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2. ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.5..1.2
Título ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
Data(s) 1706-1934 (Creación) 1706-00-00 - 1934-00-00 (Produción)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 44 expedientes ou agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación relacionada coa administración das propiedades: inventario, cobro de rendas, obras, etc.
Organizació
Esta 1ª División de Sección inclúe as seguintes series: 1. DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL (1532-1934): 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE (1706-1934): 1.2.1.- Inventarios de bens (1934). 1.2.2.- Cobros de rendas. Contas (1706-1932). 1.2.x.- Apeos (1750-1850).
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Marquesado de Valadares (Tema)