ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.391
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2006/07/21_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.374/1.2006-07-21_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2006/07/21_Ordinaria

  • Data(s) 2006-07-21 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e quince minutos do día vinte e un de xullo do ano dous mil seis, baixo a Presidencia do Sr. D. José Juan Durán Hermida, Vicepresidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Teresa Pedrosa Silva, D. José Enrique Sotelo Villar, D. Ramón Campos Durán, D. Antonio Feliciano Fernández Rocha, D. José Manuel Figueroa Vila e D. Alfredo Rodríguez Millares, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor Accidental, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste o Ilmo. Sr. Presidente Don Rafael Louzán Abal nin o Sr. Deputado D. José Antonio Landín Eirín. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.14144.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 14 de xullo de 2006. ------ Folla: 2.14145.- APROBACIÓN DAS SUBVENCIÓNS DIRIXIDAS ÁS ASOCIACIÓNS DE MULLERES SEN FIN DE LUCRO, ANO 2006 Aprobándose pola Xunta de Goberno desta Excma. Deputación Provincial, de 17 de febreiro de 2006, as Bases Reguladoras da convocatoria do presente ano de subvencións para Asociacións de Mulleres, que foron publicadas no BOP nº 45 de 6 de marzo, e aprobándose polo mesmo órgano, na súa sesión de 23 de xuño de 2006, o primeiro grupo destas subvencións, a favor de 113 Asociacións cun importe total de 177.000,00 euros, como queira que unha vez revisada a documentación do 2º grupo de solicitudes, foron remitidas á Intervención, emitíndose informe favorable de fiscalización, o día 9 de xuño do ano en curso, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar as subvencións a favor de 37 Asociacións de Mulleres Sen Fins de Lucro, por importe total de 57.000,00 euros, con cargo á Partida 06/313.313.480.02 do vixente Orzamento provincial (RC 200600060583). Ditas subvencións son como seguen: "ASOCIACIÓNS DE MULLERES 2006 CONCELLO Nº ASOCIACION CURSO Subvenc.¤ BAIONA 1 Amas Casa Rias Baixas Informática e xestión 700 BARRO 1 MM. RR. As Fervenzas Repostería 1.500 CAÑIZA 1 MM. RR. Chorima Diseño interiores 700 CERDEDO 1 MM. RR. Nos Mesmas Axuda domicilio 1.000 ESTRADA, A 11 AA. CC. Xiada Vinseiro Restauración mobles 2.000 VV. Santa Apolonia Guimarei Cociña 2.500 MM. RR. Lagartóns Corte e confección 2.000 VV. Santa Mariña de Agar Axuda domicilio 3.000 MM. RR. A Purisima Cociña 2.500 MM. RR. Codeseda Reposteria 2.000 MM. RR. Tabeiros Restauración mobles 1.500 MM. RR. Santo Montillon Fruticultura 1.500 MM. RR. Paradela Tapicería 1.500 AA. Amigos San Xorxe Restauración mobles 2.000 MM. RR. Santa María Rubín Auxiliar xeriatría 2.000 GROVE, O 1 MM. RR. Adro Vello Tapicería 400 MARÍN 2 VV. Laberinto de Mogor Licores caseiros 700 VV. O Tombo Axuliar xeriatría 1.500 MEAÑO 1 MM. RR. O Corazón Salnés Tapicería 700 PORRIÑO, O 1 Amas de Casa Os Rosais Informática e xestión 1.500 REDONDELA 2 D.C. A Miñoteira Deseño interiores 700 V.V. San Vicente Trasmañó Poda, frutic.horticul. 1.000 RODEIRO 1 MM. Terras de Camba Poda, hortic, frutic. 700 TOMIÑO 1 MM. RR. Santa María Corte e confección 700 VIGO 8 Integración galega-brasileira Iniciación carpintería 3.000 MM. Abaris Ofimática 2.000 VV. San Xurxo Inglés 1.000 VV. Candean Cociña 1.000 VV. Val do Fragoso Informática 700 VV. Conde de Torrecedeira Patronaxe 1.500 CRACC de Coruxo Patronaxe 2.000 MM. Bouzas Inglés 2.000 VILABOA 1 MM. RR. Boa Vila Costura e bordado 2.500 VILA CRUCES 2 MM. RR. Toiriz Restauración mobles 2.000 VV. de Merza Poda e inxerto 2.500 VILAGARCIA 1 MM. RR. Xiabre de Guillan Monitor axuda domicilio 1.500 AROUSA VILANOVA 1 Cofradia Pescadores A Pastoriza Auxiliar xeriatria 1.000 37 ASOCIACIÓNS 57.000 ¤" ------ Folla: 3.14146.- APROBACIÓN DAS BASES DO PREMIO CARMEN FERRO Sendo intención desta Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, abrir a Convocatoria 2006 do "Premio Carmen Ferro 2006", baixo o lema "Plans de Igualdade de Oportunidades" para a concorrencia dos concellos e mancomunidades da Provincia que teñan en marcha ou acometan tales Plans no eixo de fomentar a conciliación da vida familiar e laboral, así coma a incorporación das mulleres ó mercado laboral, e á vista dos informes da Traballadora Social e de Intervención de data 14 de xullo e do Secretario Xeral de 13 de xullo de 2006, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar as Bases Reguladoras da Convocatoria 2006 do "Premio Carmen Ferro", baixo o lema "Plans de Igualdade de Oportunidades", cunha dotación orzamentaria global de 18.000 euros desagregada en 3 categorías de 6.000 euros cada unha delas, segundo a seguinte distribución: Categoría A: Concellos ata 10.000 habitantes Categoría B: Concellos de 10.000 a 20.000 habitantes Categoría C: Concellos de máis de 20.000 habitantes Ditas bases son como seguen: "BASES PRIMEIRA. Obxecto. O Premio "Carmen Ferro", ten por obxecto premiar ós Concellos e Mancomunidades da Provincia de Pontevedra, que leven a cabo e poñan en marcha Plans de Igualdade de Oportunidades. SEGUNDA. Orzamento. A contía consignada para este concurso ascende a 18.000 euros, con cargo á partida 06/313.313.481.07, do orzamento ordinario da Deputación Provincial. TERCEIRA. Temática. Para o concurso da Terceira edición do " Premio Carmen Ferro" seleccionouse como tema "Plans de igualdade de oportunidades". CUARTA. Destinatarios. Tódolos Concellos ou Mancomunidades que estean desenvolvendo ou pretendan levar a cabo plans de igualdade de oportunidades que sexan viables, sendo incompatibles para cada un dos Concellos presentar plans a nivel individual e ó mesmo tempo de forma agrupada. QUINTA. Condicións. ¨ Os plans deberán estar baseados nun estudo de necesidades reais e ser viables. ¨ Contar cun orzamento municipal para a contribución no financiamento do desenvolvemento do plan. ¨ No caso das Mancomunidades, os plans deberán ser presentados e asinados polo Presidente ou representante legal designado a tal efecto. ¨ Os plans achegaranse mecanografiados, podendo presentarse tanto en galego coma en castelán. SEXTA. Documentación. Os Concellos ou mancomunidades, que presenten Plans de Igualdades deberán de achegar a seguinte documentación: 1- Designación do Presidente ou do representante legal, no caso das mancomunidades. 2- Orzamento municipal previsto para levar a cabo o desenvolvemento do Plan, e indicación do importe solicitado á Deputación para contribuír o seu financiamento. 3- Estudo de necesidades que fundamente a elaboración do Plan. SÉTIMA. Premios. Haberá tres categorías de premios, dotados de 6.000 euros cada un deles en función do número de habitantes de cada un dos Concellos ou das mancomunidades, e no caso delas, entregaráselle ó Presidente ou representante legal da mesma, para que repercuta nas accións do Plan que pretendan levar a cabo. OITAVA. Lugar e Prazos de Presentación. Os Plans presentaranse no Rexistro da Deputación Provincial ou por calquera dos medios que se contemplan no artigo 38 da Lei 30/92 de réxime xurídico das Administracións Públicas e de procedemento administrativo común de 26 de novembro. O prazo de presentación comezará ó día seguinte á publicación da presente convocatoria no BOP, e rematará o 13 de outubro do presente ano. NOVENA. Resolución dos Premios. O xurado avaliador dos Plans estará composto polos seguintes membros: - Presidente: o Ilmo. Sr. Presidente da Excma. Deputación, ou Deputado en quen delegue. - Vogais: tres Deputados/as provinciais representantes de cada un dos grupos políticos. - Un técnico especialista en temas da muller. No xurado actuará como secretario/a o titular da Deputación ou funcionario do Servizo de Acción Social en quen delegue. O xurado queda facultado para resolver calquera incidencia que poida presentarse no transcurso das deliberacións; o seu fallo inapelable, adoptarase pola maioría simple dos seus membros. Os Plans premiados quedarán en poder da Deputación, no Servizo de Acción Social, podendo utilizarse parcial ou integramente. Os outros, poderán retirarse no citado Servizo no prazo dun mes, pasado este tempo destruiranse. ------ Folla: 4.14147.- CONTRATO ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A EMPRESA NORTE ANALÍTICA, S.L., PARA A REALIZACIÓN DE ANÁLISES NO LABORATORIO DE MOURISCADE Dada conta do proxecto de contrato para a realización de análises de materias primas e forraxes no Laboratorio de Mouriscade. Visto os informes emitidos pola Secretaría Xeral, Intervención e do enxeñeiro director do Servizo Agrario. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o Contrato entre a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra e a Empresa Norte Analítica, S.L., para a realización de análises (Materias primas e forraxes), e facultar ó Ilmo. Sr. Presidente para a sinatura do mesmo. Dito contrato é como segue: "CONTRATO ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A EMPRESA NORTE ANALÍTICA, S.L. REUNIDOS Dunha parte o Ilmo. Sr. D. RAFAEL LOUZÁN ABAL, Presidente da Deputación de Pontevedra, actuando no seu nome e representación segundo o disposto no art. 34.1.b) da Lei 7/85, de 2 de abril, de bases de réxime local. E de outra, D. ANÍBAL SORIA LLAMAS, con DNI número 9.623.628, como Xerente da empresa Norte Analítica, S.L., con CIF nº B-024252504 e con domicilio social en r/Ansurez, nº 4, 24005 - León. Ambas partes recoñécense con capacidade legal suficiente para contratar. MANIFESTAN a) Que a Excma. Deputación dispón dun laboratorio de análise, Laboratorio de Mouriscade, acreditado por ENAC (LE 478/1082), que entre outras actividades efectúa análises de silos, pensos e materias primas, que está dotado de equipos, instalacións e persoal cualificado. b) Que a empresa Norte Analítica desexa establecer coa Excma. Deputación Provincial de Pontevedra un contrato para a realización dun traballo de sistema de puntos APPCC en varias fábricas de pensos, de forma que o Laboratorio de Mouriscade lle dea cobertura analítica para o coñecemento dos parámetros microbiolóxicos e de minerais de mostras destinadas a alimentación animal que podan realizarse no Laboratorio de Mouriscade. CLÁUSULAS I. Norte Analítica, S.L. necesita realizar a análise de 400 mostras (materias primas e forraxes) distribuídas da seguinte forma: - 300 mostras para análise de parámetros microbiolóxicos coa finalidade de avaliar un sistema APPCC, que incluirá o reconto de E.coli, Salmonella spp, reconto de mofos e lévedos, reconto enterobacterias. - 100 mostras para a análise do BAC (balance catión-anión) que se establecerá a través da análise de calcio, fósforo, sodio, potasio, cloro e xofre. Estas determinacións realizaranse de acordo ós procedementos de ensaio vixentes no laboratorio aprobados por ENAC e outros baseándose no BOE número 52 de 1995 que recolle o Real decreto 2257/1994, de 25 de novembro, polo que se aproban os métodos oficiais de análise de pensos ou alimentos para animais e as súas materias primas. II. As análises efectuaranse polo Laboratorio de Mouriscade sobre as mostras que debidamente acondicionadas, sexan remitidas por Norte Analítica. III. Como contraprestación ós servizos efectuados polo laboratorio, Norte Analítica obrígase ó pago das análises realizadas, por un importe total de 9.100,00 euros máis o 16 % de IVE (TOTAL 10.556,00 EUROS). - Os pagos realizaranse da seguinte forma: i. 3.500 euros; ó mes da sinatura do contrato. ii. 3.500 euros; seis meses máis tarde. iii. 3.500 euros; á finalización do contrato. IV. A responsabilidade do laboratorio concrétase e limita de modo exclusivo ás determinacións analíticas citadas. V. O presente contrato de servizos empezará a producir o seu efecto a partir da data de sinatura e terá a duración ata finalización do traballo e como máximo ata o 31 de decembro de 2006. E como proba de conformidade, asinan o presente contrato, en todas as follas, no lugar e data indicados. Pontevedra, de de 2006 Pola Excma. DeputaciónProvincial de Pontevedra, Por Norte Analítica, asdo.: D. Rafael Louzán Abal asdo.: D. Aníbal Soria Llamas" ------ Folla: 4.14147.- CONTRATO ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A EMPRESA NORTE ANALÍTICA, S.L., PARA A REALIZACIÓN DE ANÁLISES NO LABORATORIO DE MOURISCADE Dada conta do proxecto de contrato para a realización de análises de materias primas e forraxes no Laboratorio de Mouriscade. Visto os informes emitidos pola Secretaría Xeral, Intervención e do enxeñeiro director do Servizo Agrario. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o Contrato entre a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra e a Empresa Norte Analítica, S.L., para a realización de análises (Materias primas e forraxes), e facultar ó Ilmo. Sr. Presidente para a sinatura do mesmo. Dito contrato é como segue: "CONTRATO ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A EMPRESA NORTE ANALÍTICA, S.L. REUNIDOS Dunha parte o Ilmo. Sr. D. RAFAEL LOUZÁN ABAL, Presidente da Deputación de Pontevedra, actuando no seu nome e representación segundo o disposto no art. 34.1.b) da Lei 7/85, de 2 de abril, de bases de réxime local. E de outra, D. ANÍBAL SORIA LLAMAS, con DNI número 9.623.628, como Xerente da empresa Norte Analítica, S.L., con CIF nº B-024252504 e con domicilio social en r/Ansurez, nº 4, 24005 - León. Ambas partes recoñécense con capacidade legal suficiente para contratar. MANIFESTAN a) Que a Excma. Deputación dispón dun laboratorio de análise, Laboratorio de Mouriscade, acreditado por ENAC (LE 478/1082), que entre outras actividades efectúa análises de silos, pensos e materias primas, que está dotado de equipos, instalacións e persoal cualificado. b) Que a empresa Norte Analítica desexa establecer coa Excma. Deputación Provincial de Pontevedra un contrato para a realización dun traballo de sistema de puntos APPCC en varias fábricas de pensos, de forma que o Laboratorio de Mouriscade lle dea cobertura analítica para o coñecemento dos parámetros microbiolóxicos e de minerais de mostras destinadas a alimentación animal que podan realizarse no Laboratorio de Mouriscade. CLÁUSULAS I. Norte Analítica, S.L. necesita realizar a análise de 400 mostras (materias primas e forraxes) distribuídas da seguinte forma: - 300 mostras para análise de parámetros microbiolóxicos coa finalidade de avaliar un sistema APPCC, que incluirá o reconto de E.coli, Salmonella spp, reconto de mofos e lévedos, reconto enterobacterias. - 100 mostras para a análise do BAC (balance catión-anión) que se establecerá a través da análise de calcio, fósforo, sodio, potasio, cloro e xofre. Estas determinacións realizaranse de acordo ós procedementos de ensaio vixentes no laboratorio aprobados por ENAC e outros baseándose no BOE número 52 de 1995 que recolle o Real decreto 2257/1994, de 25 de novembro, polo que se aproban os métodos oficiais de análise de pensos ou alimentos para animais e as súas materias primas. II. As análises efectuaranse polo Laboratorio de Mouriscade sobre as mostras que debidamente acondicionadas, sexan remitidas por Norte Analítica. III. Como contraprestación ós servizos efectuados polo laboratorio, Norte Analítica obrígase ó pago das análises realizadas, por un importe total de 9.100,00 euros máis o 16 % de IVE (TOTAL 10.556,00 EUROS). - Os pagos realizaranse da seguinte forma: i. 3.500 euros; ó mes da sinatura do contrato. ii. 3.500 euros; seis meses máis tarde. iii. 3.500 euros; á finalización do contrato. IV. A responsabilidade do laboratorio concrétase e limita de modo exclusivo ás determinacións analíticas citadas. V. O presente contrato de servizos empezará a producir o seu efecto a partir da data de sinatura e terá a duración ata finalización do traballo e como máximo ata o 31 de decembro de 2006. E como proba de conformidade, asinan o presente contrato, en todas as follas, no lugar e data indicados. Pontevedra, de de 2006 Pola Excma. DeputaciónProvincial de Pontevedra, Por Norte Analítica, asdo.: D. Rafael Louzán Abal asdo.: D. Aníbal Soria Llamas" 5.14148.- PROPOSTA DE CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN Á SOCIEDADE CULTURAL E DEPORTIVA ATLÁNTIDA DE MATAMÁ (VIGO) Visto o escrito da Soc. Cultural e Deportiva Atlántida de Matamá con domicilio social en Matamá - Lagarella, núm. 3 , do concello de Vigo (36213) e CIF: G- 36620854, solicitando axuda económica para "obras de acondicionamento do local social", a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a concesión dunha subvención de cento doce mil corenta e seis euros con cincuenta e seis céntimos (112.046,56 ¤) para o citado fin, con cargo á partida 06/451.452.789.02 - RC nº 20060006089. Dita subvención deberá xustificarse mediante a achega de facturas orixinais ou fotocopias cotexadas polo importe da subvención concedida, xunto coa conta xustificativa que relacione os gastos establecidos no orzamento presentado e declaración de que o importe da mesma e as achegas públicas e privada non superan o custo da obra realizada, polo que sen eses requisitos non se fará efectiva; xustificándose en todo caso antes do 31 de outubro de 2007, debendo autorizarse pola Deputación Provincial calquera variación do prazo concedido. Así mesmo deberán acreditar a difusión do financiamento pola Deputación da obra realizada. ------ Folla: 6.14149.- REVERSIÓN Á COMUNIDADE DE MONTES DE SAN SALVADOR DE POIO DUNHA PARTE DE TERREO DA ESCOLA Dada conta do acordo do Consello Reitor do organismo autónomo local "Escola de Canteiros" de 21 de xuño de 2006 polo que se cede parte de terreo da citada Escola á Comunidade de Montes de San Salvador de Poio, e Resultando que con data 18/07/1996 subscribiuse convenio polo que a Comunidade de Montes de San Salvador de Poio cede á Escola de balde e por tempo indefinido, unha superficie de monte comunal de 33.160 m2 libres de cargos e gravames, para as instalacións da citada Escola, Resultando que a Escola non necesita na súa totalidade, para o citado uso, a superficie cedida, polo que de mutuo acordo entre a Escola de Canteiros e a Comunidade de Montes devólvese a parte do citado terreo que non se necesita, Resultando que o Consello Reitor acordou a reversión dunha parte dos terreos que non se necesitan e, ó mesmo tempo procédese a fixar a superficie total cedida á Escola pola Comunidade, toda vez que a medición entón non foi de todo correcta. Considerando o disposto nos artigos 5 da Lei 13/1989, de 10 de outubro, de Montes Veciñais en Man Común e 5 do Decreto 260/1992, de 4 de setembro, procédese á reversión se non se mantén o fin para o que foi feita a cesión ou non utilizarse o ben. Visto o disposto no acordo plenario de 30 de decembro de 1992 de delegación de competencias do Pleno na Xunta de Goberno, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a adopción do seguinte acordo: 1.- Devolver á Comunidade de Montes de San Salvador de Poio a superficie de 2.030,70 m2 dos terreos que no seu día cederon para a Escola de Canteiros e na súa consecuencia queda modificado o contrato de cesión de 18/07/96. 2.- Apróbase o Anexo ó citado contrato e autorízase ó Presidente para a súa sinatura. ANEXO Ó CONTRATO DE DATA 18/07/1996 POLO QUE A COMUNIDADE DE MONTES DE SAN SALVADOR DE POIO CEDE Á DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA UNHA PARCELA DO SEU MONTE VECIÑAL PARA A INSTALACIÓN DA ESCOLA DE CANTEIROS En Pontevedra, a ....... de ................... de 2006 R E U N I D O S Dunha parte, D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra e do organismo autónomo local "Escola de Canteiros", actuando no seu nome e representación, segundo dispón o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local e art. 10 dos Estatutos do citado organismo, e Doutra parte, Dona Carmen Esperón Sertal, maior de idade, titular do DNI nº 35.127.500, con enderezo a efectos de notificacións en O Bao, 16, Poio, Pontevedra, actuando en nome e representación da Comunidade de Montes Veciñais en Man Común de Poio, na súa calidade de Presidenta da citada Comunidade. E X P O Ñ E N I.- Que en data 18/07/1996 ambas partes subscribiron un contrato en virtude do cal a Comunidade de Montes cedía gratuitamente e por tempo indefinido á Escola de Canteiros, organismo autónomo da Deputación de Pontevedra, unha superficie de 33.160 m2 libre de cargas e gravames, do seu monte veciñal cuxo destino era o de servir de emprazamento ás instalacións da Escola de Canteiros. II.- Que dado que a Escola de Canteiros non necesita a totalidade de superficie cedida ó uso acordado, a medio do presente convenio acórdase unha devolución parcial coas seguintes, C L Á U S U L A S Primeira.- A Escola de Canteiros devolve á Comunidade de Montes a superficie de 2.030,70 m2, segundo aparece grafiado con trama azul no plano a escala 1/2000 elaborado en xuño de 2006 pola empresa TopoDel, último plano topográfico levantado con acotación de límites, e que se une como anexo inseparable e integrante deste contrato. Segunda.- A parcela cedida á Escola de Canteiros queda sinalada pola liña perimetral vermella (28.974,70 m2), segundo o citado plano. Terceira.- A Comunidade de Montes de San Salvador de Poio autoriza a instalación do pozo, que a Deputación de Pontevedra efectuou na parte noroeste do plano que se incorpora como anexo a este documento, fóra da parcela obxecto de cesión, e por tanto en terreos propiedade da citada Comunidade de Montes. Así mesmo, autoriza á Escola ó valado segundo os límites establecidos e á realización dun camiño de 5 metros de ancho na parte oeste. Cuarta.- A Deputación de Pontevedra obrígase a subministrar auga á fonte denominada "Salgueirós", por medio dunha condución ou entubado dende o citado pozo. Quinta.- En todo o demais permanecerá vixente o contrato de data 18/07/1996 subscrito por ambas partes. E en proba de conformidade, asinan o presente documento e plano anexo, por duplicado, no lugar e data que figura no encabezado. POLO ORGANISMO AUTÓNOMO LOCAL "ESCOLA DE CANTEIROS" DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA POLA COMUNIDADE DE MONTES VECIÑAIS EN MAN COMÚN DE SAN SALVADOR DE POIO Asdo.: Rafael Louzán Abal Asdo.: Carmen Esperón Sertal" ------ Folla: 7.14150.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR D. RICARDO ESTÉVEZ ÁLVAREZ POR DANOS SUFRIDOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA ESTRADA DE GUILLAREI A SALCEDA DE CASELAS (TUI) Dada conta que con data de rexistro 7 de xullo de 2006 (rex. nº 024144) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por D. RICARDO ESTÉVEZ ALVAREZ , con enderezo de notificacións en Barrio de Espenizas num.2 Guillarei (Tui). por danos padecidos en vehículo matrícula 2995CCD na estrada de Guillarei a Salceda á altura de Sobredo o día 21 de xaneiro de 2006 e que cuantifica economicamente en 626,21¤ máis xuros. Resultando.- Que con data 10/07/2006 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do Rd 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Vías e Obras, que o emitiu con data 10/07/2006 co seguinte contido: "... Pongo en su conocimiento que dicho vial no pertenece a la red de carreteras provinciales". Considerando.- Que a instancia preséntase cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do Rd 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que o teor do citado informe impide entrar sequera a valorar as circunstancias concorrentes do sinistro en cuestión, por canto non pode constituírse validamente a relación procedimental ó non resultar a Deputación Provincial pasivamente lexitimada para interpoñer perante dela ningunha reclamación que non se relacione directamente coa súa titularidade demanial. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do Rd 2568/86 e Rd 429/93. Considerando.- Que en ningún caso pode esta Excma. Deputación Provincial facerse responsable de danos producidos en estradas que non sexan da súa titularidade. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do Rd 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade inadmitir a trámite dita reclamación. ------ Folla: 8.14151- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR D. JOSÉ ANTONIO MARTÍNEZ PUGA POR DANOS E LESIÓNS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA ESTRADA MEIRA-FRAGA (CANGAS) Dada conta que con data de rexistro 19/06/2006 (rex. nº 022091) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por D. José Antonio Martínez Puga con enderezo de notificacións en Rúa Urzaiz nº 21-2ºB de Vigo (despacho do Letrado Sr. Aparicio Casar) por supostos danos persoais e materiais padecidos en vehículo matrícula E6702BBT o día 16 de xaneiro de 2006, na estrada EP 1102 Meira-Fraga (Cangas), e que individualiza economicamente en 38.026,96 ¤. Resultando.- Que con data 21/06/2006 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do Rd 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Vías e Obras, que o emitiu en data 07/12/2006 co seguinte contido: "... 1. La carretera 1102 Meira-Fraga, a su paso por el Concello de Moaña, es de titularidad provincial. 2. En efecto, técnicos del Servicio de Vías y Obras, a través de la información facilitada en su día por el Capataz de la zona, tuvieron conocimiento del accidente sufrido por D. José Antonio Martínez Puga, perteneciente a la empresa Prebetong, con domicilio social en Bueu, cuando circulaba con el camión hormigonera matrícula E 6702 BBT por la carretera provincial 1102 Meira-Fraga. 3. Señala D. José Antonio Martínez Puga en su escrito que "el día 16 de enero del año 2006 circulaba con el camión hormigonera de mi propiedad... por la carretera Meira Fraga... haciéndolo correctamente y a una velocidad que no superaba los 50 Kilómetros hora, cuando al tener que orillarse a la derecha, por cruzarse un autobús escolar en sentido contrario, CEDIO y se DESPLOMO MATERIALMENTE el borde de la zona asfaltada, y mi camión conmigo dentro, caímos a un desnivel de unos 8 metros, terminando por quedar definitivamente detenido al final de dicho terraplén". A la vista del relato de los hechos realizado por el reclamante es necesario, por un lado, describir las características de la vía y por otro, analizar las circunstancias que concurrieron en el accidente. A) Características de la vía: Según se desprende de la diligencia de inspección ocular realizada por el equipo instructor de la guardia civil, la carretera provincial 1102 Meira-Fraga, en la zona del accidente, reúne, entre otras, las siguientes características: Tipo de calzada: única, con dos carriles de circulación de sentidos opuestos y delimitado por marcas viales. Anchura de la calzada: 5,60 metros. Estado de conservación: Bueno. Firme: Aglomerado asfáltico. Descripción de los márgenes de la calzada: Margen derecho: limita con el arcén de composición terriza de 0,40 metros de ancho, seguido de valla metálica y desnivel de unos 8 metros. Margen izquierdo: limita con arcén de 0,40 metros de ancho seguido de talud herbáceo y explanada terriza que forma baches y escalón con zon asfaltada en vorde, delante de una gravera. Señalización: Vertical: De otros peligros (R50), con placa complementaria "salida de camiones". Horizontal: Existen líneas blancas longitudinales delimitando carriles y bordes antes y después del lugar del accidente. A la vista de lo expuesto se puede concluir que: a)El estado de conservación de la carretera es bueno. b) La capa de rodadura es de mezcla bituminosa caliente sin que presente ningún tipo de anomalía. c) La señalización es la adecuada para una vía de esas características. d) La zona de circulación y los arcenes están perfectamente delimitados por líneas blancas longitudinales. B) Análisis de las circunstancias que concurrieron en el accidente. Según la diligencia de informe emitida por el equipo instructor de la guardia civil cuando el camión conducido por D. José Antonio Martínez Puga circulaba por un tramo recto en plano descendente, "orilló a su derecha para cruzarse con un autobús escolar que lo hacía en sentido contrario, cedió el borde de la zona asfaltada, y tras caer a un desnivel de unos 8 metros, volcó sobre el costado derecho", y continúa diciendo que "de ocurrir los hechos de la forma expuesta, es parecer de la fuerza instructora que por parte del conductor de la hormigonera... se pudo infringir lo dispuesto en el artículo 3 del Reglamento General de Circulación al conducir sin la diligencia y precaución necesaria para evitar todo tipo de daño propio o ajeno, sin tener en cuenta que iban cargado y debido al peso, podía ceder el terreno en el borde, máxime cuando tenía espacio suficiente para cruzarse con el autobús escolar que lo hacía en sentido contrario, sin tener que orillar tanto, considerándose ésta la CAUSA PRINCIPAL O EFICIENTE del accidente".Es decir, que el instructor del atestado de referencia entiende que la causa principal o eficiente del accidente fue la falta de diligencia y precaución mostrada por D. José Antonio Martínez Puga en la conducción, al no tener en cuenta que el camión iba cargado y que al orillar excesivamente a su derecha podía ceder el terreno en el borde, sin que en ningún momento se haga referencia al estado de la carretera como causa eficiente del accidente. En efecto, del reportaje fotográfica recabado en su día por personal de vigilancia adscrito al Servicio de Vías y Obras y que se adjunta al presente informe, se puede observar como el camión invadió al arcén de la carretera y en consecuencia, circuló por la parte exterior de la maraca que delimita la zona de circulación, incumpliendo lo dispuesto tanto en el artículo 14 del Texto Articulado de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial, aprobado por Real Decreto Legislativo 339/1990, de 2 de marzo, como en el artículo 30 del Real Decreto 1428/2003, de 21 de Noviembre, por el que se aprueba el Reglamento General de Circulación para aplicación y desarrollo del Texto Articulado de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial; éste último precepto señala que "El conductor de un automóvil o de un vehículo especial con masa máxima autorizada superior a 3.500 Kilogramos, (la masa máxima autorizada del camión es de 36.9609 Kilogramos) circulará por la calzada y no por el arcén, salvo por razones de emergencia". Por otro lado el hecho de cruzarse con u autobús escolar tampoco justifica que el camión orillase tanto a su derecho, invadiendo de esa forma el arcén, porque segúin se desprende de la diligencia de informe de la guardia civil: a) La calzada tiene una anchura de 5,60 metros y tanto el camión como el autobús tienen una anchura de 2,50 metros, por lo que quedaban unos 60 centímetros para poder cruzarse ambos. b) En el supuesto que ambos vehículos no se cruzasen dada su anchura y la de la vía, que no es el caso ya que existe una anchura suficiente para cruzarse ambos, sin tener que orillar tanto como lo hizo el camión hormigonera, debían ajustarse a la orden de preferencia de paso que establece el artículo 62 del Reglamento General de Circulación, según el cual el vehículo destinado al transporte colectivo de viajeros gozaría de prioridad de paso sobre los vehículos especiales... 4. A mayores cabe señalar que en la zona en la que se produjo el accidente, la carretera contaba con un sistema de contención de vehículos (barrera de seguridad) para la protección de posibles salidas de vía, salida que se produjo en este supuesto debido al tamaño del camión y al peso que llevaba, aunque presumiblemente dicho sistema de protección ayudó a minimizar las consecuencias del accidente. También es necesario resaltar que a pesar de los daños provocados en las instalaciones de la carretera provincial, rotura de la barrera de seguridad en un tramo de 43 metros, con sus respectivos postes, así como rotura del borde del asfalto en una longitud de 25,80 metros y una anchura de 0,50 metros, el Servicio de Vías y Obras decidió en su momento, sin perjuicio de ejercer posteriormente las acciones pertinentes, no iniciar expediente sancionador alguno a D. José Antonio Martínez Puga, al conocer que se encontraba hospitalizado y que en esa situación lo más recomendable era esperar a la recuperación del accidentado." Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do Rd 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do Rd 429/93) co material probatorio achegado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo. De feito, o teor literal da dilixencia de parecer da forza actuante fai innecesario calquera razoamento fundamentatorio dun xuízo de incumpabilidade respecto da Deputación: "De ocurrir los hechos de la forma expuesta es parecer de la fuerza instructora que por parte del conductor de la hormigonera, Sr. Martínez, se pudo infringir lo dispuesto en el articulo 3 del Reglamento General de Circulación al conducir sin la diligencia y precaución necesaria para evitar todo daño propio o ajeno, al no calcular el ancho disponible de la vía, orillando demasiado a su derecha, sin tener en cuenta que iba cargado y debido al peso, podía ceder el terreno en el borde, máxima cuando tenía espacio suficiente para cruzarse con el autobús escolar que lo hacía en sentido contrario, sin tener que orillar tanto, considerándose esta la CAUSA PRINCIPAL O EFICIENTE del accidente. En el supuesto de que ambos vehículos no se cruzasen dada su anchura y la de la vía, que no es el caso que nos ocupa, ya que existe anchura suficiente para cruzarse ambos, sin tener que orillar tanto como lo hizo el camión hormigonera, debían ajustarse a la orden de preferencia de paso que establece el articulo 62 del Reglamento General de Circulación, el destinado al transporte colectivo de viajeros gozaría de prioridad de paso sobre los vehículos especiales que no excedan de las masas y dimensiones establecidas en las normas reguladoras de los vehículos". Circunscritos así os contornos da reclamación a unha causa EXCLUSIVAMENTE ATRIBUIBLE Ó CONDUTOR DO CAMIÓN, é plasmada nun documento público que goza das características de presunción de veracidade, neutralidade e especialidade técnica, aquela debe de seguir o camiño da desestimación. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do Rd 2568/86 e Rd 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do Rd 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. ------ Folla: 9.14152.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR D. JOSÉ MANUEL ARJONES GONZÁLEZ POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA E.P. 2605 REBULLÓN-MEIXOEIRO-CUVI Dada conta que con data de Rexistro de 21 de xuño de 2006 tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Don JOSÉ MANUEL ARJONES GONZÁLEZ, con enderezo a efectos de notificacións na rúa López Mora nº 70, 1ª A de Vigo, C.P. 36211, por danos padecidos en automóbil da súa propiedade, marca Opel Astra e matrícula 3719-BKK na estrada provincial 2605 Rebullón-Meixoeiro-CUVI o día 13 de setembro de 2005, como consecuencia da colisión dunha sinal de tráfico que se atopaba tirada na calzada, e que individualiza economicamente en 1.165,61 ¤. Resultando.- Que con data 27 de xuño seguinte e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do R.d. 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Vías e Obras, que o emitiu en data 4 de xullo de 2006 co seguinte contido: "1.La que denominan carretera del Rebullón es en realidad la C.P. 2605 Rebullón-a la Carretera Meixoeiro-C.U.V.I. cuya titularidad corresponde a la Excma. Diputación Provincial de Pontevedra. 2. Una vez solicitado el oportuno informe al capataz de la brigada encargada del mantenimiento de la carretera en dicha zona, éste ha corroborado que en el mes de septiembre de 2005 (sin concretar el día exacto) y a consecuencia, presuntamente, de la colisión de un vehículo, la señal de tráfico se habría desprendido del pie de cemento que le servía de base. Debido a que se trata de una zona en la que prácticamente no existen viviendas (cuyos propietarios podrían dar aviso), no se tuvo constancia de lo sucedido hasta unos dos días después, momento en el que dicha señal fue de nuevo colocada en su sitio. Es decir, que el accidente objeto del presente informe tuvo lugar el mismo día, o a lo sumo, al día siguiente de la fecha en que la señal fue derribada. En consecuencia la reparación inmediata de la misma era prácticamente imposible debido al escaso intervalo de tiempo transcurrido entre el derribo de la señal y el accidente provocado a causa de dicha circunstancia. 3 . Por último señalar que por parte de este Servicio no se había tenido constancia de la existencia del accidente objeto del presente informe ni de otros, en fechas próximas, por la misma causa". Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do R.d. 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do R.d. 429/93) co material probatorio achegado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo pois das propias fotografías que achega o reclamante dedúcese que o mesmo invadiu antirregulamentariamente o espazo reservado á isleta, xa que o impacto coa base de cemento non se tería producido de non ser así (repárese en que o sinal tirado sobre o asfalto, non rebasa a marca vial que delimita a isleta). Loxicamente, a Deputación procedeu a recolocar o sinal coa maior celeridade que lle foi posible (prazo de dous días, segundo acredita o informe do Enxeñeiro Xefe da Zona Sur), non séndolle esixible a reinstalación inmediata da mesma por canto a vixilancia dos encargados é imposible que se efectúe diariamente e en todo momento, xa que tal circunstancia sería de cumprimento imposible considerando que aquela debe estenderse sobre 1.800 km. de vías provinciais. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e ss. da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.d. 2568/86 e R.d. 429/93. Considerando.- Que no presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do R.d. 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. ------ Folla: 10.14153.- SOLICITUDE DE INFORME DA SECRETARÍA XERAL DE INFRAESTRUTURAS DO MINISTERIO DE FOMENTO, SOBRE EXPEDIENTE PARA A REDUCIÓN DA LIÑA DE EDIFICACIÓN NO PK 101/567 DA LIÑA MONFORTE-VIGO (CRECENTE) Dada conta da comunicación por parte do Director da División de Regulación, Inspección e Normativa do Transporte Ferroviario da Secretaría de Estado de Infraestruturas e Planificación do Ministerio de Fomento, de data 27 de xuño de 2006, recibida nesta Deputación o día 10 de xullo seguinte (nº rexistro entrada 024271), solicitando informe sobre expediente para a redución da liña límite de edificación no pk 101/567 da liña Monforte-Vigo (T.M. Crecente), e, Resultando que o Enxeñeiro Director de Vías e Obras, emite informe con data 14 de xullo de 2006, no que textualmente di: "Recibido para informe acerca del trámite del expediente para reducción de , por parte de este servicio se informa que, al no existir posibilidad física de desplazar de la línea férrea la depuradora, se emite informe favorable dada la necesidad de tratar los vertidos que discurren por las inmediaciones de la línea de ferrocarril, antes de su vertido. Lo que informo a los efectos oportunos" A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade a dito informe e trasladalo á Secretaría de Estado de Infraestruturas e Planificación. ------ Folla: 11.14154.- SOLICITUDE DE INFORME DA SECRETARÍA XERAL DE INFRAESTRUTURAS DO MINISTERIO DE FOMENTO, SOBRE EXPEDIENTE PARA A REDUCIÓN DA LIÑA DE EDIFICACIÓN ENTRE OS PPKK 100/3 E 100/4 DA LIÑA MONFORTE-VIGO (CRECENTE) Dada conta da comunicación por parte do Director da División de Regulación, Inspección e Normativa do Transporte Ferroviario da Secretaría de Estado de Infraestruturas e Planificación do Ministerio de Fomento, de data 27 de xuño de 2006, recibida nesta Deputación o día 10 de xullo seguinte (nº rexistro entrada 024270), solicitando informe sobre expediente para a redución da liña límite de edificación entre os ppkk 100/3 e 100/4 da liña Monforte-Vigo (T.M. Crecente), e, Resultando que o Enxeñeiro Director de Vías e Obras, emite informe con data 13 de xullo de 2006, no que textualmente di: "Recibido para informe acerca del trámite del expediente para reducción de , por parte de este servicio se informa que, al no existir posibilidad física de desplazar de la línea férrea la depuradora, se emite informe favorable dada la necesidad de tratar los vertidos que discurren por las inmediaciones de la línea de ferrocarril, antes de su vertido. Lo que informo a los efectos oportunos" A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade a dito informe e trasladalo á Secretaría de Estado de Infraestruturas e Planificación. ------ Folla: 12.14155.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 13.14156.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA PARA XUSTIFICACIÓN DA SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, A Dª TERESA FIGUEROA REY DO CONCELLO DE CERDEDO, CONCEDIDA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 22 DE XULLO DE 2005 Concedéndose pola Xunta de Goberno desta Excma. Deputación Provincial, do 22 de xullo de 2005, unha subvención para "arranxo de vivenda", por importe de 1.846,18 euros, a favor de Dona Teresa Figueroa Rey, veciña de Cerdedo, e presentándose o 14 de xullo do presente ano, no Rexistro Xeral desta Deputación, escrito do Sr. Alcalde do concello de Cerdedo, instando a concesión dunha prórroga a favor da beneficiaria da subvención, por non ter rematada a obra, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión dunha prórroga ata o 30 de setembro de 2006, respecto a subvención por importe de 1.846,18 euros para "arranxo de vivenda", que foi concedida da favor de Dona Teresa Figueroa Rey, veciña do concello de Cerdedo, en virtude de acordo coa Xunta de Goberno desta Deputación Provincial de 22 de xullo de 2005. ------ Folla: 14.14157.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO PARA A CONTRATACIÓN DE "DIVERSAS OBRAS" Visto o acordo da Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, de 12 de maio de 2006, aprobando o expediente para a contratación mediante concurso, por procedemento aberto, de "Diversas obras", publicándose a súa convocatoria no Boletín Oficial da Provincia nº 102, de data 30 de maio de 2006, e no Diario Oficial de Galicia nº105, de data 2 de xuño de 2006; vista a acta de cualificación da documentación xeral e de apertura de plicas admitidas ó concurso; visto o informe presentado polo Enxeñeiro Técnico do Servizo de Vías e Obras, e a proposta da Mesa de Contratación, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Adxudicar á empresa MOVEX VIAL, S.L. (CIF B-36.684.157) a obra "Dotación de servizos E.P. 3001 Tui - Rebordáns (Tui)" polo prezo ofertado de cincocentos vinte mil cincocentos cincuenta e cinco euros (520.555,00 euros), IVE incluído, cun prazo de execución de 3 meses, cunhas melloras valoradas en 26.000,00 euros e un período de mantemento de corenta e dous meses (42 meses). 2. Adxudicar á empresa CONSTRUCCIÓNS, OBRAS E VIAIS, S.A. (A-36.008.886) a obra "Mellora seguridade vial intersección E.P. 8001 con E.P. 8702 (Catoira) polo prezo ofertado de cento sete mil setecentos corenta euros con corenta e nove céntimos (107.740,49 euros), IVE incluído, cun prazo de execución de 4 meses, unhas melloras valoradas en 16.464,79 euros e un período de mantemento de trinta e oito meses (38 meses). Os pagos dos contratos efectuaranse no seu día ós adxudicatarios con cargo á partida 06/511.511.612.02 do vixente Orzamento Provincial. As empresas adxudicatarias Movex Vial, S.L. e Construccións, Obras e Viais, S.A. deberán constituír unha garantía definitiva equivalente ó 4% do prezo de adxudicación, por importes de 20.822,20 euros e 4.309,62 euros, respectivamente, que ingresarán na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. Así mesmo, cada adxudicatario debe ingresar na Caixa desta Deputación, de acordo coa base 14ª do prego de condicións económico-administrativas que rexeron o concurso, a cantidade de 215,34 euros por gastos de anuncios no Boletín Oficial da Provincia e no Diario Oficial de Galicia. ------ Folla: 15.14158.- RECTIFICACIÓN DO ACORDO Nº16.14110 DA XUNTA DE GOBERNO DE 30 DE XUÑO DE 2006, SOBRE A DECLARACIÓN DE EMERXENCIA E ADXUDICACIÓN DAS OBRAS PARA REPOÑER MUROS, CUNETAS DRENAXES E PROTECCIÓN DE TALUDES ENTRE PK 800 E 1800 DA E.P. DE PESO A CAROI (A LAMA). Resultando que as condiciones atmosféricas provocaron a aparición de diversos perigos para a seguridade vial na estrada provincial 307 que esixiron a realización dunhas obras para repoñer os muros, cunetas e drenaxes entre pk 800 e pk 1800 da EP de Peso a Caroi (A Lama). Visto o acordo da Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, o 30 de xuño de 2006, aprobando o proxecto de muros, cunetas, drenaxes e protección de taludes, cuxo importe estimouse inicialmente na cantidade de 75.000,00 ¤, emitíndose por intervención, documento Rc no que se certifica a existencia de crédito dispoñible para facer fronte ó gasto na partida 06/511.511.612.02. Resultando que o proxecto definitivo ascendeu á cantidade de 97.428,76 ¤, emitiuse por intervención Rc complementario para facer fronte ó gasto. Visto o informe de intervención e a situación de perigo creada para a cidadanía, e de conformidade con artigo 72 do Real decreto lexislativo 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Publicas, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Primeiro.- Rectificar o acordo nº 16.14110 no que se aproba o proxecto para repoñer muros, cunetas, drenaxes e protección de taludes entre PK 800 e PK 1800 de la EP de Peso a Caroi (A Lama), no seguinte sentido: Onde di: "..., a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar dito proxecto, cuxo importe ascende a 75.000,00 ¤". Debe dicir: "..., a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar dito proxecto, cuxo importe ascende a 97.428,76 ¤ ". Segundo.- Declarar a emerxencia e adxudicar as obras de referencia á empresa NAROM, S.L. (CIF B-36.163.418) polo importe de noventa e sete mil catrocentos vinte e oito euros con setenta e seis céntimos (97.428,76 ¤), IVE incluído. Así mesmo, autorízase o gasto e o pago do contrato, pola expresada cantidade, ó adxudicatario con cargo á partida 06/511.511.612.02 do vixente Orzamento Provincial. O adxudicatario deberá constituír unha fianza definitiva equivalente ó 4% do prezo de adxudicación por importe de 3.000,00 euros, que ingresará na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do Rdl 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación de este acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. ------ Folla: 16.14159.- ADXUDICACIÓN DA AMPLIACIÓN DE 38 LOTES DO ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE E DE 14 LOTES DO SUBMINISTRO DE MATERIAIS DO CONCURSO CONVOCADO PARA O ANO 2006 Vista a proposta formulada polo Xefe Xeral do Parque de Maquinaria de data 4 de xullo de 2006 para a contratación da ampliación de 38 lotes de "Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte" e de 14 lotes do "Subministro de materiais" do concurso do ano 2006, con motivo de estar esgotándose os mesmos e ante a necesidade de continuar efectuando traballos de infraestruturas, bens naturais e outras obras que se lle demandan que realice o Parque de Maquinaria durante o ano en curso. Visto o informe de Intervención con data 7 de xullo do año actual, no que deixa constancia de que na vinculación da partida 06/511.511.210.00 non existe crédito para facer fronte ó gasto, se ben se está tramitando un expediente de modificación de crédito no que se inclúe a partida de referencia. Visto o informe emitido polo Xefe do Servizo de Contratación de data 17/07/2006, propoñendo a adxudicación da ampliación de ditos lotes ás mesmas empresas adxudicatarias do concurso do ano 2006, polos mesmos prezos unitarios ofertados, condicionando dita adxudicación á aprobación do expediente de modificación de crédito a que fai referencia o informe de Intervención de data 7 de xullo de 2006, ó obxecto de cumprimentar o requisito de que exista consignación orzamentaria para facer fronte ó gasto por importe total 564.853,75 euros. Vistos así mesmo os informes do Secretario Xeral e o de fiscalización do expediente emitido por Intervención. A Xunta de Goberno, de conformidade co disposto no artigo 189 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas, acorda por unanimidade: -Aprobar a contratación da ampliación dos lotes que a continuación se relacionan do concurso de "Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte" e "Subministro de materiais", adxudicados pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria celebrada o 3 de febreiro de 2006, polas seguintes cantidades e ás empresas que se indican, condicionando á eficacia deste acordo á aprobación do expediente de modificación de crédito a que fai referencia o informe de Intervención de data 7 de xullo de 2006 e á efectiva dotación de consignación orzamentaria á vinculación da partida 06/511.511.210.00 para facer fronte ó gasto por importe total 564.853,75 euros. ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE LOTE ADXUDICATARIO NÚMEROHORAS PREZO HORA TOTAL EUROS 1 OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (C.I.F.- B-36371227)Por aluguer de motoniveladora de 125 CV. 225 55,00 ¤/h 12.375,00 ¤ 2 JOSÉ MARÍA CARRO POMBO. (N.I.F..-35257433-C)Por aluguer de motoniveladora de 125 CV. 225 47,56 ¤/h 10.701,00 ¤ 3 CONSTRUCCIONES CALDEVERGAZO, S.L. (C.I.F.- B-36133916)Por aluguer de motoniveladora de 125 CV. 225 54,52 ¤/h 12.267,00 ¤ 4 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384)Por aluguer de rolo vibrador de 10 Tm. 150 28,49 ¤/h 4.273,50 ¤ 5 PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (C.I.F.- B-36239945)Por aluguer de rolo vibrador de 10 Tm. 150 27,00 ¤/h 4.050,00 ¤ 6 OBRAS Y CONSTRUCCIONES DIOS, S.A. (A-36028082)Por aluguer de rolo vibrador de 10 Tm. 150 30,00 ¤/h 4.500,00 ¤ 7 MODESTO ABAL VARELA (N.I.F.- 35416586-J)Por aluguer de rolo vibrador de 10 Tm. 150 28,13 ¤/h 4.219,50 ¤ 8 EXCAVACIONES MOSTEIRO, S.L. (B-36123800)Por aluguer de retro pala 4 x 4 de 12 Tm. 200 27,00 ¤/h 5.400,00 ¤ 9 EULOGIO PUCEIRO RODIÑO. (N.I.F.- 76868427-N)Por aluguer de retro pala 4 x 4 de 70 CV. 250 27,00 ¤/h 6.750,00 ¤ 10 MOREIRA GÓMEZ, S.L. (B-36267649)Por aluguer de retro pala 4 x 4 de 70 CV. 200 28,50 ¤/h 5.700,00 ¤ 11 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384)Por aluguer de retro pala 4 x 4 de 70 CV. 325 29,89 ¤/h 9.714,25 ¤ 12 OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (C.I.F.- B-36371227)Por aluguer de retro pala 4 x 4 (con martelo) 250 32,00 ¤/h 8.000,00 ¤ 13 ALFONSO MOURIÑO AMEAL (Construcciones y Excavaciones Mouriño) (N.I.F.-35424927-M)Por aluguer de retro Exc.(1 m3. cazo)de 100 CV. 100 40,00 ¤/h 4.000,00 ¤ 14 OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (C.I.F.- B-36371227)Por aluguer de retro Exc.(con martelo) 150 CV 100 49,00 ¤/h 4.900,00 ¤ 15 DESBROCES DEZA, S.L. (B-36282010)Por aluguer de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. 700 30,00 ¤/h 21.000,00 ¤ 16 PENOURIÑO, S.L. (B-15739626)Por aluguer de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. 700 34,80 ¤/h 24.360,00 ¤ 19 EXPLOTACIONES AGROPECUARIAS DEL DEZA, S.C. (G-36418952)Por aluguer de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. 400 37,12 ¤/h 14.848,00 ¤ 20 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205)Por aluguer de pala rodas (2 m3.cazo) 130 CV. 300 35,00 ¤/h 10.500,00 ¤ 21 CONSTRUCCIONES CALDEVERGAZO, S.L. (C.I.F.- B-36133916)Por aluguer de pala de cadeas de 130 CV. 100 38,86 ¤/h 3.886,00 ¤ 22 PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (C.I.F.- B-36239945)Por aluguer de Bulldozer de 150 CV. 100 55,00 ¤/h 5.500,00 ¤ 23 ALFONSO MOURIÑO AMEAL (Construcciones y Excavaciones Mouriño) (N.I.F.-35424927-M)Por aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 Tm. 200 33,00 ¤/h 6.600,00 ¤ 24 PAFOTRANS, S.L. (B-36333839)Por aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 Tm. 250 35,45 ¤/h 8.862,50 ¤ 25 CANTERAS DEL ARENAL, S.L. (B-36006716)Por aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 Tm. 300 35,50 ¤/h 10.650,00 ¤ 26 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205)Por aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 Tm. 250 35,00 ¤/h 8.750,00 ¤ 27 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL.(35253197-Q)Por aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 500 28,71 ¤/h 14.355,00 ¤ 28 PAFOTRANS, S.L. (B-36333839)Por aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 250 28,98 ¤/h 7.245,00 ¤ 30 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205)Por aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 250 28,00 ¤/h 7.000,00 ¤ 31 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384)Por aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 250 28,88 ¤/h 7.220,00 ¤ 32 JULIO CASTRO CARMUEGA (N.I.F.-35254201-P)Por aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 100 28,80 ¤/h 2.880,00 ¤ 33 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384)Por aluguer de cisterna asfáltica de 8 Tm. 200 34,98 ¤/h 6.996,00 ¤ 34 PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (C.I.F.- B-36239945)Por aluguer de camión góndola de 40 Tm. 200 42,00 ¤/h 8.400,00 ¤ 35 TRANEMAS, S.L. (C.I.F.-B-36.256.071)Por aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm. 150 41,76 ¤/h 6.264,00 ¤ 36 MANUEL PAZ GUIMIL (N.I.F.- 35445788-M)Por aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm. 200 41,83 ¤/h 8.366,00 ¤ 37 TRANSPORTES AMANCIO BLANCO E HIJOS, S.L. (B-36439404)Por aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm. 250 42,00 ¤/h 10.500,00 ¤ 38 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL.(35253197-Q)Por aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm. 300 41,76 ¤/h 12.528,00 ¤ 39 ÁRIDOS Y TRANSPORTES MANUEL CRISÓSTOMO, S.L. (B-36248169)Por aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm. 200 43,00 ¤/h 8.600,00 ¤ 40 PEDREIRA BATAN, JOSÉ LUIS 000030211A S.L.N.E. (B-36439644)Por aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm. 200 43,00 ¤/h 8.600,00 ¤ 41 MONTSERRAT PAZOS MARTÍNEZ (N.I.F.-.53112825-Y)Por aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm. 250 42,34 ¤/h 10.585,00 ¤ TOTAL AMPLIACIÓN DE ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE...................................................... 331.345,75 ¤ SUBMINISTRO DE MATERIAIS LOTE ADXUDICATARIO CANTIDADE PREZO TOTAL EUROS 43 PRODUCTOS BITUMINOSOS DE GALICIA , S.A. (A-32226037)Subministro de emulsión ECM-1 100 222,89 ¤/Tm 22.289,00 ¤ 44 PRODUCTOS ASFÁLTICOS, S.A. (CEPSA) (A-28072809)Subministro de emulsión ECM-1 100 230,49 ¤/Tm 23.049,00 ¤ 45 PRODUCTOS ASFÁLTICOS, S.A. (CEPSA) (A-28072809)Subministro de emulsión ECR-2 100 218,06 ¤/Tm 21.806,00 ¤ 46 REPSOL YPF LUBRICANTES Y ESPECIALIDADES, S.A. (A-28201523)Subministro de emulsión ECR-2 100 223,64 ¤/Tm 22.364,00 ¤ 51 ÁRIDOS PUENTEAREAS, S.L. (B-36011419)Subministro de árido 2/6 ó 6/12 1.000 14,35 ¤/Tm 14.350,00 ¤ 52 GRANITOS TRITURADOS, S.L. (C.I.F.-B.-36158665)Subministro de árido 2/6 ó 6/12 1.000 12,40 ¤/Tm 12.400,00 ¤ 53 GRANITOS Y ÁRIDOS DE ATIOS, S.L. (B-36023133)Subministro de árido 2/6 ó 6/12 1.000 14,15 ¤/Tm 14.150,00 ¤ 54 CANTERAS DEL ARENAL, S.L. (B-36006716)Subministro de árido 2/6 ó 6/12 1.000 14,40 ¤/Tm 14.400,00 ¤ 55 CANTEIROS DO PORRIÑO REUNIDOS, S.A. (A-36027480)Subministro de árido 40/63 1.000 14,00 ¤/Tm 14.000,00 ¤ 56 FOMENTO DE ÁRIDOS Y OBRAS, S.L. (B-36285765)Subministro de árido 40/63 1.000 14,10 ¤/Tm 14.100,00 ¤ 57 CANTERAS DEL ARENAL, S.L. (B-36006716)Subministro de árido 40/63 1.000 14,20 ¤/Tm 14.200,00 ¤ 59 CONSTRUCCIÓNS, OBRAS E VIAIS, S.A. (COVSA). (A-36008886)Subministro de mestura bituminosa en quente tipo D-12 con árido granítico 1.000 29,00 ¤/Tm 29.000,00 ¤ 61 EXCAVACIONES MOSTEIRO, S.L. (B-36123800)Subministro e instalación de muro de sostemento de granito 300 50,00 ¤/m2 15.000,00 ¤ 62 PREFABRICADOS SAN CLEMENTE, S.L. (C.I.F.-.B-36118321)Subministro de tubos formigón de 1 m. Æ 40 200 12,00 ¤/Ud 2.400,00 ¤ TOTAL AMPLIACIÓN LOTES SUBMINISTRO DE MATERIAIS..... 233.508,00 ¤ -Así mesmo apróbase o gasto por importe global de 564.853,75 euros para facer fronte a ditas adxudicacións, con cargo á vinculación xurídica das partidas 06/511.511.210.00, 06/511.511.210.01 e 06/511.511.210.02 do vixente Orzamento Provincial. -Ditas ampliacións efectúanse conforme ó previsto nas bases polas que se rexeu o concurso publicado no B.O.P. nº 249 do 29/12/2005, para poder atender ás previsións de traballos a realizar correspondentes a infraestruturas, bens naturais e outras obras. -As empresas adxudicatarias deberán constituír fianza definitiva do 4% do prezo de adxudicación, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación do acordo de adxudicación, cuxa fianza será ingresada na Tesourería desta Deputación. Caso de non cumprirse este requisito, declararase resolto o contrato. ------ Folla: 17.14160.- APROBACIÓN DE SUBVENCIÓN PARA A OBRA: TERMINACIÓN REDE DE SUMIDOIRO CORDEIRO-SENÍN, DO CONCELLO DE VALGA, CON CARGO Ó PSA/06 En aplicación da Base 16ª de execución do orzamento, vistos os informes que se unen ó expediente a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder ó concello de Valga unha subvención por importe de sesenta e sete mil catrocentos setenta euros con corenta e catro céntimos (67.470,44), con cargo ó Programa de Obras de Saneamento e Abastecemento de Augas en Pequenos Núcleos Rurais (PSA-2006). Partida 06/911.441.762.45 para financiar a obra: "Terminación rede de sumidoiro Cordeiro-Senín (Libre disposición)", co núm. 103/173 e con suxeición ás condicións seguintes: a) A subvención concédese para colaborar na execución da obra citada, non podendo cambiarse o destino nin a contía da mesma. b) Para o aboo da subvención concedida, requirirase a previa xustificación das obras, unha vez concluída a súa execución, que terá que axustarse estritamente ás bases reguladoras que rexeron a súa concesión. c) Os servizos técnicos provinciais, poderán comprobar en todo momento a execución da obra. d) As obras que se acollan a este programa deberán estar xustificadas antes do 31 de outubro de 2007, de non facelo así, procederase á anulación da subvención concedida. e) Nas obras levadas a cabo polo sistema de administración, terase en conta para a aplicación do IVE, nas facturas e certificacións, as normas que son de aplicación, evitando con iso as devolucións conseguintes. f) O pagamento das subvencións, só se efectuará unha vez estea comprobado non ter débedas con esta Deputación. ------ Folla: 18.14161.- CONCECIÓN DE PRÓRROGA DUNHA BOLSA DE LICENCIADO EN LETRAS CON DESTINO Ó ARQUIVO-BIBLIOTECA DO SERVIZO DE PATRIMONIO DOCUMENTAL E BIBLIOGRÁFICO De conformidade co establecido nas bases da convocatoria dunha bolsa de licenciado en letras con destino ó Arquivo-Biblioteca do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico da Deputación Provincial, publicada no Boletín Oficial da Provincial nº59, de data 26 de marzo de 2004, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade, a proposta do xefe do Servizo, prorrogar a Dona Carmen Fariña Fernández a bolsa que lle foi concedida por acordo adoptado na Xunta de Goberno celebrada o 28 de maio de 2004, con efectos 1 de xuño de 2006 e por un período dun ano. A dotación económica da referida bolsa ascende a 841,41 ¤/mes, o cal supón para o exercicio 2006 un total de 5.889,87 ¤, cantidade que se imputará á partida 06/454.454.481.01 do vixente Orzamento provincial. ------ Folla: 19.14162.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e corenta e cinco minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario, ------

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición