Fondos
2007-07-12_Extraordinaria. Acta de sesión 2007/07/12_Extraordinaria
Acta de sesión 2007/07/12_Extraordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.3.3.33.366/4.2007-07-12_Extraordinaria
Título Acta de sesión 2007/07/12_Extraordinaria
Data(s) 2007-07-12 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A C T A Da sesión extraordinaria en primeira convocatoria, celebrada polo Pleno desta Excma. Deputación o día, 12 de xullo de 2007 No Salón de sesións da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, sendo as doce horas e dez minutos do día doce de xullo do ano dous mil sete, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. Presidente D. Rafael Louzán Abal, reuníronse as/os Señoras/es Deputadas/os, Dona Isaura Abelairas Rodríguez, D. Julio Alén Montes, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Xosé Crespo Iglesias, D. Pauliño Damián Del Río Iglesias, D. José Juan Durán Hermida, D. José Amador Eiras Paz, D. Jesús María Fernández Portela, D. José Manuel Figueroa Vila, D. Emilio González Iglesias, D. Juan A. González Pérez, D. Rafael Lores Rosal, D. Gabriel Martínez Giráldez, Dona María Xosé Méndez Piñeiro, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo, D. Constante Juan Muradas Ramos, D. José Antonio Olmedo Granja, D. Juan Luciano Otero Besada, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, Dona María Corina Porro Martínez, D. Agustín Reguera Ocampo, D. Severino Reguera Varela, D. Daniel Rodas Chapela, D. Xosé Carlos Silva Mariño, D. José Enrique Sotelo Villar e D. Jesús Vázquez Almuiña, co obxecto de celebrar sesión extraordinaria do Pleno da Deputación, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fé do acto o Secretario, D. Carlos Cuadrado Romay, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: Sr. Presidente.- Vamos a dar comezo á sesión extraordinaria do Pleno da Corporación Provincial. 1.5556.- ACTA ANTERIOR Sr. Presidente.- Como primeiro punto da orde do día, aprobación da acta da anterior sesión extraordinaria de constitución da Corporación do día 27 de xuño de 2007. ¿Votos en contra?. ¿Abstencións?. ¿A favor?. Acórdase por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión extraordinaria de constitución da Corporación, do día 27 de xuño de 2007. 2.5557.- MOCIÓN DA PRESIDENCIA SOBRE RÉXIME DE SESIÓNS DO PLENO E COMISIÓNS INFORMATIVAS Sr. Presidente.- Punto número 2. Moción da Presidencia sobre réxime de sesións do Pleno e Comisións Informativas. Doulle a palabra ó Secretario. Sr. Secretario.- La moción da la Presidencia sobre régimen de sesiones del Pleno y de las Comisiones Informativas es la siguiente: Se somete al Pleno la adopción del siguiente acuerdo: las sesiones ordinarias del Pleno tendrán lugar o último venres de cada mes ás once horas, se a data prevista de celebración coincidiera con festivo será a Xunta de Voceiros a que establecerá o día de celebración. Os Plenos correspondentes ós meses de xullo, agosto e decembro, previo acordo da Xunta de Voceiros, poderán celebrarse con carácter extraordinario noutras datas. E así mesmo as Comisións Informativas ordinarias celebraranse os penúltimos mércores de mes a partir das dezasete horas. Se a data prevista de celebración coincidira con festivo será a Xunta de Portavoces a que establecerá o día de celebración. Sr. Presidente.- D. Cesáreo Mosquera. Sr. Mosquera Lorenzo.- Gracias Sr. Presidente. Bos días a todos, compañeiros e medios de comunicación e público. Ben, vamos a facer unha intervención xenérica sobre todos os puntos porque todos están absolutamente enlazados, están absolutamente enlazados e o que podía ser o réxime de sesións do Pleno que non hai nada que obxectar pois vai enlazado coas Comisións Informativas nas que hai xa todo un deseño no que está todo referenciado. Hai catro anos cando se acordara a organización da Corporación se mal non recordamos pois este grupo provincial abstivérase porque había varios compromisos de mellorar a organización e o funcionamento ben naquel momento, ben mediante decisións que se ían a ir tomando no futuro e que algunhas se tomaron e outras non. Como resultado pois dá unha situación que entendemos que dista moito de ser óptima, todo o contrario, creo que todos somos conscientes de que dista moitisimo de ser óptima, máis ben é mala, máis ben é mala, e que neste Pleno pois se vai a ratificar, consolidar e perpetuar cando levamos escoitando sucesivamente que se ían a cambiar cousas no funcionamento da Deputación en todos os aspectos, incluído este, incluído este da organización, e que polo tanto pois ía haber novo aire e unhas novas modificacións. Nos topamos que nada de nada, absolutamente nada de nada, incluso algunhas cuestións que se albiscaron na reunión previa que houbo pois quedan sen consolidar e nós non podemos avalar este funcionamento. Unha cousa foi dar o suficiente digamos xesto de boa vontade na vez pasada para dicir, bueno, pois se se vai a cambiar vamos a crernos que se vai a cambiar, pero despois a práctica foi a que foi e o que vén hoxe aquí pois é o que é. E vou a desgranar e os problemas que hai de funcionamento que non se resolven hoxe senón que máis ben se agravan. Primeira cuestión, Xunta de Portavoces, non se regula hoxe, había que regulala, como é lóxico, non se lle pon ningunha obrigatoriedade, todos sabemos como funcionou o mandato pasado, simplemente non funcionou, cando loxicamente había o compromiso e había teoricamente a vontade pero na práctica non se concretou de que se convertera nun órgano regular con actas e cun funcionamento normal como pode suceder nos concellos nada de nada vén neste caso, neste caso. Segunda cuestión. Aquí hai un sistema retributivo moi distorsionado no sentido de que as asignacións persoais a cada Deputado ou Deputada pois son altas, e sen embargo o que sería necesario como para o funcionamento dos grupos pois está baixo, está baixo, é dicir, por exemplo cobra tanto un Deputado como a asignación que ten por grupo o noso grupo, por exemplo, cousa que parece francamente desproporcional, é como está, e non se cambiou a pesar de que, e non vén aquí o cal demostra a vontade de non cambiala e demais. Ó noso grupo lle crea un problema bastante serio, porque non sei se é coñecido de que as asignacións ou as retribucións que se cobran pois non quedan para a forza política co cal teñen que pasar por Facenda, nos consta en todo para axudas sociais e para todo iso, e bueno, pois se ós demais grupos lle vai ben así pois o aceptamos pero dende logo esta distorsión non parece de recibo e moito menos que siga digamos este sistema retributivo francamente distorsionado e que todos sabemos, todos sabemos que funciona, que non está funcionando ben pero non se pon ningún procedemento para resolver. Máis cuestións. Con respecto ós representantes nos distintos órganos colexiados, estoume referindo ó punto 4, dos tropecentos representantes que ten esta Deputación en organismos fóra desta casa, pois creo que é práctica habitual nas grandes administracións locais e no concello de Pontevedra e no de Vigo, que se repartan, que se dea participación a todos os Deputados. Iso nesta casa parece que os Deputados da oposición, pois temos unha especie de peste conxénita que non podemos representar a esta casa pois nin na Comisión do Patrimonio nin no Patronato das, en fin, de Asuntos Sociais, cousa que non se entende moi ben, non se entende moi ben, é unha batalla que levamos dando dende sempre, porque creo que é un avance digamos dunha corresponsabilidade da oposición, evidentemente, pero tamén na democratización da institución e da participación de todos e corresponsabilidade, pero parece que nesta casa seguimos con aquilo de que o que parte e ben reparte, e en fin, dende logo seguir, non se ve ese novo aire, esa nova decisión absolutamente por ningún lado. E nin que dicir ten que evidentemente a decisión non ten nada que ver con isto, pero andar nesta mesma cidade, neste mesmo lugar, falando de moderación salarial, que ó final lle levou a vostedes a non tocar nada e cando recorda, isto recorda a Botín, Botín pide moderación salarial porque el ten unha, ten contratos blindados que igual ingresa 3.000.000 euros ó ano e entón pide moderación salarial para os demais, el non o sube. En fin, sona a sarcasmo cando creo que o único que cambia nesta tal pois é, sube de maneira bastante seria a masa salarial pola vía do aumento das exclusivas e demais, cousa que non nos opoñemos, cousa que non nos opoñemos, que quede claro, que quede claro, se fora por iso votaríamos a favor entón, porque dende logo atender unha casa como esta en ratitos libres e como calquera concello a ratitos libres non é viable nin é serio, agora o que si é bastante cínico é falar de moderacións salariais e doutras cousas para outros, verdade, que cando aquí as retribucións están pois infinitamente máis altas que noutros lados, pois non parece nada serio e en todo caso alá cada un coas súas contradicións. Pero bueno, o noso posicionamento vai ser contrario non por este último motivo xa digo, que se fora por iso, se fora por que as persoas que realmente atenden unha institución pois teñen unha exclusiva pois é moito máis rendible para a institución, senón por todo o que se dixo que contradí, todo o que vén hoxe, todo este paquete, que contradí abertamente, abertamente, todos os compromisos previos e o propio discurso de toma de posesión do Sr. Presidente de que ía haber eses cambios magníficos recollendo parte das demandas da oposición históricas e que non se ve absolutamente por ningún lado, por ningún lado. Polo tanto vamos a votar en contra, xa digo, o punto 2 porque a segunda parte parecería baladí, pero que as Comisións Informativas sexan todas o mesmo día e á mesma hora xa significa o que significa en canto ó funcionamento e a partir de aí pois falar de dezasete membros nas Comisións Informativas parece francamente esaxerado, verdade, os representantes da Corporación en órganos colexiados pois xa dixemos antes o que tiñamos que dicir, e con respecto ó punto 6, pois dende logo non vemos ningunha xustificación polo aumento do persoal eventual, igual se existira esa explicación, dende logo na reunión que tivemos non se fixo nin mención a ela, pois igual o podíamos avalar, igual o vemos necesario, pero dende logo así de entrada pois dende logo non temos ningún elemento como para poder avalar este tipo de funcionamento e esta decisión. Nada máis por agora. Moitas gracias. Sr. Presidente.- Moitas gracias Sr. D. Cesáreo Mosquera. Sr. D. Emilio González. Sr. González Iglesias.- Ben, se a fórmula vai a ser de debate global por iso pido a palabra agora mesmo, senón eu ía anunciarlle que nós neste punto, que é o punto 2, vamos a votar a favor, e que bueno como xa se fai debate global pois vou a continuar coa intervención do resto. No resto dos puntos non vamos a manter a mesma liña de voto, hai unha cousa que nos chama a atención e é que é certo que onde se convoca con premura este Pleno e con rapidez, pero tamén é certo que non é moi de recibo que ás once da mañá non tivéramos os puntos aínda. É dicir, eu intentei miralo ás nove da mañá e non estaban, ás dez e media tampouco, e ás once pois xa non volvín máis, é dicir, porque estaban acabando de pasalos. Eu non sei os outros grupos, dende logo o Grupo Socialista o martes fíxolle chegar os compoñentes de todas as comisións e tal, supoño que os demais grupos terían que facer o mesmo e polo menos teríamos, xa non digo as 48 horas pero si algún tempo para miralo, que é un pouco no que habíamos quedado o outro día e que non se cumpriu. Despois xa na organización de Comisións e demais temas que se plantexan aquí nós votamos en falta e o dixemos, non é agora, o dicimos sempre, votamos en falta a comisión de contratación, esta debe ser a única institución en toda a provincia que non conta cunha comisión de Contratación, o servizo haino, é certo, pero nós entendemos e creo que forma parte dunha filosofía política na que detrás está a transparencia sempre, que é imprescindible que haxa unha comisión de contratación na que estean presentes todos os grupos políticos que compoñan a Corporación Provincial. Despois os puntos seguintes, salvo un, os puntos seguintes son de organización do goberno e da organización que vostedes plantexan, é a que vostedes plantexan, non é a que nós faríamos, pero vostedes son o goberno polo tanto nós vamos absternos neses puntos incluído o da composición das comisións. E por último quixéramos que en canto ó persoal eventual se fixera algo tan sinxelo como especificar que persoal vai ós grupos políticos e canto a cada grupo político e que persoal forma parte do Gabinete da Presidencia. E con iso eu creo que aforraríamos pois moitos malos entendidos. Simplemente volvo a repetir, a partir deste punto, neste punto vamos a votar a favor lóxicamente, si estamos de acordo co réxime de sesións, e a partir de aí abstémonos en todos os puntos seguintes. Gracias. Sr. Presidente.- Moitas gracias Sr. D. Emilio González. Ten a palabra o Sr. D. José Manuel Figueroa. Sr. Figueroa Vila.- Si, bos días. Bueno, este é un tema onde se fai a proposta por parte do goberno da organización para os próximos anos, e bueno aquí se din cousas, pero, se din cuestións que non son nalgún caso pois a realidade, Sr. Mosquera. Eu sabe vostede que non me gusta falar das conversas que temos en Xuntas de Voceiros, pero me obriga vostede a facer pública a conversación, porque a Xunta de Voceiros é unha xuntanza que loxicamente ten que ser pública e ademais onde se ten que recoller na acta e o equipo de goberno lle plantexou a vostedes que necesidades había e que plantexamentos miraban vostedes que podían cambiar na organización, incluso temas de retribucións, posibilidades de dedicacións e ver que necesidades tiña cada un dos grupos políticos. E vostede mesmo dixo que o mellor funcionamento é como estaba, e polo tanto eu creo que vostede o que non pode facer é saír desas Xuntas de Voceiros e trasladar ós medios de comunicación pois só unha parte do que sucedeu nesa Xunta de Voceiros e me obriga a dicilo publicamente. O grupo de goberno lle plantexou á oposición, lle dixo que necesidades tiña, foi a primeira proposta que fixo para desempeñar o seu traballo. Se era bo que as comisións se celebrasen o mesmo día ou non, que tipo de retribucións habería que redistribuír, cambiar ou modificar, e vostede dixo que o mellor sistema que había era o que estaba funcionando. Polo tanto agora me sorprende que vostede diga todo o contrario. Mire, vostedes non poden facer unha crítica, e sobre todo vostede, eu o discurso do Sr. González pois o entendo, pero o de vostede non, o da moderación salarial. Vostede pon como referencia, estes días estivo filtrando ós medios de comunicación a referencia do Sr. Lores. Pois mire, hai algún membro dos que están vostedes aí sentado que cobra máis neto que o Sr. Lores. Esa é unha afirmación que lle fago eu, eu non llo digo a un medio, llo digo a todos. Eu digo que algún membro dos que está aí sentado do seu equipo cobra máis que o Sr. Lores. Pois polo tanto non creo que a referencia sexa o Sr. Lores, o Sr. Lores terá unha situación especial no concello de Pontevedra como o concello de Vigo ten outra, o concello de Redondela ten outra, o de Ribadumia, o de Soutomaior ou o de Cangas. Pero claro, que vostede intente ser o exemplo da dignidade de moderación salarial ante a opinión pública pois eu dende logo, o noso grupo non llo vai aceptar, non llo vai aceptar porque eu creo que a moderación salarial desta casa comparada co que está sucedendo noutros concellos, moitos gobernados por vostedes ou cogobernados, ¿que quere?, que lle saque os datos da Deputación da Coruña, ¿sabe cantas dedicacións exclusivas ten a Deputación da Coruña?, dezasete, ¿sabe cantos asesores?, trinta e sete, se quere lle saco todos os datos. Polo tanto se pode facer unha afirmación rotunda, primeiro que nesta casa existe unha moderación salarial importante porque non se subiu nin un só euro as retribucións que viñan de anos anteriores, nin un só euro. Se pasa de dúas dedicacións a catro, pero é normal, é dicir, comparado con outras institucións, mire vostede a de Coruña, estamos esperando impacientemente que vai a pasar en Lugo, a ver cantas dedicacións lle van a dar en Lugo e asesores e outras cuestións. Eu creo que non debería ser agora mesmo un tema de debate. Con respecto á Xunta de Voceiros, bueno, vostedes verán as vontades ou non nos próximos meses se este goberno intenta pois que esas xuntanzas se poidan levar a cabo ou non, pero que vostede diga aquí que non hai vontade, parece que está intentando buscar un titular, o titular que vostede está intentando buscar é que nesta casa non cambia absolutamente nada, non, é dicir, iso seguramente pois vostede está intentando manipular ou confundir á opinión pública igual que con respecto ó tema salarial, e non é certo, non é certo, eu creo que hai que trasladar á realidade, á verdade, e seguramente, seguramente se vostede dixera o que pasou nesa Xunta de Voceiros pois evidentemente pois a opinión pública tería outra información totalmente distinta e eu lla estou dicindo, vostede non quixo cambiar absolutamente nada, porque o goberno lle ofreceu a vostedes a posibilidade de ter dedicacións e vostedes dixeron que o sistema que está funcionando é o mellor. Claro, loxicamente, algúns Deputados veñen aquí un día ó mes e bueno pois teñen a retribución que teñen, que eu non me meto neso porque me parece normal e ademais hai uns acordos, eu creo que razoables entre todos os grupos políticos, pero claro, vostede o que non pode facer é un discurso valeiro e intentando manipular e confundir á opinión pública, Sr. Mosquera, sabe vostede que non me gustaría facer este discurso, pero o que non lle podo consentir é que vostede diga unha cousa na Xunta de Voceiros e salga inmediatamente e chame ós periodistas e lle conte outra versión totalmente distinta, dende logo empezamos mal, se é así empezamos absolutamente mal porque entón os demais tamén podemos facer o mesmo, eu tamén podía sacar a súa nómina no que gana no concello e no que gana aquí e non o fago, non o fago, pero podía facelo, eu estes días podía coller e filtrarlle a algún medio de comunicación, que todos sabemos facelo Sr. Mosquera, xa somos veteranos todos para saber como se fan esas cousas. Collo a nómina súa de aquí e de alí, lla paso ós medios de comunicación e ó mellor non sei o que pasaría, non sei cal sería a información, quedarían ó mellor, ó mellor igual non quedaría en moi bo lugar vostede tampouco en referencia ó Sr. Lores, non quedaría en moi bo lugar, igual tería que o Sr. Lores empezar a cambiar as súas retribucións, seguramente, porque ó mellor non quedaría en moi bo lugar. E con respecto ós demais órganos colexiados, home, como vostede comprenderá non pretenderá vostede poder representar ó goberno neses órganos colexiados, nos órganos colexiados o lóxico é que se hai un representante o goberno, o goberno sexa o que represente a esta institución. Eu non sei se hai algunha institución onde a oposición representa ó goberno, me parece que eu non coñezo ningunha e se hai algunha pode ser algunha excepción. Dende logo nós consideramos que esta proposta que facemos é razoable, é coherente, vamos a ver o desenvolvemento nos próximos meses, nós temos a vontade política firme de intentar buscar a máxima transparencia, a máxima comunicación cos veciños e veciñas da provincia de Pontevedra que saiban o que se está facendo nesta casa como creo que foi unha norma nos últimos tempos e bueno, pois haberá cuestións evidentemente que o día a día nos van a dicir se eses cambios se van producir ou non, que nós temos a vontade e creo que así se vai a facer para ir adaptándonos ás demandas que plantexan os propios veciños e veciñas. Polo tanto, nós vamos loxicamente a votar a favor de todas estas propostas, nos houbese gustado que vostede, bueno pois, fixese o discurso do que realmente sucedeu nesa Xunta de Voceiros, é o único que lle reprocho, se teño que reprocharlle algo, porque eu creo que é de bo estilo, bueno, pois se hai unha Xunta de Voceiros onde acordamos unha serie de cuestións, pois evidentemente pois respectalas. Non sei se vostede ten algunha maldade últimamente do que lle sucede no seu concello, pero bueno ese é un problema que terán que resolvelo vostedes no seu concello e non trasladalo a esta institución. E lle volvo a repetir Sr. Mosquera, de filtrar ós medios de comunicación e de pasar informacións, si queremos, sabemos todos, as boas e as malas. Non pense vostede que ten a exclusiva vostede unicamente. Eu só llo digo para o futuro, porque bueno, porque aquí todos pois temos datos de todos. Sr. Presidente.- Moitas gracias Sr. D. José Manuel Figueroa. Ten a palabra o Sr. D. Cesáreo Mosquera. Sr. Mosquera Lorenzo.- Gracias Sr. Presidente. Sr. Figueroa, parece que vostede vai por bastante mal camiño, bastante mal camiño, como din cando un, eu non lle pisei o rabo, non o intentei, non intentei pisarlle o rabo, parece que vostede reacciona como se lle pisaran o rabo. Mire vostede, non hai ningunha filtración nin nada que se pareza, pero enorme costume deste grupo político e deste Portavoz que se algún medio de comunicación, o que sexa, pregunta sobre algo que vostedes non tiveran a ben informar, pois se teñen información dala, aquí no concello e noutro lado, é todo o que hai, única e exclusivamente o que hai e non hai ningunha filtración nin nada deso, é un expediente público, polo tanto o que é grave é intentar ocultalo e non, digamos, dicir que é unha filtración dun expediente público, cousa que por outro lado nos retrotrae á hai moitisimos anos nesta casa cando ata ós Deputados lle negaban a documentación que era pública. Pero fai vostede unha ameaza que me resulta francamente vil pola intención non polo resultado, mire vostede, aquí públicamente quere que llo diga, mire, o meu salario son os 43.000 euros no concello, uns 25.000-26.000 aquí e 3.000 da Delegación de Educación. E dos 25.000 de aquí este Deputado non se queda nin con medio euro, nin con medio euro. Polo tanto o meu salario, o meu salario son uns 45.000-46.000 euros ó ano, e do que cobro de aquí, o único é que saio prexudicado porque na declaración da renda me sae máis caro e todo, todo vai para a organización política, que despois se deixa caer, ou algún deixa caer, neste caso algún sindicato, de que como se financia o BNG, pois se financia así, non ten que buscar mecanismos de financiamento estraños, se financia así, este Deputado igual que os meus compañeiros no pasado mandato nos catro anos deixaron para o BNG os 100.000 euros que cobraron aquí. E non é, é todo o que hai, quería que fora público, se quere traio a declaración da renda e a poño aí ó público, incluso por se alguén ten algunha dúbida do destino pois resulta que incluso en que conta están e demais, iso, por aí, por aí Sr. Figueroa me parece que está vostede “escorrejando” duramente, duramente e o sabe, e o comentamos na Xunta de Portavoces, como comentamos aumentar a asignación ó grupo, como comentamos outra serie de cousas, outra cousa é que a situación dea para o que dea e vostedes teñan e tal, quedamos en que a Xunta de Portavoces, asignación ós grupos, e a cambiaba, aínda que se puidera cambiar o sistema retributivo ós deputados, quedamos neso, non aparece aquí, e non me fale de filtracións e intencións de feitos, non aparece na orde do día, non aparece, non aparece. E con respecto ás exclusivas, Sr. Figueroa, creo que coñece esta casa como outras, os anos dan coñecemento e ás veces pois experiencia, e resulta que, resulta que, mire eu votei unhas contiñas facendo unha estimación, mire, a hora de traballo, o Sr. Presidente desta institución, se fora para esta institución, o problema é que parte son como Presidente provincial do PP, pero bueno, supoñamos que sexa para esta institución, anda nos 30€ a hora, máis ou menos, máis ou menos, e dun Deputado que non teña exclusiva e que veña as horas que vén, pois anda se cadra en sesenta, setenta, oitenta ou noventa. ¿Que é máis rendible para esta institución ou para calquera outra?. Por iso digo que nós nunca nos opuxemos ás exclusivas, que quede claro e non veña a falarme de que noutro lado hai máis ou menos porque é o lóxico, é o lóxico que así sexa, é o lóxico que así sexa. E despois o do salario de Lores, el xa o toma, de suma tal, di, parece que o baremo universal, a medida universal de referencia é o salario de Lores, xa o toma de coña, non, mire, o Sr. Lores, o Sr. Lores, está, se pasou este mandato palmando cartos con respecto ó que cobraría no seu traballo privado. E non se anduvo queixando por aí de que se ía cobrar, se estaba perdendo cartos ou non, non se andivo queixando pero xa que o saca pois se saca, aquí non hai absolutamente nada que ocultar. Mire, eu non quero ferir sensibilidades pero dende logo este sistema retributivo pois é, sábeo vostede perfectamente, estivemos de acordo na Xunta de Portavoces, así, ¿verdade Sr. Figueroa que estabamos todos de acordo en que o sistema retributivo era bastante perverso?, que non houbera outro ou houbera, é outra cousa, non entramos a fondo neso, pero, ¿verdade que estamos todos de acordo en que era?, si, verdade, bueno, pois ese é o problema que hai e non houbo ningún avance, pero eu non quería meterme no sistema retributivo e de feito non me metín, foi no que menos me metín porque sei que é complexo cambialo, eu me metín nos outros asuntos e ese incluído. Mire, non inclúe na orde do día a Xunta de Portavoces e a súa organización, non inclúe na orde do día a asignación por grupo, ou sexa, incumprindo o que se falou na Xunta de Portavoces, e segue sen dar representación e seguen sen arranxar un problema de sistema retributivo que todos coincidimos en que funciona mal e para este grupo espantosamente mal polo que antes dixen, polo que antes dixen. Polo tanto, non hai ningún cambio, non hai absolutamente ningún cambio con respecto ó que estabamos sufrindo senón cada vez máis os síntomas do deterioro galopante dunha situación que non se corrixe, que nalgún momento pois habería que probar como era pero que na práctica pois está funcionando mal, mal, mal de solemnidade. Polo tanto non a vamos a avalar, non a vamos avalar. Sr. Figueroa ou señores do PP, se queren que avalemos, conten, se queren retiralo e convocar un Pleno dentro de cinco días, conten con que nós vamos a colaborar en consonancia co que dixemos na investidura, vamos a colaborar en que se faga outro sistema retributivo e outra organización. Saben que poden colaborar e contar coa nosa colaboración, se queren, e senón isto para nós dende logo non é asumible nin moito menos nos parece perverso, polo tanto vamos a votar en contra. Sr. Presidente.- Bueno, moitas gracias Sr. D. Cesáreo Mosquera. Creo que neste caso este tema, que dalgunha maneira vai a permitir o funcionamento correcto desta institución e dos seus órganos de goberno, pois está amplamente neste sentido debatido, en todo caso iso da asignación ós grupos políticos pois estaba comentando aquí precisamente co Interventor e co Secretario, xa está fixado, nesta cuestión, me refiro en épocas anteriores e por suposto que aquí tamén e ademais co pacto que establecéramos xa, non, non, xa lle preguntei aquí ó Secretario que en principio debería aparecer no punto 5 como retribución dos seus membros e asignación ós grupos políticos. Co cal pois vamos como acordo de todos os grupos se pode incluír sen ningún tipo de problema e ademais foi o que aí habíamos previsto e polo tanto nese punto número 5, que sería “Moción da Presidencia sobre réxime de dedicación exclusiva de cargos da Deputación e retribucións dos seus membros así como asignación ós grupos políticos”, en base precisamente ó acordo establecido na Xunta de Portavoces. Polo tanto, en principio se todos dalgunha maneira estamos de acordo pois podemos proceder á votación dos puntos 2, 3, 4, 5 e 6 conxuntamente. Se os grupos políticos, porque bueno de todo se falou e de aí que podemos proceder á votación de todos eles conxuntamente. Non, en principio non hai ningún problema. Polo tanto procedemos neste sentido á votación dos puntos 2-3-4-5 e 6, no caso de que algún grupo queira nalgún deles pois manter ou variar o criterio de voto, pero en principio eu pido a votación para todos eles en conxunto. ¿Votos en contra?. ¿Abstencións?. Partido Socialista. E a favor o Partido Popular. Coa inclusión como quedamos no punto 5 dese, que en principio así no borrador que se fixo previamente estaba previsto. Pois non habendo en principio máis asuntos que tratar se levántase a sesión e moi bos días. O Pleno acorda por maioría, cos votos a favor do PP e do PSOE e cos votos en contra do BNG, aprobar a Moción da Presidencia sobre réxime de sesións do Pleno e Comisións Informativas seguinte: “MOCION DA PRESIDENCIA SOBRE RÉXIME DE SESIÓNS DO PLENO E DE COMISIÓNS INFORMATIVAS O Pleno deberá resolver, de conformidade cos arts. 58 e 134 do RD 2568/1986, de 28 de novembro, o réxime de sesións do mesmo, e a periodicidade das sesións ordinarias das Comisións Informativas. En consecuencia, sométese á aprobación do Pleno o seguinte acordo: As sesións ordinarias do Pleno terán lugar o último venres de cada mes, ás 11:00 horas. Se a data prevista de celebración coincidira con festivo, será a Xunta de Voceiros a que establecerá o día de celebración. Os Plenos correspondentes ós meses de xullo, agosto e decembro, previo acordo da Xunta de Voceiros, poderán celebrarse, con carácter extraordinario, noutras datas. Así mesmo as Comisións Informativas ordinarias celebraranse os mércores da semana anterior a de celebración do Pleno, a partir das 17,00 horas. Se a data prevista de celebración coincidira con festivo, será a Xunta de Voceiros a que establecerá o día de celebración.” 3.5558.- MOCIÓN DA PRESIDENCIA SOBRE CREACIÓN E COMPOSICIÓN DAS COMISIÓNS INFORMATIVAS O Pleno acorda por maioría de votos a favor do PP, cos votos en contra do BNG e as abstencións do PSOE, aprobar a moción da Presidencia sobre creación e composición das Comisións Informativas seguinte: “MOCION DA PRESIDENCIA SOBRE CREACIÓN E COMPOSICIÓN DAS COMISIÓNS INFORMATIVAS Á vista da experiencia obtida durante o pasado mandato da Corporación Provincial e como consecuencia dos novos obxectivos que pretenden lograrse neste novo mandato, é intención desta Presidencia modificar a denominación existente ata agora dos órganos asesores da Corporación Provincial, que teñen por obxecto o estudo, informe ou consulta dos asuntos que deben ser sometidos á consideración do Pleno. Por iso, sométese á decisión do Pleno a seguinte proposta de acordo: En cumprimento do disposto nos artigos 58, 124, 125 e 127 do Real Decreto 2568/86, de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, o Pleno acorda aprobar a MOCIÓN da Presidencia segundo a cal: Primeiro: Créanse, atendendo ás grandes áreas en que se estruturan os servizos provinciais, ademais da Comisión Especial de Contas, é de existencia preceptiva, as seguintes Comisións Informativas Permanentes: 1 - Benestar Social e Muller 2 - Cooperación Municipal 3 - Deportes e Xuventude 4 - Desenvolvemento Agrogandeiro 5 - Desenvolvemento Industrial, Urbanismo e Vivenda 6 - Economía, Facenda e Turismo 7 - Infraestruturas e Servizos Xerais 8 - Medio Ambiente 9 - Pesca e Asuntos Mariños 10 - Cultura 11 - Recursos Externos, Promoción Económica, Emprego e Comercio 12 - Réxime Interior e Persoal. Segundo: As citadas Comisións Informativas estarán integradas por dezasete Sres. e Sras. Deputados/as, representando a todos os Grupos Políticos na seguinte proporción: nove membros do Grupo Provincial do PP; cinco membros do Grupo Provincial do PSG-PSOE e tres membros do Grupo Provincial do BNG, máis o Presidente da Corporación que será Presidente nato de todas elas. Terceiro: A composición concreta das citadas Comisións Informativas será a seguinte: - Comisión Informativa de Benestar Social e Muller D. Julio Alén Montes D. Xosé Crespo Iglesias D. José Juan Durán Hermida D. José Manuel Figueroa Vila Dona Mª Teresa Pedrosa Silva D. Agustín Reguera Ocampo D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. José Enrique Sotelo Villar Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Emilio González Iglesias D. Rafael Lores Rosal D. Constante Juan Muradas Ramos D. José Antonio Olmedo Granja D. Pauliño Damián Del Río Iglesias Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo - Comisión Informativa de Cooperación Municipal D. Julio Alén Montes D. Xosé Crespo Iglesias D. José Juan Durán Hermida D. Jesús María Fernández Portela Dona Mª Teresa Pedrosa Silva Dona Mª Corina Porro Martínez D. Agustín Reguera Ocampo D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. Xosé Amador Eiras Paz D. Emilio González Iglesias D. Juan Antonio González Pérez D. Rafael Lores Rosal D. Constante Juan Muradas Ramos D. Gabriel Martínez Giráldez Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo - Comisión Informativa de Deportes e Xuventude D. Julio Alén Montes D. Xosé Crespo Iglesias D. José Juan Durán Hermida D. Jesús María Fernández Portela Dona Mª Teresa Pedrosa Silva Dona Mª Corina Porro Martínez D. Xosé Carlos Silva Mariño D. José Enrique Sotelo Villar D. Jesús Vázquez Almuíña Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Xosé Amador Eiras Paz D. Juan Antonio González Pérez D. Rafael Lores Rosal D. Juan Luciano Otero Besada D. Pauliño Damián Del Río Iglesias D. Gabriel Martínez Giráldez D. Daniel Rodas Chapela - Comisión Informativa de Desenvolvemento Agrogandeiro D. Julio Alén Montes D. Silvestre José Balseiros Guinarte D. Xosé Crespo Iglesias D. José Juan Durán Hermida D. Jesús María Fernández Portela Dona Mª Teresa Pedrosa Silva D. Agustín Reguera Ocampo D. Severino Reguera Varela D. José Enrique Sotelo Villar Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Xosé Amador Eiras Paz D. Constante Juan Muradas Ramos D. José Antonio Olmedo Granja D. Juan Luciano Otero Besada D. Pauliño Damián Del Río Iglesias D. Gabriel Martínez Giráldez D. Daniel Rodas Chapela - Comisión Informativa de Desenvolvemento Industrial, Urbanismo e Vivenda D. Julio Alén Montes D. Xosé Crespo Iglesias D. José Juan Durán Hermida D. Jesús María Fernández Portela D. José Manuel Figueroa Vila D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. José Enrique Sotelo Villar D. Jesús Vázquez Almuíña D. Emilio González Iglesias D. Juan Antonio González Pérez D. Rafael Lores Rosal D. Constante Juan Muradas Ramos D. José Antonio Olmedo Granja Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo D. Daniel Rodas Chapela - Comisión Informativa de Economía, Facenda e Turismo D. Silvestre José Balseiros Guinarte D. Xosé Crespo Iglesias D. José Manuel Figueroa Vila Dona Mª Teresa Pedrosa Silva Dona Mª Corina Porro Martínez D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. José Enrique Sotelo Villar D. Jesús Vázquez Almuíña Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Emilio González Iglesias D. Constante Juan Muradas Ramos D. José Antonio Olmedo Granja D. Juan Luciano Otero Besada Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo D. Daniel Rodas Chapela - Comisión Informativa de Infraestruturas e Servizos Xerais D. Julio Alén Montes D. Silvestre José Balseiros Guinarte D. Xosé Crespo