Fondos
SECRETARÍA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.1
Título SECRETARÍA
Data(s) 1908 - 2014 (Creación) 1997 - (Produción) - 1997 (Produción)
Volume e soporte 128 unidades de instalación; 647 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Deputación de Pontevedra. Secretaría Xeral(1824-)
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fé publica, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos adminstrativos producidos. Así en relación con elo aparece tradicionalmente a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa . No decurso histórico ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura da secretaria con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presencia na tramitación dos expedietnes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta división de sección contén documentos da secretaría da Deputación: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.
Organizació
Esta 1ª División de Sección está composta por seis series documentais: 2.- ADMINISTRACIÓN: 2.1.- SECRETARÍA: 2.1.1.- Libro rexistro de entrada de documentos de Secretaría 2.1.2.- Organización interna 2.1.3.- Informes 2.1.4.- Certificacións 2.1.5.- Correspondencia 2.1.6.- Memorias. Estatísticas
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Secretaría Xeral (Tema) (Creador)