Fondos
25.636/2. Expediente de contratación a Sellberg S.A da recollida do lixo (1991-1992)
Expediente de contratación a Sellberg S.A da recollida do lixo (1991-1992)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.6.3.25.636/2
Título Expediente de contratación a Sellberg S.A da recollida do lixo (1991-1992)
Data(s) 1991-1992 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Contratación: Expediente de contratación do servizo de recollida de lixo 1991 e 1992 do Pazo provincial. Partida 223. Adxudicatario: SELLBERG S. A. por Resolución Presidencial 1067 de 12-2-1991. data: 1991 - 1992.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio (Tema)