contrato de Nuria Álvarez Costa, auxiliar de axuda doméstico. Empresa: Recursos e programas activos S.L.U.
Expediente de informe de vida laboral de María Jesús Laíño Rodríguez e fotocopias de títulos de cursos
1.723/11
Expediente de informe de vida laboral de María Jesús Laíño Rodríguez e fotocopias de títulos de cursos.
Expediente de contrato de traballo temporal e resolución sobre recoñecemento de baixa no réxime xeral da Seguridade Social de diversos traballadores
1.723/15
Expediente de contrato de traballo temporal e resolución sobre recoñecemento de baixa no réxime xeral da Seguridade Social dos seguintes traballadores: - Ida Abalo Varela (administrativa). - Francisco Javier Gómez Casal (peón xardineiro). - María del Carmen Ruel Mandallo (peón xardineiro). - Diego Vázquez Cortizo (socorrista). - Marta Abuín Padín (bolseira, baixa 30/09/2017). - Rubén Candal Ramos (bombeiro forestal). - Gonzalo Negreiro Monteagudo (bombeiro forestal). - Juan Ramón Vázquez Fontán (bombeiro forestal). - Marcos Bacariza Angueira (bombeiro forestal). - Pablo García Torres (bombeiro forestal). (Grupo J. Rey Asesores).
Documentación da empresa Grupo Rey Asesores de xestión de persoal contratado (2003-2004)
1.120/2
Expediente de documentación da empresa Grupo J. Rey Asesores de xestión de persoal contratado.
Expediente de contratación de arquitecto técnico ou enxeñeiro para realizar proxectos no 2017
1.552/11
Expediente de contratación de arquitecto técnico ou enxeñeiro para realizar proxectos no 2017. Contén: - Currículum Vitae.
Expediente de contratación de Pablo Abal González como Operario de Servizos Múltiples (encargado)
1.554/3
Expediente de contratación de Pablo Abal González como Operario de Servizos Múltiples (encargado).
Acta de toma de posesión de Roberto Martínez Feijóo como Auxiliar Administrativo
1.441/6
Acta de toma de posesión de Roberto Martínez Feijóo como Auxiliar Administrativo do concello de Campo Lameiro.
Expediente de contrato de Placentina Iglesias como Limpadora
1.441/10
Expediente de contrato de Placentina Iglesias como Limpadora do concello de Campo Lameiro.
Expediente de contratación de Axente Tic para o Centro Cemit a favor de Sara Fernández Taboada
1.441/13
Expediente de contratación de Axente Tic para o Centro Cemit de Campo Lameiro a favor de Sara Fernández Taboada. Inclúe: - Xustificacións trimestrais Cemit 2012, 2013 e 2016. - Prórrogas contratos. - Memorias.
Expediente de persoal de Gonzalo Silva Barros como Operario de Servizos Múltiples
1.442/6
Expediente de persoal de Gonzalo Silva Barros como Operario de Servizos Múltiples. Contén: - Prórrogas. - Proceso selectivo.
Expediente da auxiliar administrativo Rosario Abuín Chantada (1990)
153/6
Expediente da auxiliar administrativo Rosario Abuín Chantada. Contén: solicitudes e probas, contrato de traballo de duración determinada.
Documentación de Asesoría Codem, S.A., referente á contratación de persoal por parte do Concello de Ribadumia (1999-2000)
922/6
Documentación de Asesoría Codem, S.A., referente á contratación de persoal por parte do Concello de Ribadumia.
Expediente da contratación de desempregados, mediante subvención da Consellería de Familia (1998-2000)
1.145/2
Expediente da contratación de desempregados, mediante subvención da Consellería de Familia. Contén: - Formularios TC1. - Memoria xustificativa. - Curriculums.
Expediente de contratación do axente de emprego e desenvolvemento local (1999-2001)
1.145/3
Expediente de contratación do axente de emprego e desenvolvemento local. Contén: - Formularios TC2 - TC1. - Informes sobre as actividades desarrolladas. - Nóminas. - Solicitudes de subvención para prorroga.
Expediente de contratación de traballadores a través do programa de Cooperación da Consellería de Familia (2001)
1.145/4
Expediente de contratación de traballadores a través do programa de Cooperación da Consellería de Familia. Contén: - Contratos. - Nóminas. - Solicitude de subvención.
Expediente de persoal contratado en prácticas (2001-2003)
1.146/1
Expediente de persoal contratado en prácticas.
Expediente de contratos de persoal laboral (1994)
1.788/8
Expediente de contratos de persoal laboral (recursos propios 1994) de: - Isidoro Varela Peiteado, oficial 3ª. - Calixto López Refojos, oficial 2ª.
Expediente de contratos de persoal laboral (1995)
1.788/11
Expediente de contratos de persoal laboral (colaboración INEM 1995) de: - Álvaro Mouriño Martínez, oficial 2ª. - Ricardo Figueiro Parada, oficial 2ª. - Camilo Cores Villanueva, peón. - Manuel Martínez García, peón.