Iglesias Dona Mª Teresa Pedrosa Silva Dona Mª Corina Porro Martínez D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. José Enrique Sotelo Villar D. Jesús Vázquez Almuíña Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Xosé Amador Eiras Paz D. Emilio González Iglesias D. Juan Antonio González Pérez D. Juan Luciano Otero Besada D. Pauliño Damián Del Río Iglesias D. Gabriel Martínez Giráldez D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo - Comisión Informativa de Medio Ambiente D. Julio Alén Montes D. Xosé Crespo Iglesias D. José Juan Durán Hermida D. Jesús María Fernández Portela D. José Manuel Figueroa Vila Dona Mª Teresa Pedrosa Silva D. Severino Reguera Varela D. José Enrique Sotelo Villar D. Jesús Vázquez Almuíña Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Xosé Amador Eiras Paz D. Emilio González Iglesias D. Juan Antonio González Pérez D. José Antonio Olmedo Granja D. Pauliño Damián Del Río Iglesias D. Gabriel Martínez Giráldez D. Daniel Rodas Chapela - Comisión Informativa de Pesca e Asuntos Mariños D. Julio Alén Montes D. Silvestre José Balseiros Guinarte D. José Juan Durán Hermida D. Jesús María Fernández Portela D. José Manuel Figueroa Vila Dona Mª Teresa Pedrosa Silva D. Agustín Reguera Ocampo D. Xosé Carlos Silva Mariño D. Jesús Vázquez Almuíña Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Rafael Lores Rosal D. Constante Juan Muradas Ramos D. José Antonio Olmedo Granja D. Juan Luciano Otero Besada D. Pauliño Damián Del Río Iglesias Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro D. Daniel Rodas Chapela - Comisión Informativa de Cultura D. Julio Alén Montes D. Silvestre José Balseiros Guinarte D. José Juan Durán Hermida Dona Mª Teresa Pedrosa Silva D. Agustín Reguera Ocampo D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. José Enrique Sotelo Villar D. Jesús Vázquez Almuíña D. Xosé Amador Eiras Paz D. Emilio González Iglesias D. Juan Antonio González Pérez D. Rafael Lores Rosal D. Juan Luciano Otero Besada D. Pauliño Damián Del Río Iglesias D. Gabriel Martínez Giráldez Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro - Comisión Informativa de Recursos Externos, Promoción Económica, Emprego e Comercio D. Silvestre José Balseiros Guinarte D. Xosé Crespo Iglesias D. José Juan Durán Hermida Dona Mª Teresa Pedrosa Silva Dona Mª Corina Porro Martínez D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. José Enrique Sotelo Villar D. Jesús Vázquez Almuíña Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Emilio González Iglesias D. Juan Antonio González Pérez D. Rafael Lores Rosal D. Constante Juan Muradas Ramos D. Pauliño Damián Del Río Iglesias D. Gabriel Martínez Giráldez D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo - Comisión Informativa de Réxime Interior e Persoal D. Julio Alén Montes D. Xosé Crespo Iglesias D. José Manuel Figueroa Vila Dona Mª Teresa Pedrosa Silva Dona Mª Corina Porro Martínez D. Agustín Reguera Ocampo D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. Jesús Vázquez Almuíña D. Xosé Amador Eiras Paz D. Juan Antonio González Pérez D. Constante Juan Muradas Ramos D. José Antonio Olmedo Granja D. Juan Luciano Otero Besada Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo D. Daniel Rodas Chapela - Comisión Especial de Contas D. Julio Alén Montes D. Silvestre José Balseiros Guinarte D. Jesús María Fernández Portela D. José Manuel Figueroa Vila Dona Mª Corina Porro Martínez D. Agustín Reguera Ocampo D. Severino Reguera Varela D. Xosé Carlos Silva Mariño D. Jesús Vázquez Almuíña Dona Isaura Abelairas Rodríguez D. Emilio González Iglesias D. Constante Juan Muradas Ramos D. José Antonio Olmedo Granja D. Juan Luciano Otero Besada D. Gabriel Martínez Giráldez Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo” 4.5559.- MOCIÓN DA PRESIDENCIA SOBRE NOMEAMENTO ÓRGANOS COLEXIADOS DE REPRESENTANTES DA CORPORACIÓN EN O Pleno acorda por maioría de votos a favor do PP e cos votos en contra do BNG e a abstención do PSOE, aprobar a Moción da Presidencia sobre nomeamento de representantes da Corporación en órganos colexiados seguinte: “MOCIÓN DA PRESIDENCIA SOBRE NOMEAMENTO DE REPRESENTANTES DA DEPUTACIÓN EN ÓRGANOS COLEXIADOS O art. 58 c) do Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais determina que corresponde ó Pleno a designación de representantes da Corporación en Órganos Colexiados. Esta representanción pode plantexarse dende dúas perspectivas: representación en órganos colexiados que dependen da propia Corporación (Organismos Autónomos) e representación en órganos nos que debe haber representantes da Corporación pero que non dependen dela. En todo caso, o nomeamento é sempre competencia do Pleno. Por todo iso, a Presidencia somete á consideración do Pleno a adopción do seguinte acordo: "Desígnanse representantes da Deputación Provincial de Pontevedra nos Organismos que seguidamente se relacionan ós/ás seguintes Sres. e Sras. Deputados/as: Consello Reitor do Organismo Autónomo Local “Caixa de Anticipos” Presidente: Don Julio Alén Montes. Consello Reitor do Organismo Autónomo Local “Escola de Canteiros” Presidente: D. Rafael Louzán Abal Presidente executivo: D. José Juan Durán Hermida Vogais: D. José Manuel Figueroa Vila D. José Enrique Sotelo Villar D. José Antonio Olmedo Granja Dona Mª Xosé Méndez Piñeiro Consello Reitor do Organismo Autónomo Local “Instituto para a Promoción e Equipamento do Solo Industrial da Provincia de Pontevedra (IPESPO)” Presidente: D. Rafael Louzán Abal Vicepresidente: D. José Juan Durán Hermida Vogais: D. José Manuel Figueroa Vila Dona Mª Teresa Pedrosa Silva D. José Enrique Sotelo Villar D. Xosé Amador Eiras Paz D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Consello Reitor do Organismo Autónomo Local “Museo de Pontevedra” Presidente: D. Rafael Louzán Abal Presidenta executiva: Dona Mª Teresa Pedrosa Silva Vogais: D. José Juan Durán Hermida D. José Manuel Figueroa Vila D. José Antonio Olmedo Granja D. Gabriel Martínez Giráldez Consello de Administración do Organismo Autónomo Provincial de Xestión e Recadación de Recursos Locais (ORAL) Presidente: D. Rafael Louzán Abal Vicepresidente: D. Xosé Crespo Iglesias Vogais: D. José Manuel Figueroa Vila D. José Enrique Sotelo Villar D. Juan Luciano Otero Besada D. Pauliño Damián Del Río Iglesias Consello Reitor do Organismo Autónomo Local “Turismo Rías Baixas” Presidente: D. Rafael Louzán Abal Presidente executivo:D. José Manuel Figueroa Vila Vogais: D. José Juan Durán Hermida D. Jesús Vázquez Almuiña D. Rafael Lores Rosal D. Daniel Rodas Chapela Consello de Administración do Centro Provincial de Asesoramento Municipal (CPAM) Presidente: D. Rafael Louzán Abal Vicepresidente: D. José Enrique Sotelo Villar Vogais: D. Xosé Crespo Iglesias D. José Juan Durán Hermida D. José Manuel Figueroa Vila Dona Mª Teresa Pedrosa Silva D. Xosé Amador Eiras Paz D. Emilio González Iglesias D. Constante Juan Muradas Ramos D. Pauliño Damián Del Río Iglesias - Asociación Española de Cidades da Pesca (AECIPE): D. Rafael Louzán Abal, titular; D. Agustín Reguera