Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.236/11. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1999)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.236/11
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1999)
Data(s) 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración
Expedientes de sesións e borradores de actas
Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 20/10/99
1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior.
2º. Informe sobre el IBI do exercicio de 1999 no municipio de Nigrán.
3º. Informe sobre a necesidade de establecer control telefónico nos locais dos Servizos Centrais.
4º. Presuposto de alimentador para a fotocopiadora do Servizo de Xestión e Recadación executiva.
5º. Facturas presentadas pola Intervención.
6º. Aclaración sobre os xuros de demora recadados.
7º. Informe da Dirección sobre o recurso presentado polo exrecadador D. Alejando Casas Arruty.
8º. Rogos e preguntas.
Ano 1999.
Ãrea de notas
Nota