Expediente de proceso selectivo para cubrir unha praza de arquitecto como persoal laboral temporal
1.832/1
Expediente de proceso selectivo para cubrir unha praza de arquitecto como personal laboral temporal (praza para aplicación das "Normas do Hábitat"). Contén: *Solicitudes.
Expediente de contrato de traballo de duración determinada de Domingo Pérez Gómez, como conductor de moto - bomba (2004)
1.217/5
Expediente de contrato de traballo de duración determinada (un mes e 14 días) a nome de Domingo Pérez Gómez, como conductor de moto - bomba.
Comunicación da finalización dos contratos das traballadoras do Servizo de axuda no fogar (SAF) Alsira Moure García, Ana María Varela Bargados, Amelia Vázquez Gómez e María Jesús Cagide Vázquez
1.558/2
Comunicación da finalización dos contratos das traballadoras do Servizo de axuda no fogar (SAF) Alsira Moure García, Ana María Varela Bargados, Amelia Vázquez Gómez e María Jesús Cagide Vázquez.
Expediente de contratación de Laura Reboredo Vilariño como traballadora social dentro do Plan de prácticas laborais 2013 para titulados universitarios da Deputación de Pontevedra
1.570/1
Expediente de contratación de Laura Reboredo Vilariño como traballadora social dentro do Plan de prácticas laborais 2013 para titulados universitarios da Deputación de Pontevedra.
Expediente de contratación de condutores - operadores de motobomba
1.571/3
Expediente de contratación de condutores - operadores de motobomba para participación na prevención e defensa contra incendios forestais. Contratados: - Santiago Caramés Carmuega. - José Luis Trabazo Viana. Contén: - Copias dos contratos dos traballadores. - Resultado da selección. - Comunicacións de finalización dos contratos. - Certificados de asistencia a cursos.
Expediente de modificación da xornada laboral da educadora social do Concello de Agolada, Irene García López, por mor de implantación do Plan de axuste municipal
1.733/2
Expediente de modificación da xornada laboral da educadora social do Concello de Agolada, Irene García López, por mor de implantación do Plan de axuste municipal.
Expediente de contratación dun asistente domiciliario para cubrir un posto de traballo no departamento de Servizos Sociais por baixa
1.733/4
Expediente de contratación dun asistente domiciliario para cubrir un posto de traballo no departamento de Servizos Sociais por baixa. Persoa seleccionada: Inés Varela Martínez.
Expediente de contratación dun asistente domiciliario para cubrir un posto de traballo no departamento de Servizos Sociais a tempo parcial
1.733/8
Expediente de contratación dun asistente domiciliario para cubrir un posto de traballo no departamento de Servizos Sociais a tempo parcial. Persoa seleccionada: María jesús Cagide Vázquez.
Expediente de finalización do contrato de María Isabel Neseo González, como auxiliar de auxiliar de axuda a domicilio
1.539/3
Expediente de finalización do contrato de María Isabel Neseo González, como auxiliar de auxiliar de axuda a domicilio.
Expediente de contratación a través do Plan de actuacións diversas en centros de servizos municipais de Jesús Saa Prieto como operario maquinista
1.539/7
Expediente de contratación a través do Plan de actuacións diversas en centros de servizos municipais de Jesús Saa Prieto como operario maquinista.
Expediente de contratación de David Busto Ramos para o servizo de socorrista acuático
1.539/8
Expediente de contratación de David Busto Ramos para o servizo de socorrista acuático.
Expediente da contratación de 6 persoas para a formación dunha brigada de prevención e extinción de incendios forestais a través do Convenio de colaboración subscrito entre a Consellería de Medio Rural e do Mar e o Concello de Agolada
1.555/1
Expediente da contratación de 6 persoas para a formación dunha brigada de prevención e extinción de incendios forestais a través do Convenio de colaboración subscrito entre a Consellería de Medio Rural e do Mar e o Concello de Agolada. Contratados: - 1 Capataz: Marcos Sobrado Rodríguez. - 1 peón condutor: Antonio Vázquez Val. - 4 peóns: José Casal Blanco, Jorge Val Mouriño, Juan Núñez Varela e Brais Varela Pájaro. Contén: - Oferta de emprego. - Proceso de selección. - Convenio. - Contratos dos traballadores. - Certificados das xornadas de formación para brigadas medioambientais. - Recibos de saldo e finiquitos. - Comunicacións finais do contrato de traballo. - Documentación acreditativa e xustificativa dos custos soportados.
Expediente da contratación de 5 persoas para a formación dunha brigada de prevención e extinción de incendios forestais a través do Convenio de colaboración subscrito entre a Consellería de Medio Rural e do Mar e o Concello de Agolada
1.556/1
Expediente da contratación de 5 persoas para a formación dunha brigada de prevención e extinción de incendios forestais a través do Convenio de colaboración subscrito entre a Consellería de Medio Rural e do Mar e o Concello de Agolada, cofinanciada polo Fondo europeo agrícola de desenvolvemento rural (FEADER) no marco do PDR de Galicia 2007-2013. Contratados: - 1 xefe de brigada: Amadeo Taboada Álvarez. - 4 peóns: José Antonio Vázquez Val, Antonio Sarandeses Sieiro, Jorge Val Mouriño e José Casal Blanco. Contén: - Comunicacións finais do contrato de traballo. - Convenio. - Proceso de selección. - Oferta de emprego. - Documentación acreditativa e xustificativa da subvención.
