ATOPO
Registros actuales: 1.625.196
Objetos digitales disponibles: 504.759

Expediente de contratación da obra de acondicionamento da planta baixa do local municipal de Cardona

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.795/1

  • Título Expediente de contratación da obra de acondicionamento da planta baixa do local municipal de Cardona

  • Data(s) 2011-2012 (Produción)

  • Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Transferido o 2020-10-09 transferencia nº 1352/2020. Devolución de fianza transferida o 2021-01-27, transferencia nº 113/2021

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente C-11045 Expediente de contratación da obra de acondicionamento parcial da actual planta baixa do local municipal de Cardona, Chapela, para posterior acondicionamento de aula CEMIT: DUPLA S.L., Benito Eladio Rodríguez Fernández. Contén: .- Devolución de fianza (2012)

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición