ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.393
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2011/05/25_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.19.670/2.2011-05-25_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2011/05/25_Ordinaria

  • Data(s) 2011-05-25 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as de dez horas e vinte e cinco minutos do día vinte e cinco de maio do ano dous mil once, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela, Dna. Francisca Canal Gómez e D. Salvador González Solla, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Severino Reguera Varela, D. Jesús Vázquez Almuíña, D. Perfecto Rodríguez Muíños e D. Carlos Comesaña Abalde. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.19258.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 18 de maio de 2011. 2.19259.- ADXUDICACIÓN MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO DA ORGANIZACIÓN E IMPARTICIÓN DOS CURSOS INCLUÍDOS NO PROGRAMA SOCIAL “ACTÍVATE” Mediante acordo da Xunta de Goberno de data 8 de marzo de 2011, aprobouse o expediente de contratación, para a adxudicación mediante procedemento aberto da organización e impartición dos cursos incluídos no programa social “Activate”, cuxo custo se estima na cantidade máxima de 87.600,00 €. Resultando que o anuncio do procedemento aberto para a contratación, publicouse no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra núm. 54 de data 18 de marzo de 2011. Resultando que a cualificación da documentación xeral efectuouse o día 6 de abril de 2011, a cuxo efecto se reuniu a Mesa de Contratación para examinar a documentación presentada polas empresas. Resultando que a Mesa de Contratación, na reunión que tivo lugar o día 8 de abril de 2011, fai pública a relación de empresas admitidas ó procedemento aberto, procedendo á apertura dos Sobres “B” presentados polas mesmas, correspondentes á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, a efectos de dar cumprimento ó estipulado no artigo 27 do R.d. 817/2009, de 8 de maio, polo que se desenvolve parcialmente a Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público. Resultando que polo Servizo de Acción Social, emítese informe de valoración da documentación técnica correspondente ós criterios non avaliables mediante fórmulas (Sobre “B”). Resultando que a Mesa de Contratación na reunión que tivo lugar o día 10 de maio de 2011, tras facer pública a puntuación asignada á proposta técnica efectuada polas empresas con puntuación superior a 30 puntos, procedeu á apertura dos Sobres “C”, presentados polas mesmas, correspondentes ós criterios avaliables mediante fórmulas, obténdose os seguintes resultados: LICITADOR Puntuación Sobre “B” Prezo sen IVE Puntuación Sobre “C” Puntuación Total EULEN S.A. 33 980,00 € 9,332 42,332 FORMAGAL FORMACION Y SERVICIOS S.L. 47 833,90 € 45,450 92,450 INICIA FORMACION Y CONSULTORIA S.L. 45 822,00 € 48,248 93,248 Resultando que mediante Resolución Presidencial de data 11 de maio de 2011, e á vista das puntuacións totais obtidas, requiriuse á empresa Inicia Formación e Consultoria S.L., que formulou a proposición economicamente máis vantaxosa, para que dentro do prazo de dez días hábiles, a contar dende o seguinte a aquel en que recibise este requirimento, presente a documentación xustificativa de atoparse ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social, de dispor efectivamente dos medios que se comprometeu a dedicar ou adscribir á execución do contrato, e de haber constituído a garantía definitiva equivalente ó 5% do prezo do contrato excluído o IVE, por importe de 3.000,30 €, de acordo co disposto no art. 135 da Lei 30/2007, de Contratos do Sector Público. Resultando que a empresa Inicia Formación e Consultoria S.L. (CIF B-70032289) presentou a documentación requirida, entre a que se atopa a constitución dunha garantía definitiva por importe de 3.000,30 €, que figura depositada na Tesourería desta Deputación con número de operación 201100039024, polo que unha vez cumprimentados os trámites esixidos no artigo 135 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, modificado pola Lei 34/2010, de 5 de agosto, procede adxudicar o contrato dentro do prazo de cinco días hábiles. Considerando que a disposición adicional segunda da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público , no seu apartado 1, faculta á Presidencia desta Deputación para actuar como órgano de contratación con competencia respecto deste contrato de servizos, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do R.d. 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do vixente orzamento provincial, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de servizos que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos negociados sen publicidade por razón da contía, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Adxudicar á empresa Inicia Formación e Consultoria S.L. (CIF B-70032289), o contrato para a prestación do servizo de organización e impartición dos cursos incluídos no programa social “Activate”, polo prezo ofertado de: Prezo sen IVE 822,00 €/curso IVE 147,96 € Prezo total 969,96 €/curso O contrato comprende a impartición de 73,00 € e se financiará con cargo á aplicación orzamentaria 11/230.230.227.07 do vixente orzamento provincial. 3.19260.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 4.19261.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN A FAVOR DA ASOCIACIÓN SÍNDROME DE DOWN “XUNTOS” PONTEVEDRA, DENTRO DA CONVOCATORIA DE SUBVENCIÓNS DIRIXIDAS ÁS ENTIDADES DE INICIATIVA SOCIAL 2010, MEDIANTE PROCEDEMENTO DE RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, na súa sesión do 28 de xullo de 2010, unha subvención de 5.148,00 €, a favor da Asociación síndrome de Down “Xuntos” Pontevedra, para un proxecto de “Formación Laboral”, e presentada pola citada Asociación no momento da xustificación da subvención, acreditación da contratación en empresas de catro alumnos do proxecto por tempo superior a 6 meses, en conformidade coa Base 9ª da Convocatoria de Subvención para Entidades de Iniciativa Social e cos informes de 11 e 29 de abril emitidas pola traballadora Social e pola xefa de servizo; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha subvención complementaria a favor da Asociación Síndrome de Down “Xuntos” Pontevedra, polo importe de 1.200,00 € dentro da convocatoria 2010 de subvencións para Entidades de Iniciativa Social, polo procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, toda vez que o orzamento do seu correspondente exercicio quedou esgotado, coma constata o informe de 9 de maio de 2011 do Sr. Interventor. 5.19262.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN, PARA ADXUDICACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DO SERVIZO DE SEGURIDADE E VIXILANCIA DA CIDADE INFANTIL “PRÍNCIPE FELIPE” A Sra. Directora de Xestión da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” a través de escrito de data 24 de marzo de 2011, solicita que se proceda a contratar cunha empresa do sector a prestación do servizo de seguridade e vixilancia das instalacións da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” cun vixiante de seguridade non armado durante os fins de semana, cuxo custo anual cifra en 53.488,26 €, IVE incluído. Resultando que no prego de prescricións técnicas elaborado ó efecto pola Directora de Xestión proponse que este contrato teña unha duración de dous anos, con entrada en vigor dende o día 1 de xullo de 2011, podendo prorrogarse a vixencia por mutuo acordo das partes antes da finalización da mesma, sen que a duración total do contrato–incluídas as posibles prórrogas expresas- poida exceder de catro anos. Resultando que polo Servizo de Intervención emítese o documento RC de data 9 de maio de 2011, polo que se certifica a existencia de consignación orzamentaria, por importe de 26.744,16 € para facer fronte ás obrigas derivadas deste contrato durante os meses de xullo a decembro de 2011, con cargo á aplicación orzamentaria 11/232.232.227.01 do vixente orzamento provincial. Resultando que polo Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio, confeccionouse o proxecto de prego de condicións administrativas que han de rexer no correspondente expediente de contratación, cuxa adxudicación se propón que sexa mediante procedemento aberto, de acordo ás consideracións que figuran no informe do Técnico Adxunto do Servizo de Contratación de data 24 de maio de 2011. Resultando que con data 24 de marzo de 2011, o Sr. Secretario Xeral informa o citado proxecto de prego de condicións, é polo que se elabora o prego de condicións económico-administrativas que rexerá na contratación do servizo de seguridade e vixilancia das instalacións da Cidade Infantil “Príncipe Felipe”. Resultando que con data 25 de maio de 2011, polo Sr. Interventor emítese informe de fiscalización do expediente. Considerando que a Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, no seu artigo 10 tipifica a este contrato como “de servizos” ó ter por obxecto prestacións de facer consistentes no desenvolvemento dunha actividade e que o procedemento aberto é o que debe utilizarse ordinariamente para a adxudicación destes contratos, tal como establece o artigo 122.2 da citada Lei 30/2007. Considerando que a disposición adicional segunda da referenciada Lei 30/2007, no seu apartado 1, faculta ao Ilmo. Sr. Presidente para actuar como órgano de contratación con competencia respecto deste contrato de servizos, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do orzamento para 2011, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á “Xunta de Goberno” a disposición e autorización dos gastos precisos para contratación de servizos que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos que se poidan tramitar por procedemento negociado sen publicidade por razón da contía. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar o expediente de contratación, para a adxudicación mediante procedemento aberto, do servizo de seguridade e vixilancia das instalacións da Cidade Infantil “Príncipe Felipe”, cos seguintes particulares: O contrato terá unha duración de dous anos, con entrada en vigor a partir do día 1 de xullo de 2011, podendo prorrogarse a vixencia por mutuo acordo das partes antes da finalización da mesma, sen que a duración total do contrato–incluídas as posibles prórrogas expresas- poida exceder de catro anos, todo iso de conformidade co estipulado no artigo 279 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público. O orzamento total do contrato, polos dous anos iniciais, fíxase nunha cantidade máxima de noventa mil seiscentos cincuenta e oito euros con seis céntimos (90.658,06 €) sen IVE, sendo a cantidade correspondente ó IVE dun máximo de dezaseis mil trescentos dezaoito euros con corenta e cinco céntimos (16.318,45 €). Orzamento de licitación do contrato (2 anos): A) Prezo contrato 90.658,06 euros B) IVE (18%) 16.318,45 euros C) TOTAL (A+B) 106.976,51 euros O orzamento anual do contrato fíxase en corenta e cinco mil trescentos vinte e nove euros con tres céntimos (45.329,03 €) sen IVE, sendo a cantidade correspondente ao IVE de oito mil cento cincuenta e nove euros con vinte e tres céntimos (8.159,23 €). Prezo anual do contrato: A) Prezo anual contrato 45.329,03 euros B) IVE (18%) 8.159,23 euros C) TOTAL (A+B) 53.488,26 euros A contratación do servizo de seguridade e vixilancia das instalacións da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” realizarase en base ós seguintes prezos unitarios máximos: Tipo de servizo a realizar Importe IVE (18%) Total Horas diúrnas días laborais 14,81 €/h 2,67 € 17,48 €/h Horas diúrnas días festivos 15.94 €/h 2,87 € 18,81 €/h Horas nocturnas días laborais 16,22 €/h 2,92 € 19,14 €/h Horas nocturnas días festivos 17,35 €/h 3,12 € 20,47€/h Horas libre designación para servizos extraord. 15,00 €/h 2,70 € 17,70 €/h Tendo en conta que este contrato vai ter unha duración de dous anos o financiamento do mesmo abarca os exercicios de 2011 ó 2013, co seguinte detalle: Importe Total Prezo Contrato IVE (18%) Ano 2011 (de xullo a decembro) 26.744,13 22.664,52 4.079,61 Ano 2012 (xaneiro-decembro) 53.488,26 45.329,03 8.153,23 Ano 2013 (xaneiro-xuño) 26.744,13 22.664,52 4.079,61 2. Aprobar os pregos de cláusulas económico-administrativas e técnicas que rexerán no devandito procedemento aberto. 3. Autorizar o gasto correspondente á anualidade de 2011 (meses de xullo a decembro) polo importe máximo de 26.744,16 €, con cargo á aplicación orzamentaria 11/232.232.227.01 do vixente orzamento provincial, quedando sometida a adxudicación en canto a exercicios posteriores, á condición suspensiva da existencia de crédito adecuada e suficiente para financiar as obrigacións derivadas deste contrato. 4. Iniciar o procedemento de adxudicación para a contratación do servizo de seguridade e vixilancia das instalacións da Cidade Infantil “Príncipe Felipe”, concedendo un prazo de quince días naturais para a presentación de proposicións, contados a partir do día seguinte ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra, de conformidade co estipulado no artigo 143.2 da citada Lei 30/2007. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES, QUE REXERÁ O PROCEDEMENTO ABERTO PARA, A CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE SEGURIDADE E VIXILANCIA DA CIDADE INFANTIL “PRÍNCIPE FELIPE”. 1.- OBXECTO.- A prestación do servizo de seguridade e vixilancia das instalacións da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” cun vixiante de seguridade non armado durante os fins de semana, que se executará de acordo co estipulado no prego de prescricións técnicas elaborado pola Directora de Xestión do citado Centro que se une como anexo a este prego. 2.- FINANCIAMENTO.- O prezo do contrato financiarase con cargo á aplicación orzamentaria 11/232.232.227.01 do vixente Orzamento Provincial e con cargo ao crédito de exercicios futuros, quedando sometida a adxudicación á condición suspensiva de existencia de crédito adecuado e suficiente para financiar as obrigas derivadas do contrato neses exercicios. 3.- PAGO.- O pago do prezo efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas, debidamente conformadas que se presentarán por mensualidades vencidas e nas cales figurarán as horas totais de servizo realizadas desagregadas en: horas diúrnas de días laborais, horas diúrnas de días festivos e horas nocturnas de días laborais e festivos cos seus prezos unitarios. Así mesmo mensualmente facturaranse, se se efectuaron, as horas de libre disposición da Dirección da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” para servizos extraordinarios. 4.-DURACIÓN DO CONTRATO.- O contrato terá unha duración de dous anos, con entrada en vigor dende o día 1 de xullo de 2011, podendo prorrogarse a vixencia por mutuo acordo das partes antes da finalización da mesma, sen que a duración total do contrato–incluídas as posibles prórrogas expresas- poida exceder de catro anos, todo iso de conformidade co estipulado no artigo 279 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público. 5.- TIPO DE LICITACIÓN.- O orzamento total do contrato, polos dous anos iniciais, fíxase nunha cantidade máxima de noventa mil seiscentos cincuenta e oito euros con seis céntimos (90.658,06 €) sen IVE, sendo a cantidade correspondente ó IVE dun máximo de dezaseis mil trescentos dezaoito euros con corenta e cinco céntimos (16.318,45 €). O orzamento anual do contrato fíxase en corenta e cinco mil trescentos vinte e nove euros con tres céntimos (45.329,03 €) sen IVE, sendo a cantidade correspondente ó IVE de oito mil cento cincuenta e nove euros con vinte e tres céntimos (8.159,23 €), en base ós seguintes prezos unitarios máximos: Tipo de servizo a realizar Importe IVE (18%) Total Horas diúrnas días laborais 14,81 €/h 2,67 € 17,48 €/h Horas diúrnas días festivos 15.94 €/h 2,87 € 18,81 €/h Horas nocturnas días laborais 16,22 €/h 2,92 € 19,14 €/h Horas nocturnas días festivos 17,35 €/h 3,12 € 20,47€/h Horas libre designación para servizos extraordinarios 15,00 €/h 2,70 € 17,70 €/h 6.- PROCEDEMENTO DE ADXUDICACIÓN.- A adxudicación realizarase utilizando o procedemento aberto, que é o ordinario, tal e como o estipula o artigo 122.2 da Lcsp. 7.-CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente solvencia económica, financeira ou técnica nos termos que dispoñen os artigos 64 e 67 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, e non se achen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 49 de dita norma. A efectos da licitación, os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar os nomes e circunstancias dos que a constitúan e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de constituírse formalmente en unión temporal en caso de resultar adxudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios será coincidente coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan ao efecto (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalizou a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que do contrato derívense até a extinción do mesmo, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobros e pagos de contía significativa. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispor dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 8.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 84 da Lcsp. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro do dez días hábiles contados dende o seguinte á recepción do requirimento efectuado polo órgano de contratación á empresa coa oferta economicamente máis vantaxosa. En caso de incumprir este requisito no prazo sinalado entenderase que o licitador retirou a súa oferta. A garantía definitiva haberá de ser ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación 9.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN.- 9.1º.-Lugar e Prazo de Presentación.- As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación Provincial de Pontevedra (Sede Pontevedra en horario de luns a venres de 8,30 a 14,30 horas e de 17,00 horas a 19,00 horas e os sábados de 9,00 a 13,00 horas ou sede de Vigo en horario de luns a venres de 9,00 a 13,00 horas), durante un prazo de quince días naturais (artigo 143.2 da LCSP), a contar dende o seguinte ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. Se o último día de presentación das proposicións económicas coincidise en festivo, prorrogarase a presentación ó primeiro día hábil seguinte. Tamén se poderán presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común e o artigo 80 do R.d. 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas, excepto por correo electrónico. Cando a documentación envíese por calquera dos procedementos antes indicados, o empresario deberá xustificar a data e hora da imposición do envío e anunciar ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante télex, fax (número 986804126), telegrama ou correo electrónico (contratacion@depo.es) no mesmo día. 9.2º.-Formalidades.- Os contratistas interesados na licitación deberán presentar TRES sobres distintos, nos que se escribirá de forma lexible e visible, sen que sexa preciso abrilo para a súa lectura, o seguinte: Nome do Licitador. CIF. Dirección e teléfono de contacto. Número de inscrición no rexistro de contratistas (no seu caso). Dependendo de cada sobre incluirase a seguinte documentación: Sobre “A”: documentación xeral, coa seguinte inscrición: “Documentación xeral para o procedemento aberto correspondente á contratación do servizo de seguridade e vixilancia da Cidade Infantil “Príncipe Felipe”. 1.- A capacidade de obrar dos empresarios que foren persoas xurídicas acreditarase mediante a escritura de constitución ou modificación, no seu caso, inscrita no Rexistro Mercantil, cando este requisito fose exixible conforme á lexislación mercantil que lle sexa aplicable. Se non o for, a acreditación da capacidade de obrar realizarase mediante a escritura ou documento de constitución, estatutos ou acto fundacional, no que constaren as normas polas que se regula a súa actividade, inscritos, no seu caso, no correspondente Rexistro oficial. Cando se trate de empresarios non españois de Estados membros da Comunidade Europea, deberán acreditar a súa inscrición nos Rexistros ou a achega das certificacións descritas no artigo 9 do Real decreto 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba do Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas (RXLCAP). Os demais empresarios estranxeiros deberán acreditar a súa capacidade de obrar con informe da Misión Diplomática Permanente ou Oficina Consular de España no lugar do domicilio da empresa, no que se faga constar, previa acreditación pola empresa, que figuran inscritas no rexistro local profesional, comercial ou análogo, ou na súa falta, que actúan con habitualidad no tráfico local no ámbito das actividades ás que se estende o obxecto do contrato. Ademais, deberán xustificar mediante informe da respectiva Misión Diplomática Permanente de España ou da Secretaría Xeral de Comercio Exterior do Ministerio de Economía e Facenda sobre a condición de estado signatario do Acordo sobre Contratación Pública da Organización Mundial de Comercio, nos casos previstos no Real Decreto 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba do Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas (RXLCAP). Se é persoa física, o documento que acredite a súa personalidade (Documento Nacional de Identidade para españois; Pasaporte, autorización de residencia e permiso de traballo, no seu caso, ou calquera outro documento equivalente para estranxeiros). Se o asinante da proposición actúa en calidade de representante do licitador, deberá acompañarse o documento que acredite a personalidade deste representante (Documento Nacional de Identidade, para españois; Pasaporte, autorización de residencia e permiso de traballo no seu caso, ou calquera outro documento equivalente para estranxeiros) e, ademais, poder bastante en Dereito ao seu favor, debidamente inscrito no Rexistro oficial correspondente que habilite para concorrer á celebración de contratos coas Administracións Públicas. En caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ostentará a representación da unión temporal ante a Administración. 2.- Poder debidamente bastanteado. 3.- Unha declaración responsable de non estar incurso nas prohibicións de contratar establecidas no artigo 49 da Lei de contratos do sector público. Esta declaración incluirá a manifestación de atoparse ó corrente do cumprimento das obrigacións tributarias e coa Seguridade Social impostas polas disposicións vixentes, sen prexuízo de que a xustificación acreditativa de tal requisito deba presentarse, antes da adxudicación definitiva, polo empresario a cuxo favor se vaia a efectuar esta. 4.- Para as empresas extraeses, declaración de someterse á xurisdición dos xulgados e tribunais españois, de calquera orde, para todas as incidencias que de modo directo ou indirecto puidesen xurdir do contrato, con renuncia, no seu caso, ó foro xurisdicional estranxeiro que puidese corresponder ó licitante. 5.- Certificado de clasificación: Grupo M, subgrupo 2, categoría A. Deberase acompañar á certificación unha declaración do empresario na que se manifeste que se manteñen as condicións e circunstancias en que se baseou a súa concesión. 6.- Dirección de correo electrónico no que efectuar as comunicacións ou notificacións. 7.- Compromiso de adscrición dos medios materiais necesarios para a execución do contrato, que se concretarán na proposta técnica (Sobre “B”) e do seguinte persoal mínimo: • 1 vixiante de seguridade non armado. • 1 responsable para inspeccionar e controlar a correcta prestación do servizo, con completa dispoñibilidade horaria. Sobre “B”: Documentación correspondente á valoración de criterios non avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: “Documentación Técnica correspondente ó procedemento aberto para a contratación do servizo de seguridade e vixilancia da Cidade Infantil “Príncipe Felipe”. Presentarase pechado e contendo os seguintes documentos: 1. Como primeiro documento presentarase unha relación numerada e foliada de todos os documentos que se presenten, debendo estar debidamente asinado e selado polo representante legal da empresa. 2. Programa de execución do traballo a realizar, con indicación dos medios materiais a empregar e os recursos humanos que se achegarán para a prestación do servizo, procedementos a utilizar, organización de equipos humanos, materiais e frecuencias. 3. Proposta de melloras adicionais a introducir pola empresa que permitan unha maior calidade e eficacia na prestación do servizo. Sobre “C”: Documento correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: “Proposición económica correspondente á contratación do servizo de seguridade e vixilancia da Cidade Infantil “Príncipe Felipe”. Presentarase pechado e contendo o seguinte documento: Modelo de proposición, seguindo o modelo determinado na última cláusula deste prego de condicións, debendo estar asinado e selado. 10.- MESA DE CONTRATACIÓN.- Estará composta por : PRESIDENTE: -O Presidente da Corporación Provincial, ou membro en quen delegue. VOGAIS: - O Secretario Xeral da Corporación. -O Interventor da Corporación. -A Directora de Xestión da Cidade Infantil “Príncipe Felipe”. SECRETARIO: -O Técnico Adxunto do Servizo de Contratación Facenda e Patrimonio da Corporación. 11.-CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PLICAS.- Unha vez finalizado o prazo de presentación de proposicións, constituirase a mesa de contratación e procederase á cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores no Sobre “A”. No caso de que resulte preciso a subsanación de erros ou omisións na documentación establecida na cláusula 9.2, a mesa de contratación concederá un prazo máximo de 3 días hábiles para corrixir estes defectos. Posteriormente, a mesa ás 10 horas do quinto día hábil seguinte ó día en que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas, en acto público, sinalará aquelas que fosen cualificadas como inadmitidas e admitidas, e procederá á apertura do Sobre “B” correspondente á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante formulas, tal e como prevé o artigo 27 do Real decreto 817/2009, polo que se desenvolve parcialmente a Lei de contratos do sector público. Dita documentación será traslada ós técnicos que se consideren oportunos, os cales a avaliarán e ponderarán seguindo criterios de valoración establecidos no prego. Neste acto, darase a coñecer a ponderación asignada á proposta técnica de cada empresa e procederase á apertura dos Sobres “C” daquelas empresas que obtivesen unha valoración superior a 30 puntos sobre os criterios non avaliables mediante fórmulas. 12.- CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN DO CONTRATO.- Para a valoración das proposicións e a determinación da oferta economicamente máis vantaxosa atenderase ós seguintes criterios directamente vinculados ó obxecto do contrato: 12.1.-Enumeración dos criterios non avaliables mediante fórmulas (Sobre “B”). Os criterios avaliables mediante xuízos de valor valoraranse cun máximo de 50 puntos, de conformidade cos seguintes criterios: Valorables subxectivamente: Puntuación Programa de execución dos servizos obxecto do contrato………. 35 puntos Melloras ofertadas …………………………….………………. 15 puntos 12.2.-Enumeración dos criterios avaliables mediante formulas (Sobre “C”). Os criterios avaliables mediante fórmulas valoraranse cun máximo de 50 puntos, de conformidade cos seguintes criterios: Valorables mediante fórmulas: Puntuación Oferta económica global …………………………………… 50 puntos As ofertas que coincidan co Orzamento Base de Licitación (PBL) valoraranse con 0,00 puntos. A oferta máis baixa das admitidas (OMB) valorarase con 50,00 puntos. Entenderase por ofertas admitidas todas aquelas que non quedasen excluídas tras o exame da documentación administrativa contida no Sobre “A”, e tras o acto público de apertura da documentación técnica contida no Sobre “B” e a súa posterior análise, así como todas aquelas que non sexan declaradas desproporcionadas ou anormais. Para os efectos da consideración de presunción de ofertas con valores anormais ou desproporcionados considerarase que están incursas nesta situación (baixa temeraria) as proposicións cunha baixa que supere nun 5% o valor da baixa media de todas as ofertas admitidas administrativa e tecnicamente. As ofertas valoraranse linealmente de acordo coas fórmulas que se indican a continuación, establecendo dous tramos de valoración segundo o seu importe: 1.- Ofertas comprendidas entre o orzamento basee de licitación e o 95% do devandito orzamento: Puntos oferta = (PBL-Pro) x 45 PBL – (0,95 x PBL) 2.- Ofertas comprendidas entre o orzamento da oferta más barata admitida e o 95% do orzamento base de licitación: Puntos oferta = 5 x [(PBL x 0,95) – PRo] + 45 (0,95 x PBL) - PRmb PBL: Orzamento Base de Licitación. PRo: Orzamento da oferta a valorar. PRmb: Orzamento máis baixo de entre as ofertas admitidas. 13.-REQUIRIMIENTO Ó LICITADOR COA OFERTA ECONÓMICA MÁIS VANTAXOSA.- O órgano de contratación clasificará, por orde decrecente, as proposicións presentadas e que non fosen declaradas desproporcionadas ou anormais. Para realizar a dicir clasificación, atenderá ós criterios de adxudicación sinalados neste prego, tras solicitar os informes técnicos que estime pertinentes. O órgano de contratación requirirá ó licitador que presentase a oferta economicamente máis vantaxosa para que, dentro do prazo de dez días hábiles, a contar dende o seguinte a aquel en que recibise o requirimento, presente a documentación xustificativa de atoparse ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social, de dispor dos medios comprometidos a dedicar ou adscribir á execución do contrato e de constituír a garantía definitiva fixada na cláusula 8ª deste prego. No caso de non cumprimentarse adecuadamente o requirimento no prazo sinalado, entenderase que o licitador retirou a súa oferta, procedéndose nese caso a solicitar a mesma documentación ao licitador seguinte, pola orde en que quedasen clasificadas as ofertas. 14.-ADXUDICACIÓN.- O órgano de contratación adxudicará o contrato dentro do cinco días hábiles seguintes á recepción da documentación solicitada polo órgano de contratación ó licitador que presentase a oferta economicamente máis vantaxosa. A adxudicación será motivada, notificarase ós candidatos ou licitadores e, simultaneamente, publicarase no perfil do contratante. 15.- FORMALIZACIÓN DO CONTRATO.- A Administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo dentro do prazo de quince días hábiles, a contar dende o seguinte ó da notificación da adxudicación, constituíndo dito documento título suficiente para acceder a calquera rexistro público. Non obstante, o contratista poderá solicitar que o contrato se eleve a escritura pública, correndo do seu cargo os correspondentes gastos. Cando por causas imputables ó contratista non se formalizou o contrato dentro do prazo indicado, a Administración poderá acordar a resolución do mesmo. Non poderá iniciarse a execución do contrato sen a súa previa formalización. 16.- PERFIL DO CONTRATANTE.- Co fin de asegurar a transparencia e o acceso público á información relativa á súa actividade contractual, e sen prexuízo da utilización doutros medios de publicidade nos casos esixidos pola LCSP ou polas normas autonómicas de desenvolvemento ou nos que así se decida voluntariamente, a Deputación difundirá, a través de Internet (www.depontevedra.es), o seu perfil de contratante. 17.- DEVOLUCIÓN DA DOCUMENTACIÓN.- A documentación incluída no Sobre “A” de “Documentos” dos licitadores que non resultasen adxudicatarios poderá ser retirada polos licitadores, previo aviso ó servizo de contratación, mediante escrito ordinario ou electrónico no email contratacion@depo.es, transcorridos tres meses contados dende o día seguinte á notificación do acordo de adxudicación ós licitadores, e durante o prazo de 30 días naturais, salvo que a administración considere oportuno retela no suposto que interpuxeran reclamacións ou recursos, ou exista algunha incidencia administrativa. Transcorrido os prazos anteriormente mencionados, esta administración disporá da documentación quedando exenta de toda responsabilidade. 18.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán por conta do adxudicatario os gastos de anuncios e calquera outros que xere o expediente. Órzanse os gastos de publicidade na contía máxima de 300,00 €. 19.- REVISIÓN DE PREZOS.- O prezo do contrato poderase revisar anualmente de acordo coa variación que experimente o Índice de Prezos ó Consumo (IPC), sempre que transcorrese un ano dende a súa adxudicación e executouse o contrato polo menos nun 20%, quedando excluídos da revisión ambas as anotacións. A revisión non poderá superar o 85% da variación experimentada polo índice adoptado. 20.- OBRIGACIÓNS DO CONTRATISTA.- O contratista queda obrigado ó cumprimento estrito de cantas disposicións lexislativas estean en vigor ou que se diten durante a vixencia do contrato, incluído o convenio colectivo do sector, no que se refire ó pago de xornais mínimos por categorías profesionais, cotas da Seguridade Social, Mutualismo Laboral, etc. O contratista deberá observar as disposicións vixentes en materia laboral e de Seguridade Social. O contratista deberá observar as disposicións vixentes en materia de seguridade e hixiene no traballo, e prevención de riscos laborais. 21.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO.- O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumeradas nos artigos 206 e 284 da LCSP. 22.- RÉXIME XURÍDICO.- En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, estarase ao disposto, en canto á súa preparación, adxudicación, efectos e extinción, pola Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público e as súas disposicións de desenvolvemento; supletoriamente aplicaranse as restantes normas de dereito administrativo e, na súa falta, as normas de dereito privado 23.- XURISDICIÓN COMPETENTE.- As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resoltas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contencioso administrativa, a teor do disposto na Lei Reguladora da devandita Xurisdición. 24.- MODELO DE PROPOSICIÓN.- Don............., maior de idade, veciño de..........., con domicilio en ............titular do DNI..........., expedido en data.............., actuando en nome propio ou en representación da empresa.........con C.I.F.- número............ e domicilio en ............., teléfono........... fax……….segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Estando interesado en tomar parte no procedemento aberto con multiplicidade de criterios convocado pola Deputación Provincial de Pontevedra para a prestación do SERVIZO DE SEGURIDADE E VIXILANCIA DA CIDADE INFANTIL “PRÍNCIPE FELIPE”, fai constar que coñece e acepta o prego de cláusulas económicas-administrativas e técnicas que rexe devandito contrato e que se compromete a realizalo con suxeición ó mesmo, de acordo ó seguinte detalle: • Polo prezo anual seguinte: (En letra e número) A) Prezo anual do contrato sen IVE euros B) IVE (18%) euros C) Total (A+B) euros A razón dos seguintes prezos unitarios: Tipo de servizo a realizar Importe Ive (18%) Total Horas diúrnas días laborais €/h € €/h Horas diúrnas días festivos €/h € €/h Horas nocturnas días laborais €/h € €/h Horas nocturnas días festivos €/h € €/h Horas libre designación para servizos extraordinarios €/h € €/h 6.19263.- ADXUDICACIÓN DO PROCEDEMENTO ABERTO CONVOCADO PARA CONTRATAR O DESEÑO E CONSTRUCIÓN DUN CENTRO DE PROCESO DE DATOS (CPD) A Xunta de Goberno, en sesión ordinaria do día 9 de febreiro de 2011 aprobou o expediente de contratación para a adxudicación, mediante procedemento aberto, do deseño e construción dun Centro de Proceso de Datos (CPD), pola cantidade máxima de trescentos noventa e nove mil euros (399.000,00 €), IVE incluído. O anuncio de licitación foi enviado para a súa publicación no Suplemento ó Diario Oficial da Unión Europea o día 10 de febreiro de 2011. A cualificación da documentación xeral efectuouse o día 7 de abril de 2011, a cuxo efecto se reuniu a Mesa de Contratación para examinar a documentación presentada polas UTE SOCIEDAD IBERICA DE CONSTRUCCIONES ELECTRICAS, S.A-ALCAR ELECTRICIDAD, S.L.; UTE EMETEL SISTEMAS, S.L.-DAVIÑA, S.L.; UTE ASAC COMUNICACIONES, S.L.-APEX INGENIERÍA INTEGRAL, S.A.; ELECNOR, S.A.; TRABELECTRONICA, S.L.; TECNOCONTROL SERVICIOS, S.A.; UTE TRC INFORMATICA, S.L-EDNON, S.L.; COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS, S.A.; y TELVENT GLOBAL SERVICES, S.A. Resultando que a Mesa de Contratación, na reunión que tivo lugar o día 8 de abril de 2011, fai pública a relación de empresas admitidas ó procedemento, procedendo á apertura dos Sobres “B” presentados polas mesmas, correspondentes á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, a efectos de dar cumprimento ó estipulado no artigo 27 do Real decreto 817/2009, de 8 de maio, polo que se desenvolve parcialmente a Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público. Resultando que con data 2 de maio de 2011, o responsable do servizo de Novas Tecnoloxías informa que nos Sobres “B” das empresas Cobra, Elecnor, Sice Tabelectrónica e Telvent preséntanse datos correspondentes á avaliación automática correspondentes ó Sobre “C”, vulnerando os preceptos establecidos na LCSP e máis concretamente o artigo 26 do R.d. 817/2009, que desenvolve parcialmente a Lei. A Mesa de Contratación na reunión que tivo lugar o día 9 de maio de 2011, considerou non aptas as ofertas anteriormente mencionadas, e deu a coñecer as puntuacións obtidas na documentación técnica, en función dos criterios de adxudicación, e que foi a seguinte: Empresa Puntuación UTE TRC INFORMATICA, S.L-EDNON, S.L. 39,97 TECNOCONTROL SERVICIOS, S.A 23,12 UTE EMETEL SISTEMAS, S.L.-DAVIÑA, S.L. 22,43 UTE ASAC COMUNICACIONES, S.L.-APEX INGENIERÍA INTEGRAL, S.A. 19,52 Resultando que por medio da Resolución Presidencial, de data 16 de maio de 2011, se estableceu como oferta máis vantaxosa a formulada pola UTE TRC INFORMATICA, S.L.-EDNON, S.L., requiríndolle que presentase a documentación a que fai referencia o artigo 135.2 da Lei 30/2007 do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público. Resultando que a empresa, presentou a documentación requirida, entre a que se encontra unha garantía definitiva por importe de 16.900,00 € depositada na Tesourería desta Deputación co número de operación 20110003859, polo que unha vez cumpridos os trámites esixidos, procede efectuar a adxudicación deste contrato de conformidade co establecido no artigo 135.3 da citada Lei 30/2007. Considerando que a disposición adicional segunda da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, no seu apartado 1, faculta á Presidencia desta Deputación para actuar como órgano de contratación con competencia respecto a este contrato de subministración, e tendo en conta o establecido nas bases de execución do vixente presuposto provincial, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de subministracións que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos negociados sen publicidade por razón da contía. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Adxudicar á UTE TRC INFORMATICA, S.L.