Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.795/1. Expediente de contratación da obra de acondicionamento da planta baixa do local municipal de Cardona
Expediente de contratación da obra de acondicionamento da planta baixa do local municipal de Cardona
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.795/1
Título Expediente de contratación da obra de acondicionamento da planta baixa do local municipal de Cardona
Data(s) 2011-2012 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-10-09 transferencia nº 1352/2020. Devolución de fianza transferida o 2021-01-27, transferencia nº 113/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-11045 Expediente de contratación da obra de acondicionamento parcial da actual planta baixa do local municipal de Cardona, Chapela, para posterior acondicionamento de aula CEMIT: DUPLA S.L., Benito Eladio Rodríguez Fernández. Contén: .- Devolución de fianza (2012)
Ãrea de notas
Nota