ATOPO
Registros actuales: 1.625.133
Objetos digitales disponibles: 504.759

Expediente de contratación de subministro de caldeira no Pavillón de Cabeiro

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.813/7

  • Título Expediente de contratación de subministro de caldeira no Pavillón de Cabeiro

  • Data(s) 2013-2016 (Produción)

  • Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Transferido o 2020-11-19 dende o almacén de material: Transferencia nº 1542/2020 330/2016 transferida o 2021-01-27, transferencia nº 144/2021

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente C-13100 Expediente de contratación do subministro e instalación de caldeira no Pavillón municipal de Porto Cabeiro: MIDITEC, Míguez Durán Innovación técnica s.l. Contén: .- Expediente 330/2016 de devolución de fianza

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición