Fondos
8.201/5. Liquidacións á Seguridade Social (1971)
Liquidacións á Seguridade Social (1971)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.3.2.8.201/5
Título Liquidacións á Seguridade Social (1971)
Data(s) 1971 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental 42 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Liquidacións á Seguridade Social. Ano 1971. Contén: Certificación de acordo do Pleno chamando a atención ao Depositario e funcionarios que practican liquidacións da Seguridade Social, recurso de reposición presentado polo Depositario Santiago Rey Abal, informe letrado asesor, gratificación extraordinaria de Nadal 1966 a diverso persoal, certificación acreditativa acordo do Pleno solicitando informe sobre persoal que practica liquidacións da Seguridade Social, ditames de Secretaría, informes do Tesoureiro de fondos, funcións e organigrama da Deputación, certificacións acreditativas de acordos de Plenos ordenando que as liquidacións da Seguridade Social se practicarán no sucesivo por intervención adscribindo a esta dependencia o persoal de Tesourería que realizaba esos traballos con relación á práctica das liquidacións da Seguridade Social e libros de matrícula persoal se estará ao acordado pola Comisión Informativa de Goberno.
Ãrea de notas
Nota