Fondos
26.780/1. Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1990-1997)
Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1990-1997)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.1.1.26.780/1
Título Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1990-1997)
Data(s) 1990-1997 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Resolucións presidenciais referentes as distintas obras. Certificacións de obra. Actas de recepción. Correspondencia interna. Correspondencia recibida de empresas construtoras. Presupostos. Facturas de reparación e mantemento de ascensores. Correspondencia recibida polo arquitecto provincial.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografada
Ãrea de notas
Nota E09 - Otros : TESTIGO: 90, 91