Expediente de dous varredores contratados temporalmente en relación ao II Plan de Conservación e Funcionamento de Bens e Servizos municipais (2015)
2.542/3
Expediente de dous varredores contratados temporalmente en relación ao II Plan de Conservación e Funcionamento de Bens e Servizos municipais 2015. Contratados: - Marcos Outeda Rivas. - Sandrina Silven Caramés. Data de contratación: 29 de outubro ao 28 de decembro de 2015.
Concello de Barro
Expediente de contratación temporal de tres operarios para a conservación de parques e xardíns en relación ao Plan Concellos 2021 (liña 3) de emprego para a Conservación e Funcionamento de Bens e Servizos Municipais (2021)
2.549/4
Expediente de contratación temporal de 3 operarios para a conservación de parques e xardíns en relación ao Plan Concellos 2021 (liña 3) de emprego para a Conservación e Funcionamento de Bens e Servizos Municipais. Contratados: Nicole Sánchez Rodríguez. Rogelio González Carballo e Sandrina Silven Caramés. Contrato: - 26/04/2021 ata o 25/10/2021.
Concello de Barro
Expediente de nomeamento de Berta Alonso Soto como secretaria do Concello de Vila de Cruces (2009-2014)
2.395/3
Expediente de nomeamento de Berta Alonso Soto como secretaria do Concello de Vila de Cruces.
Expediente de contratación dun albanel a través dos programas de cooperación da Consellería de Traballo e Benestar (2012)
2.396/3
Expediente de contratación dun albanel a través dos programas de cooperación da Consellería de Traballo e Benestar para a revalorización de espazos públicos. Contratado: Victoriano Conde Vilariño.
Expediente de contratación dun electricista a través dos programas de cooperación da Consellería de Traballo e Benestar (2012)
2.396/4
Expediente de contratación dun electricista a través dos programas de cooperación da Consellería de Traballo e Benestar para aforro enerxético. Contratado: Víctor Manuel Pedreira Choren.
Expediente de contratación dun carpinteiro a través dos programas de cooperación da Consellería de Traballo e Benestar (2012)
2.396/5
Expediente de contratación dun carpinteiro a través dos programas de cooperación da Consellería de Traballo e Benestar para a revalorización de espazos públicos. Contratado: Fernando Rodríguez Choren.
Expediente de contratación de peóns a través do Plan Provincial de Emprego 2014 da Deputación de Pontevedra
2.398/3
Expediente de contratación de peóns a traves do Plan Provincial de Emprego 2014 da Deputación de Pontevedra. Contratados: - José Luis Otero Iglesias. - David Boado Sánchez. - Rafael Iglesias Varela. - Iván Boado Sánchez. - José Ignacio Corral Mato. - Juan Carlos Piñeiro Varela. - Javier Fernández Mayán. - José Fuerte Gómez. - Javier Rial Vázquez.
Expediente de subvención da Consellería de Traballo e Benestar destinada o cofinanciamento da prestación de servizos sociais (2010)
2.400/1
Expediente de subvención da Consellería de Traballo e Benestar destinada o cofinanciamento da prestación de servizos sociais polas corporacións para o ano 2010.
Expediente de designación de José C. Riesgo Boluda como secretario accidental (2009)
409/6
Expediente de designación de secretario accidental a José C. Riesgo Boluda, secretario do Pleno do Concello de Vigo.
Expediente do Programa Cooperación da Consellaría de Traballo e Benestar (2011)
522/8
Expediente do Programa Cooperación 2011 da Consellaría de Traballo e Benestar.
Expediente do Plan de Cooperación da Consellaría de Traballo e Benestar (2012)
523/19
Expediente do Plan de Cooperación 2012 da Consellaría de Traballo e Benestar.
Expediente do Plan Provincial de Emprego da Deputación (2012)
526/2
Expediente do Plan Provincial de Emprego da Deputación.
Expediente de contratación de diverso persoal laboral (2001-2008)
408/2
Expediente de persoal laboral contratado: > Praza de peón para o servizo de recebado de gabia: Eugenio Gato González. > Praza de peón para a brigada de obras e servizos: Eugenio Gato González. Contén: > Solicitudes e datos dos aspirantes. > Resolucións da Xunta e da Alcaldía.
Expediente de contratación de Francisco Carlos Martínez Fernández como técnico informático no marco do Programa de Cooperación
408/7
Expediente de contratación dun técnico informático para o servizo Centro Antena da Entidade a través das subvencións para o fomento do emprego do Programa de Cooperación. Contratado: Francisco Carlos Martínez Fernández.
Expediente do contrato laboral de José Antonio Sanjorge Limeres como técnico informático.
527/7
Expediente do contrato laboral de: * José Antonio Sanjorge Limeres, técnico informático.