-EDNON, S.L. o contrato correspondente ó deseño e construción dun Centro de Proceso de Datos (CPD), por un importe total de trescentos noventa e oito mil oitocentos corenta euros (398.840,00 €), IVE incluído, de acordo co seguinte detalle: A) Prezo do contrato 338.000,00 € B) IVE (18%) 60.840,00 € C) Importe Total 398.840,00 € A empresa presenta na súa oferta extensión da dispoñibilidade eléctrica ós equipos de Novas Tecnoloxías e armarios de comunicacións, unha Potencia do grupo electróxeno de 130 KVA, Monitorización centralizada de infraestruturas do CPD mediante protocolo TCP/IP, unha potencia frigorífica dos equipos de climatización de 2x 26,4 Kw, a preinstalación de canalización para terceiro equipo de climatización, unha potencia de saída dos SAI de 2x 60 Kva/Kw, unha ampliación do período de garantía sen incluír o inicial dun ano, un prazo de execución de 8 semanas, e un prezo do 10% da oferta de mantemento a partir do segundo ano. De conformidade co previsto no artigo 48 LCSP, a UTE deberá formalizarse en escritura pública, debendo remitir copia desta a este organismo. A empresa deberá ingresar a cantidade de 663,11 euros na Tesourería da Deputación de Pontevedra, en concepto de gastos de publicación do anuncio de licitación deste contrato en Boletín Oficial do Estado (BOE) e no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra(BOP). O pagamento deste contrato efectuarase con cargo ás aplicacións orzamentarias en relación coas: Organismo Aplicación Descrición da aplicación Importe Deputación Provincial de Pontevedra 11/926.926.641.00.2010 Programas e aplicacións informáticas 5.000,00 € 11/926.926.623.01.2010 Maquinaria, instalacións e utillaxe 33.710,00 € 11/457.450.625.01.2009 Mobiliario 24.000,00 € 11/457.450.622.03.2009 Construcións (obra) 90.625,00 € 11/457.450.623.01.2009 instalacións e utillaxe 71.041,76 € 11/926.926.623.03 Utillaxe-instalacións 3.000,00 € 11/926.926.625.02 Armarios Redes Área Local 9.000,00 € 11/926.926.626.01 Equipos para proceso de información 11.840,00 € Escola Universitaria de Enfermería 11/831.323.625.01.2010 Mobiliario 3.750,00 € O.A.L. Escola de Canteiros 11/832.323.622.00.2010 Construcións (obra) 7.500,00 € O.A.L. Museo de Pontevedra 11/833.333.623.01.2010 Maquinaria, instalacións e utillaxe 22.500,00 € O.A.L. Turismo Rías Baixas 11/843.432.623.01.2010 Maquinaria, instalacións e utillaxe 15.000,00 € Organismo Autónomo Provincial de Xestión de Recursos Locais (ORAL) 11/893.932.623.01.2010 Maquinaria, instalacións e utillaxe 99.998,24 € Instituto para a Promoción e Equipamento do solo Industrial da Provincia de Pontevedra (IPESPO) 11/815.156.622.01.2010 Construcións (obra) 1.875,00 € A Administración e o contratista non poderán formalizar o contrato antes de que transcorran quince días hábiles dende que se remita a notificación da adxudicación ós licitadores. 7.19264.- ADXUDICACIÓN DO PROCEDEMENTO NEGOCIADO SEN PUBLICIDADE RELATIVO A CONTRATACIÓN DE SERVIZOS DE PUBLICIDADE COA EMPRESA “FARO DE VIGO S.A.U.” Por acordo da “Xunta de Goberno” adoptado na sesión do día 4 de maio de 2011, aprobouse o expediente de contratación, para a adxudicación mediante procedemento negociado sen publicidade, dos servizos de publicidade coa empresa “Faro de Vigo, S.A.U.”, por un importe total de trescentos mil euros (300.000,00 €), IVE incluído. Resultando que no citado acordo tamén se acordou iniciar o procedemento de adxudicación mediante a solicitude da correspondente oferta á empresa, “Faro de Vigo, S.A.U.”, ó ser a empresa que goza de exclusividade para a realización deste contrato, a cal presentou a mesma no Rexistro Xeral desta Deputación. Resultando que o Xefe do Gabinete de Prensa emite informe onde deixa constancia de que a oferta presentada pola empresa “Faro de Vigo, S.A.U.”, cumpre co estipulado no prego de cláusulas administrativas particulares que rexe este contrato. Resultando que por Resolución Presidencial número 7.149 de data 13 de maio de 2011 requiríuselle á empresa “Faro de Vigo, S.A.U.” para que achegase diversa documentación relativa este contrato. Resultando que a empresa “Faro de Vigo, S.A.U.”, presentou a documentación requirida, entre a que se atopa unha garantía definitiva por importe de 12.711,86 € depositada na Tesourería desta Deputación con data 18 de maio de 2011 e número de operación 201100038067, polo que unha vez cumprimentados os trámites esixidos, procede efectuar a adxudicación deste contrato de conformidade co establecido no artigo 135.3 da citada Lei 30/2007. Considerando que a disposición adicional segunda da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público , no seu apartado 1, faculta á Presidencia desta Deputación para actuar como órgano de contratación con competencia respecto deste contrato de servizos, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do vixente orzamento provincial, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de servizos que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos negociados sen publicidade por razón da contía. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Adxudicar a “Faro de Vigo, S.A.U.” (C.I.F.- B-36.600.815), o contrato correspondente á prestación de servizos de publicidade por un importe total de trescentos mil euros (300.000,00 €), IVE incluído, de acordo co seguinte detalle: A) Prezo do contrato 254.237,29 € B) IVE (18%) 45.762,71 € C) Importe total 300.000,00 € Os servizos a prestar son os seguintes:  Inserción de publicidade no periódico “Faro de Vigo”.  Inserción de publicidade na páxina dixital de “Faro de Vigo”.  Inserción de publicidade nas actividades do “Club Faro”.  Inserción do logotipo da Deputación de Pontevedra nas accións publicitarias correspondentes á edición, impresión e distribución de libros relacionados coa historia, monumentos, personaxes e museos da provincia de Pontevedra, que durante o ano 2011 publique Faro de Vigo. TIPO DE PROGRAMA PREZO IVE TOTAL Publicidade en Faro de Vigo 152.542,37 € 27.457,63 € 180.000,00 € Publicidade web Faro de Vigo 25.423,73 € 4.576,27 € 30.000,00 € Publicidade actividades Club Faro 50.847,46 € 9.152,54 € 60.000,00 € Publicidade libros Provincia Pontevedra 25.423,73 € 4.576,27 € 30.000,00 € 2. Publicar esta adxudicación no perfil do contratante da Deputación de Pontevedra e comunicar á empresa adxudicataria, “Faro de Vigo, S.A.U.” que a formalización do respectivo contrato realizarase unha vez cumpridas as formalidades e dentro dos prazos que se detallan na cláusula número 13 do prego de cláusulas administrativas particulares que rexen este procedemento aberto e que foron aprobadas pola “Xunta de Goberno” na sesión que tivo lugar o día 4 de maio de 2011. 3. O pago deste contrato efectuarase con cargo á aplicación orzamentaria 11/900.912.226.02 do vixente orzamento provincial. 8.19265.