Ocampo, suplente. - Colexio Rexional de Ensinanzas, Investigación e Experiencias Forestais de Lourizán: D. Silvestre José Balseiros Guinarte. - Comisión Galega de Agricultura de Montaña: D. Silvestre José Balseiros Guinarte. - Comisión Galega de Delimitación Territorial: D. Julio Alén Montes. - Comisión Galega de Protección Civil: Dona Mª Teresa Pedrosa Silva. - Comisión Galega de Tráfico e Seguridade de Circulación Vial: D. Xosé Crespo Iglesias. - Comisión Galega Interinstitucional sobre o Menor: Dona Mª Teresa Pedrosa Silva. - Comisión do Patrimonio Histórico e Camiño de Santiago: D. Agustín Reguera Ocampo. - Comisión Provincial de Medio Ambiente: D. Severino Reguera Varela. - Comisión Provincial do Patrimonio Histórico-Artístico: Dona María Teresa Pedrosa Silva. - Comisión Territorial do Patrimonio Histórico-Artístico: D. Jesús Vázquez Almuíña. - Comisión de Portos de Galicia: D. Jesús Vázquez Almuíña. - Comisión Provincial da Vivenda: D. Jesús Vázquez Almuíña. - Comisión Superior de Urbanismo de Galicia: D. José Manuel Figueroa Vila. - Comité de Dirección do Proxecto COMPÁS-Iniciativa U.E. EQUAL: D. Jesús Vázquez Almuíña e D. Julio Alén Montes. - Comité Provincial de Caza: D. Severino Reguera Varela. - Comité Provincial de Integración e Coordinación Ambiental da Delegación Provincial da Consellería de Medio Ambiente: D. Severino Reguera Varela. - Comité Provincial de Coordinación de Transportes: D. Xosé Carlos Silva Mariño. - Comité Provincial da Cruz Vermella Española: Dona María Teresa Pedrosa Silva. - Comité Provincial de Pesca Continental: D. Agustín Reguera Ocampo. - Consello Asesor de Telecomunicacións e Audiovisual de Galicia: D. Jesús Vázquez Almuíña e D. Xosé Carlos Silva Mariño. - Consello Directivo da Agrupación de Desenvolvemento do Proxecto Europeo Mercurio: D. Rafael Louzán Abal e D. Xosé Carlos Silva Mariño. - Consello Galego de Saúde: D. José Enrique Sotelo Villar, como titular, e D. José Juan Durán Hermida como suplente. - Consello Galego de Transportes: D. Silvestre José Balseiros Guinarte. - Consello de Goberno do Organismo Autónomo “Pazo da Cultura de Pontevedra”: Dona María Teresa Pedrosa Silva. - Consello Provincial de Servizos Sociais: Dona Mª Teresa Pedrosa Silva e D. José Enrique Sotelo Villar. - Consello Técnico Asesor da Misión Biolóxica de Galicia: D. Silvestre José Balseiros Guinarte. - Consello Territorial da Propiedade Inmobiliaria de Pontevedra: Dona María Teresa Pedrosa Silva. - Consello Territorial da Propiedade Inmobiliaria de Vigo: Dona Mª Corina Porro Martínez. - Consorcio Audiovisual de Galicia: D. Julio Alén Montes, titular: D. Jesús Vázquez Almuíña, suplente. - Consorcio para o Servizo contra Incendios e Salvamento das Comarcas do Baixo Miño, Condado e Louriña: D. Jesús Vázquez Almuíña como titular, e D. Julio Alén Montes, como suplente. - Consorcio para o Servizo contra Incendios e Salvamento das Comarcas do Deza- Tabeirós-Terra de Montes: No Pleno: como titulares D. Xosé Crespo Iglesias e D. Silvestre José Balseiros Guinarte; como suplentes: D. José Juan Durán Hermida e D. José Manuel Figueroa Vila. No Consello Consultivo: Os mesmos. - Consorcio para o Servizo contra Incendios e Salvamento da Comarca do Morrazo: como titulares D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva e D. Agustín Reguera Ocampo, e como suplentes, D. José Juan Durán Hermida, D. José Manuel Figueroa Vila e D. Severino Reguera Varela. - Consorcio para o Servizo contra Incendios e Salvamento da Comarca do Salnés: como titulares: D. José Juan Durán Hermida, Dona María Teresa Pedrosa Silva e D. Severino Reguera Varela, e como suplentes: D. Xosé Carlos Silva Mariño, D. Silvestre José Balseiros Guinarte e D. José Manuel Figueroa Vila. - Consorcio Zona Franca de Vigo: D. Rafael Louzán Abal. - Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade: D. José Manuel Figueroa Vila. - Fundación Axencia Intermunicipal da Enerxía de Vigo: D. José Manuel Figueroa Vila e D. Xosé Carlos Silva Mariño. - Fundación ARAO: D. Xosé Carlos Silva Mariño e D. Agustín Reguera Ocampo. - Fundación Galicia Emigración: D. José Juan Durán Hermida. - Fundación Laxeiro: Dona Mª Corina Porro Martínez. - Fundación MARCO: Dona Mª Corina Porro Martínez. - Instituto Feiral de Vigo (IFEVI): D. José Manuel Figueroa Vila. - Museo do Pobo Galego: D. José Juan Durán Hermida. - Organismo Autónomo Municipal de Turismo do Concello de Vigo: D. José Manuel Figueroa Vila. - Padroado da Escola Universitaria de Enfermería: D. José Enrique Sotelo Villar. - Padroado da Fundación Camilo José Cela: D. José Juan Durán Hermida. - Padroado da Fundación “Exposición e Congresos de A Estrada: D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Xosé Crespo Iglesias e D. José Juan Durán Hermida. - Padroado da Fundación Semana Verde de Galicia: Don Xosé Crespo Iglesias. - Padroado de Goberno da Fundación Comarcal do Baixo Miño: D. Jesús Vázquez Almuíña. - Padroado de Goberno da Fundación Comarcal de Caldas: Dona Mª Teresa Pedrosa Silva. - Padroado de Goberno da Fundación Comarcal do Deza: D. Xosé Crespo Iglesias. - Padroado de Goberno da Fundación Comarcal de O Morrazo: D. José Enrique Sotelo Villar. - Padroado de Goberno da Fundación Comarcal do Paradanta: D. Julio Alén Montes. - Padroado de Goberno da Fundación Comarcal do Salnés: D. José Juan Durán Hermida. - Padroado de Goberno da Fundación Comarcal Tabeirós-Terra de Montes: D. Silvestre José Balseiros Guinarte. - Padroado de Mellora da Vivenda Rural: D. Julio Alén Montes. - Padroado Municipal "Monte Santa Tegra" (A Guarda): D. Jesús Vázquez Almuíña. - Padroado da Universidade Nacional de Educación a Distancia: Dona María Teresa Pedrosa Silva. - Padroado do Parque Nacional Marítimo-Terrestre das Illas Atlánticas de Galicia: Dona María Teresa Pedrosa Silva. - Plan Provincial de Emerxencia Sanitaria para situacións catastróficas: D. José Enrique Sotelo Villar. - Rede de Enlaces Facendas Locais-FEMP: D. José Manuel Figueroa Vila. - Sección Provincial do Consello de Empadroamento do INE: D. José Juan Durán Hermida, como titular, e Dna. Mª Teresa Pedrosa Silva, como suplente. - Sociedade de Garantía Recíproca da Pequena e Mediana Empresa de Pontevedra e Ourense (SOGARPO): D. Xosé Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. - Subcomité de Xestión do Subprograma Galicia-Rexión Norte de Portugal dentro da Iniciativa Comunitaria INTERREG III: D. Jesús Vázquez Almuíña. - Xestur Pontevedra, S.A.: D. Rafael Louzán Abal. - Xunta Consultiva do Parque Natural do Monte Aloia: D. Jesús Vázquez Almuíña. 5.5560.- MOCIÓNS DA PRESIDENCIA SOBRE RÉXIME DE DEDICACIÓN EXCLUSIVA DE CARGOS DA MEMBROS E DE GRUPOS POLÍTICOS DEPUTACIÓN E RETRIBUCIÓNS DOS SEUS O Pleno acorda por maioría de votos a favor do PP, cos votos en contra do BNG e as abstencións do PSOE, aprobar as seguintes Mocións da Presidencia sobre réxime de dedicación exclusiva de cargos da Deputación e retribucións dos seus membros e sobre asignación de dotación económica ós Grupos Políticos: “MOCIÓN DA PRESIDENCIA SOBRE RÉXIME DE DEDICACIÓN EXCLUSIVA DE CARGOS DA DEPUTACIÓN E RETRIBUCIÓNS DOS SEUS MEMBROS De conformidade co disposto no artigo 75 da Lei 7/85, reguladora das bases de réxime local, artigo 225 da Lei 5/97, de réxime local de Galicia e segundo o artigo 13 do Regulamento de organización, funcionamento e réxime xurídico das entidades locais vixente, propónse establecer para os membros electivos da Deputación Provincial de Pontevedra, as seguintes retribucións e indemnizacións previstas no vixente orzamento provincial para o ano 2007, polos importes que a continuación se determinan, para o cal se somete ó Pleno a seguinte: MOCIÓN 1.- Retribucións CARGOS Retribución anual/ cargo Nº TOTAL ANUAL Presidente 77.988,24 € 1 77.988,24 € Vicepresidente ou Deputado dedicación con 63.820,00 € 4 255.280,00 € TOTAL 333.268,24 € Para tal efecto, o Pleno ratifica a asignación de retribucións ós cargos existentes no momento de constitución da Corporación Provincial, e incrementa en tres os cargos de vicepresidente ou Deputado con dedicación. O custo salarial total e de seguridade social que deriva da asignación de tres novas dedicacións ós cargos de Vicepresidente ou Deputado para o ano 2007, tomando como data de efectos o 12 de xullo de 2007, ascende a un total de 90.877,29 € e 15.772,59 €, respectivamente, cantidades que se imputarán ás partidas 111.111.100.01 e 111.111.160.01 do vixente orzamento provincial. Os cargos con dedicación percibirán, ademais, a antigüidade que lles corresponda pola súa condición de persoal en situación de servizos especiais segundo o artigo 29-2 da Lei 30/84, de medidas para a reforma da función pública e, no seu caso, artigo 8 do Regulamento de situacións administrativas, aprobado polo R.d. 365/1995 de 10 de marzo, e artigo 55 e concordantes do Convenio único para persoal laboral da Administración Xeral do Estado ou da administración que proceda. Estas retribucións imputaranse á partida 07/06/111.111.100.01 2.- Indemnizacións por asistencia a sesións de órganos colexiados Por cada sesión do Pleno 464,00 € Por cada sesión da Comisión de Goberno e comisións informativas 186,00 € Por cada sesión doutros órganos colexiados 93,00 € Estas asistencias só serán compatibles cos gastos de locomoción e non se poderán percibir polos membros con dedicación exclusiva ou parcial (art. 75-3 da Lei 7/85). 3.- Indemnizacións por gastos de asistencia a actos fóra do pazo provincial no exercicio das súas funcións ou en representación da Deputación. a) Réxime de axudas de custo e gastos de locomoción. Tal e coma establecen as Bases de execución do vixente orzamento provincial, todos os membros da Deputación terán dereito a percibir indemnizacións polos gastos efectivos ocasionados no exercicio dos seus cargos segundo as normas de aplicación xeral nas administracións públicas, contidas basicamente no R.d. 462/2002, e actualizacións posteriores e orde de 8 de novembro de 1994, sobre xustificación, quedando todos incluídos no grupo I para efectos de axudas de custo, todo isto en aplicación do art. 75-4 da Lei 7/85, reguladora das bases de réxime local, art. 13-5 do Regulamento de organización, funcionamento, e réxime xurídico das entidades locais, aprobado polo R.d. 2568/86, de 28 de novembro, e art. 225-21 da Lei 5/97, de Administración local de Galicia. Os membros da Deputación poderán optar polo reintegro dos gastos efectivamente realizados, caso no que achegarán os correspondentes xustificantes da totalidade dos seus gastos, (facturas ou documentos equivalentes segundo a normativa xeral). Os servizos con dereito a indemnizacións disporaos ou ratificaraos o presidente da Deputación. b) Xustificación. Segundo a normativa de carácter xeral anteriormente indicada para as administracións públicas, mediante conta rendida polo interesado, á que se unirán os xustificantes que sexa necesario en cada caso, entre eles, a disposición de servizo ou ratificación deste, e sempre coa conformidade do Ilmo. Sr. Presidente, cando non sexa este o propio interesado, caso no que se limitará á conta ou declaración das circunstancias que motivaron o devengo en cada caso concreto, achegando os xustificantes que proceda.” “MOCIÓN DA PRESIDENCIA SOBRE ASIGNACIÓN DE DOTACIÓN ECONÓMICA ÓS GRUPOS POLÍTICOS O artigo 73.3 da Lei 7/85, Reguladora das Bases do Réxime Local establece que o Pleno da Corporación poderá asignar ós Grupos Políticos unha dotación económica que deberá contar cun compoñente fixo, idéntico para todos os Grupos, e outro variable, en función do número de membros de cada un deles. De acordo coa citada norma, elévase ó Pleno a proposta de asignar unha dotación económica consonte ás seguintes contías: A) Compoñente fixo Unha dotación mensual de 3.000 Euros por Grupo. B) Compoñente variable Unha dotación mensual de 158 Euros por cada membro do Grupo.” 6.5561.- MOCIÓN DA PRESIDENCIA SOBRE POSTOS DE TRABALLO DE PERSOAL EVENTUAL O Pleno acorda por maioría de votos a favor do PP, cos votos en contra do BNG e as abstencións do PSOE, aprobar a Moción da Presidencia sobre postos de traballo de persoal eventual seguinte: “MOCIÓN DA PRESIDENCIA SOBRE POSTOS DE TRABALLO PERSOAL EVENTUAL De conformidade co establecido no artigo 104 da Lei 7/85, reguladora das bases de réxime local, artigo 250 da Lei 5/97, de réxime local de Galicia, artigo 176 do texto refundido de disposicións legais vixentes en materia de réxime local, e artigo 70.5 do Real Decreto 2568/86, de 28 de novembro, de Organización, funcionamento e Réxime xurídico das Entidades Locais proponse ó Pleno da Corporación Provincial, a seguinte MOCIÓN de aprobación da relación de postos de traballo de persoal eventual, conforme ó número, características e retribucións que se determinan a continuación: DENOMINACIÓN DO POSTO Nº RETRIBUCIÓN ANUAL Coordinador Réxime Interno 1 56.976,26 Director xerente da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” 1 56.976,26 Xefe de Gabinete da Presidencia 1 56.976,26 Xefe de Gabinete de Prensa 1 56.976,26 Asesor da Presidencia 3 39.876,94 Administrativos de Secretaría Particular 2 32.928,88 Auxiliares Administrativos 10 27.086,26 Para efecto, o Pleno ratifica os postos de traballo existentes no momento de constitución da Corporación Provincial, incrementa a relación cun posto de traballo de Administrativo e cinco de auxiliares administrativos, e inclúe a transformación dun posto de traballo de Asesor da Presidencia en Administrativo. O custo salarial total e de seguridade social que deriva da creación dos novos postos de traballo para o ano 2007, tomando como data de efectos o 16 de xullo de 2007, ascende a un total de 95.187,87€ e 24.036,84€, respectivamente, cantidades que se imputarán ás partidas 122.121.141.04 e 122.121.160.04 do vixente orzamento provincial.” E non habendo máis asuntos que tratar, polo Sr. Presidente, sendo as doce horas e corenta minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente Acta, que asinará o Ilmo. Sr. Presidente comigo, o Secretario, que dou fe.
Área de documentación
Existencia e localización de copias Enlace para escoitar o audio da sesión do Pleno
Ãrea de notas
Nota