Fondos documentais
Documentación da adquisición de fondos bibliográficos e documentais (1894-1937)
46/50/9
1894-1937 (Produción)
[1894-1937] Notas, facturas e correspondencia relativas á adquisición de fondos bibliográficos e documentais pola Sociedad Arqueológica de Pontevedra e polo Museo de Pontevedra. - Relacións bibliográficas - Boceto da placa do P. Sarmiento na veira do río Lérez - Recibos de compra de libros - Correspondencia con editoriais - Correspondencia con Manuel Durán, Benjamín Pintos, Manuel Becerra Armesto (sobre o retrato do arcevispo Malvar), Gabriel Puig y Larraz (petroglifos de Mogor), Justo E. Areal, Augusto González Besada, Braulio Martínez (sobre o matemático José Rodríguez), o marqués de Alcedo (sobre documentación e historia dos Montenegro), Fernando Baeza Saravia (acusando recibo de 7 autógrafos de Martín Sarmiento) e outros. Sinatura: Sampedro, 50-9
Casto Sampedro Folgar
Expediente de adquisición do fondo documental da Familia Caamaño, Condes de Maceda, con destino ao Arquivo Provincial (1983)
12.088/37
Expediente de adquisición de grupo documental correspondente á familia Caamaño, "Condes de Maceda" a Alfredo Rodríguez Naya para o Arquivo de Deputación (Pazo), en 300.000 ptas. Ano 1983.
Expediente de adquisición do fondo documental da Familia Caamaño, Condes de Maceda, con destino ao Arquivo Provincial (1983)
12.088/36
Expediente para a adxudicación de grupo documental correspondente á Familia Caamaño "Condes de Maceda" a Severo Pardo Sánchez para o Arquivo do Pazo provincial, en 420.000 ptas. Ano 1983.
Fichas manuscritas dos fondos bibliográficos da Asociación Cultural Danzadeira (1992-2004)
3.630/19
Asociación Cultural Danzadeira. Fichas manuscritas dos fondos bibliográficos da extinta entidade.
Informe sobre o estado de conservación e descrición dos fondos documentais históricos do Xulgado de Paz de Bueu (2001)
4.088/10
Informe sobre o estado de conservación e descrición dos fondos documentais históricos do Xulgado de Paz de Bueu, no seu momento xulgado comarcal e ubicado nas dependencias municipais da Casa do Concello.
Solicitude de cesión dos fondos documentais da Capitanía Marítima de Bueu ao Concello (2000)
3.305/15
Escrito da Alcaldía - Presidencia de solicitude de cesión ao Concello de Bueu dos fondos documentais e demais materiais de arquivo da Capitanía Marítima de Bueu (antes Axudantía de Mariña) con motivo do traslado das súas dependencias e falta de espazo.
Solicitude e resolución de consulta ao Arquivo Municipal pola Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún de Cela (1995)
214/4.38
Solicitude de consulta dos fondos documentais de amillaramentos do arquivo municipal Solicitante: Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún da parroquia de Santa María de Cela Lugar: Casa do Concello de Bueu Resolución: favorable por decreto en 28 de xuño de 1995
CONCELLO DE PONTEVEDRA
ES.GA.36038.AMPO.1
1869 - (Produción) - 2022 (Produción)
O fondo municipal está formado pola documentación xerada e producida polo Concello. É o fiel reflexo da actividade municipal. Contén información exhaustiva do goberno, a administración, o urbanismo, os habitantes e a economía do municipio entre outras
Concello de Pontevedra