- DAR CONTA DO DITAME ADOPTADO POLO CONSELLO CONSULTIVO DE GALICIA, REFERENTE A “MODIFICADOS DA OBRA DE AMPLIACIÓN DO MUSEO DE PONTEVEDRA E REHABILITACIÓN DO EDIFICIO SARMIENTO” O Ministerio de Cultura, a Consellería de Cultura da Xunta de Galicia e a Deputación de Pontevedra subscribiron, con data 2 de decembro de 2003, un convenio de colaboración para levar a cabo as obras de ampliación do Museo de Pontevedra e a rehabilitación do Edificio Sarmiento por un importe de 15.255.405,76 €. O proxecto de construción dun novo edificio para o Museo e de rehabilitación do Edificio Sarmiento foi redactado polos arquitectos D. Eduardo Pesquera González e D.Jesús Ulardi Aguruza, gañadores do concurso público de ideas convocado pola Deputación, sendo, así mesmo, os directores da obra. En cumprimento deste convenio, a Deputación adxudicou á empresa ACS Proxectos, Obras e Construccións que posteriormente se fusionou, mediante absorción, coa firma Dragados Obras e Construccións a realización das referidas obras por un importe de 12.889.292,32 €. O Proxecto desenvolveuse en dúas fases: na primeira delas levouse a cabo a construción dun novo edificio para o Museo provincial e na segunda estase a proceder á rehabilitación do Edificio Sarmiento. A parcela onde se levou a cabo a construción da primeira fase está situada no casco antigo de Pontevedra, e por conseguinte a Consellería de Cultura da Xunta de Galicia esixiu unha intervención arqueolóxica, tendente a conservar para xeracións futuras a muralla medieval de Pontevedra, deixando ó descuberto os restos da mesma. Estas actuacións obrigaron a realizar unha modificación do proxecto inicial, co fin de adecualo as directrices da Consellería da Cultura incorporando parte da muralla ó interior do novo edificio do Museo e a outra parte, que discorre pola rúa colindante, zona de dominio público do concello, intégrase nel exteriormente, de tal xeito que se permita a súa visión completa dende a rúa. Estas condicións foron esixidas polo Concello de Pontevedra á conceder a correspondente licenza urbanística. Os arquitectos directores da obra redactaron o proxecto modificado nº1, por un importe de 2.577.706,32 €, que foi aprobados pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 17 de novembro de 2006, adxudicando a súa realización a empresa Dragados S.A. Posteriormente, levouse a cabo a aprobación dun proxecto modificado nº 2, que non supuxo incremento orzamentario algún, senón única e exclusivamente axustes das distintas partidas de execución material. Unha vez concluídas as obras de construción do novo edificio do Museo (fase I) comezaron as correspondentes á rehabilitación do Edificio Sarmiento (fase II), no que unha vez efectuadas as demolicións e comprobado o estado de conservación da estrutura e dos forxados obrigou á redacción do proxecto modificado nº 3, para levar a cabo a adecuación estrutural do edificio, a substitución da cuberta e a solución definitiva de situación do centro de transformación que da servizo ós distintos edificios que conforman o denominado rueiro cultural da Deputación. Este proxecto modificado nº 3 aprobouse pola Xunta de Goberno, en sesión do día 24 de marzo de 2010, non supoñendo custe sobre o proxecto inicial. Estas actuacións trouxeron como consecuencia que non se puidera rematar o acondicionamento das salas previstas no proxecto, así como os acabados interiores do edificio Sarmiento, salas de exposición, claustro, zonas comúns, habilitación da planta baixa para un futuro uso, etc. o que obrigou a redactar ós arquitectos directores da obra o proxecto modificado nº 4, de ampliación do Museo de Pontevedra e do edificio Sarmiento, por un importe de 2.577.775,83 €, unha vez aplicada a baixa da adxudicación do 15,51%. A aprobación deste modificado supuxo un incremento do 19,99 %, que cos anteriores supoñen un incremento do 40% do prezo primitivo do contrato. O artigo 59.3.b) do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administración Públicas, sinala que nas modificacións de contratos, cando a contía das mesmas, illada ou conxuntamente, sexa superior ó 20% do prezo permitido e este sexa igual ou superior a 6.010.121,04 €, circunstancias que concorren neste caso, requirirase informe do Consello de Estado ou órgano consultivo equivalente na Comunidade Autónoma. O ditame sinala que as modificacións deben estar amparadas en razóns de interese público e obedecer ademais a necesidades novas ou causas imprevistas no momento da contratación, circunstancias estas que deben ser xustificadas convenientemente no expediente de modificación, co obxecto de non desnaturalizar o principio de licitación pública que rexe neste acto. Tal requisito tradúcese en que o ius variandi non pode utilizarse pola administración para salvar posibles deficiencias e imprevisións técnicas contidas no proxecto. Sinala o ditame, que en relación coa verificación destes requirimentos, este órgano consultivo non pasa por entrar en consideracións de oportunidade, nin avaliar nin cuestionar apreciacións estritamente técnicas, xustificantes da modificación proxectada, senón que o seu cometido é exclusivamente xurídico. Na memoria xustificativa do proxecto modificado nº 4, os autores do proxecto sinalan que o obxecto do mesmo é definir a actuación do acondicionamento e acabados do edificio Sarmiento, ademais de contemplar o traslado e emprazamento definitivo do conxunto de instalacións de acometida de media tensión o centro de transformación do Arquivo provincial e restaurante do Museo. O órgano consultivo considera que estas causas, nas que se apoia a modificación obxecto do ditame, encaixan dificilmente na categoría de causas imprevistas ou necesidades novas. Polo tanto, a falta dunha mellor xustificación do proxecto reformado, a Sección Segunda do Consello Consultivo de Galicia informa desfavorablemente a modificación do contrato de referencia. A Xunta de Goberno queda enterada do ditame do Consello Consultivo, que non é vinculante de conformidade co previsto no artigo 3.2 da Lei 9/1995, de 10 de novembro, do Consello Consultivo de Galicia, en consonancia co disposto no artigo 5.2 do Regulamento do Consello aprobado por Decreto 282/2003, de 22 de maio. 9.19266.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN NÚM. 1-FINAL DA OBRA “CAMPO DE BÚTBOL DE CÉSPEDE ARTIFICIAL EN BEADE (VIGO) Vista a certificación núm. 1-final relativa á obra “Campo de fútbol de céspede artificial en Beade (Vigo)-Convenio, adxudicada no seu día a empresa Construcciones Obras y Viales S.A., e visto o informe favorable do Servizo de Intervención de data 23 de maio de 2011 e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: Certificación núm. 1-Final: Empresa Aplicación Orzamentaria Importe CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES, S.A. (CIF. A-36.008.866) 11/340.342.658.02.2010 402.245,09 € SUBTOTAL 402.245,09 € Taxa Técnicos Directores (4%) Id. 11.458,34 € Control de calidade (3%) Id. 8.593,76 € Seguridade e saúde (0,5 %) Id. 1.432,29 € Total descontos 21.484,39 € TOTAL LÍQUIDO A PERCIBIR 380.760,70 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. 10.19267.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN NÚM. 1-FINAL DA OBRA “CAMPO DE FÚTBOL DE CÉSPEDE ARTIFICIAL EN MATAMÁ (VIGO) Vista a certificación núm. 1-final relativa á obra “Campo de fútbol de céspede artificial en Matamá (Vigo)-Convenio, adxudicada no seu día á empresa Construcciones Obras y Viales S.A., e visto o informe favorable do Servizo de Intervención de data 23 de maio de 2011 e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: Certificación núm. 1-Final: EMPRESA Aplicación orzamentaria Importe CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES S.A. (CIF. A-36.008.866) 11/340.342.658.02.2010 402.245,09 € SUBTOTAL 402.245,09 € Taxa Técnicos Directores (4 %) Id. 11.458,34 € Control de calidade (3%) Id. 8.593,76 € Seguridade e saúde (0,5 %) Id. 1.432,29 € Total descontos 21.484,39 € TOTAL LÍQUIDO A PERCIBIR 380.760,70 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. 11.19268.- APROBACIÓN DAS CERTIFICACIÓNS NÚM. 11 E 12 DA OBRA “CAMPO DE FÚTBOL DE HERBA ARTIFICIAL TERCEIRA FASE” Vistas as certificacións núm. 11 e 12 relativa á CAMPO DE FUTBOL DE HERBA ARTIFICIAL, TERCEIRA FASE, (convenio) adxudicada no seu día á empresa Construcciones Obras y Viales S.A., e visto o informe favorable do Servizo de Intervención de data 23/05/2011 e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: Certificación núm. 11: EMPRESA Aplicación orzamentaria Importe CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES S.A. (CIF. A – 36.008.886) 11/922.342.652.09.2009 234.546,61€ SUBTOTAL 234.546,61€ Taxa Técnicos Directores (4%) Id. 6.681,29€ Control de calidade (3%) Id. 5.010,97€ Seguridade e saúde (0.72%) Id. 1.202,63€ Total descontos 12.894,89€ TOTAL LÍQUIDO A PERCIBIR 221.651,72€ Certificación núm. 12: EMPRESA Aplicación orzamentaria Importe CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES S.A. (CIF. A – 36.008.886) 11/922.342.652.09.2009 481.911,60€ SUBTOTAL 481.911,60€ Taxa Técnicos Directores (4%) Id. 13.727,72€ Control de calidade (3%) Id. 10.295,79€ Seguridade e saúde (0.72%) Id. 2.470,99€ Total descontos 26.494,50€ TOTAL LÍQUIDO A PERCIBIR 455.417,10€ Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. 12.19269.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS DARZAL CONSULTORÍA Y PREVENCIÓN, S.A. E GOC, S.A. “AUDITORIO DE PONTEAREAS” Vistos os informes emitidos por Intervención, correspondentes ás facturas relativas a dirección de obra e certificacións que máis adiante se relacionan, tendo en conta que non se seguiu o procedemento de contratación oportuno á aprobación da factura require seguir o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, con cargo ás contas non orzamentarias: 419.10 (099.143);419.10(099.129) de acordo co establecido na base 17.1 das aprobadas para a execución do Orzamento Provincial de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a autorización, o compromiso de gasto e o recoñecemento extraxudicial das seguintes obrigas: Facturas emitidas por Darzal Consultoría y Prevención, S.L. (B-82270190), que de seguido se relacionan, relativas a traballos de coordinación de seguridade e saúde de diversas obras: Núm. Factura Data Obra Importe 0210-76/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 86,69 0210-77/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 364,95 0210-78/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 286,55 0210-79/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 296,94 0210-80/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 432,69 0210-81/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 307,15 0210-82/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 275,06 0210-83/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 288,21 0210-84/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 178,01 0210-85/2011 18/03/2011 “Rehabilitación e ampliación pavillón polideportivo de Crecente” (D09/0010) 82,70 0210-86/2011 18/03/2011 “E.P. 9701 Baión-András, Lugar de Serantes (Vilanova de Arousa)” (D09/0047) 389,82 0210-87/2011 18/03/2011 “E.P. 9701 Baión-András, Lugar de Serantes (Vilanova de Arousa)” (D09/0047) 317,22 0210-88/2011 18/03/2011 “E.P. 9701 Baión-András, Lugar de Serantes (Vilanova de Arousa)” (D09/0047) 231,01 0210-89/2011 18/03/2011 “E.P. 9701 Baión-András, Lugar de Serantes (Vilanova de Arousa)” (D09/0047) 15,51 0210-90/2011 18/03/2011 “E.P. 9701 Baión-András, Lugar de Serantes (Vilanova de Arousa)” (D09/0047) 102,32 0210-91/2011 18/03/2011 “E.P. 9701 Baión-András, Lugar de Serantes (Vilanova de Arousa)” (D09/0047) 448,96 0210-92/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 557,62 0210-93/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 158,32 0210-94/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 211,50 0210-95/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 219,99 0210-96/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 241,38 0210-97/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 316,91 0210-98/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 273,63 0210-99/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 279,59 0210-100/2011 18/03/2011 “Seguridade vial E.P. 2602 Peinador-Louredo (Mos)” (D09/0049) 185,52 TOTAL 6.548,25€ Núm. Factura Data Obra Importe 0210-118/2011 18/03/2011 “Infraestrutura – Fase 01 no recinto dos pendellos de Agolada” (D09/0113) 594,72 0210-119/2011 18/03/2011 “Infraestrutura – Fase 01 no recinto dos pendellos de Agolada” (D09/0113) 201,27 0210-120/2011 18/03/2011 “Infraestrutura – Fase 01 no recinto dos pendellos de Agolada” (D09/0113) 398,53 0210-43/2011 18/03/2011 “Actuacións de posta en valor e rehabilitación dos pendellos (Agolada)” (D08/0056) 93,53 0210-44/2011 18/03/2011 “Actuacións de posta en valor e rehabilitación dos pendellos (Agolada)” (D08/0056) 428,80 0151-06/2011 17/02/2011 “Acondicionamento de zonas comúns na planta baixa da antiga Sede de Educación (Pontevedra)” (D10/0049) 1.170,08 0299-13/2011 12/04/2011 “Rehabilitación de pendello Q3 e expositores I1-I2-I3 no recinto dos Pendellos (Agolada)” (D10/0030) 250,07 0299-14/2011 12/04/2011 “Rehabilitación de pendello Q3 e expositores I1-I2-I3 no recinto dos Pendellos (Agolada)” (D10/0030) 550,36 0299-15/2011 12/04/2011 “Rehabilitación de pendello Q3 e expositores I1-I2-I3 no recinto dos Pendellos (Agolada)” (D10/0030) 298,24 0299-16/2011 12/04/2011 “Rehabilitación de pendello Q3 e expositores I1-I2-I3 no recinto dos Pendellos (Agolada)” (D10/0030) 86,19 1560-1/2010 27/12/2010 “Rehabilitación de edificación para usos varios e almacén en Finca Areeiro” (D09/0136) 113,68 1560-2/2010 27/12/2010 “Rehabilitación de edificación para usos varios e almacén en Finca Areeiro” (D09/0136) 155,16 0210-01/2011 18/03/2011 “Rehabilitación de edificación para usos varios e almacén en Finca Areeiro” (D09/0136) 91,73 0205-31/2011 15/03/2011 “Rehabilitación de auditorio en Ponteareas” (D08/0069) 287,37 0205-32/2011 15/03/2011 “Rehabilitación de auditorio en Ponteareas” (D08/0069) 474,89 0205-33/2011 15/03/2011 “Rehabilitación de auditorio en Ponteareas” (D08/0069) 1.101,75 0205-34/2011 15/03/2011 “Rehabilitación de auditorio en Ponteareas” (D08/0069) 1.407,09 0205-35/2011 15/03/2011 “Rehabilitación de auditorio en Ponteareas” (D08/0069) 542,19 0205-36/2011 15/03/2011 “Rehabilitación de auditorio en Ponteareas” (D08/0069) 1.031,66 0205-37/2011 15/03/2011 “Rehabilitación de auditorio en Ponteareas” (D08/0069) 438,11 0205-14/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 225,74 0205-15/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 93,68 0205-16/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 431,78 0205-17/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 309,97 0205-18/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 272,67 0205-19/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 470,08 0205-20/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 512,60 0205-21/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 1.307,35 0205-22/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 588,04 0205-23/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 149,91 0205-24/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 50,12 0205-25/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 87,56 0205-26/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 8,57 0205-27/2011 15/03/2011 “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo” (D08/0058) 3.651,49 TOTAL 17.874,98€ TOTAL SUMA DARZAL 24.423,23€ Factura emitida por G.O.C S.A. (NIF. A-32022535), núm. 00-110241, de 28/02/2011, por importe de 4.130,00 €, e núm. 00-110376, de 31/03/2011, por importe de 295,00 € en concepto de traballos de control de calidade realizados na obra “Rehabilitación de Auditorio de Ponteareas”. 13.19270.- CORRECCIÓN DE ERRO NO ACORDO NÚM. 11.19200 ADOPTADO NA XUNTA DE GOBERNO DE GOBERNO DO 27 DE ABRIL DE 2011, SOBRE “APROBACIÓN DAS BASES QUE REXERÁN AS AXUDAS PARA APREPARACIÓN E PARTICIPACIÓN NOS XX.OO. LONDRES 2012 Advertido erro material nas “Bases de axudas a deportistas para a preparación e participación nos XX.OO. Londres 2012”, aprobadas por Xunta de Goberno o día 27 de abril de 2011 (acordo núm. 11.19200), ó amparo do disposto no artigo 105 da Lei 30/92, de 26 de novembro, do R.x e Pac.; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade subsanar o mesmo no senso que onde di: “ser natural e residente na provincia de Pontevedra” debe dicir: “ser natural ou residente en calquera concello da provincia de Pontevedra cunha antigüidade de, polo menos, 5 anos antes da data da convocatoria”, deixando subsistente a anterior en todo o demais. 14.19271.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as once horas do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición