Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.820/8. Expediente de contratación de reparación dos panteóns do cemiterio
Expediente de contratación de reparación dos panteóns do cemiterio
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.820/8
Título Expediente de contratación de reparación dos panteóns do cemiterio
Data(s) 2014-2016 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2020-12-14, transferencia nº 1604/2020 1973/2016 transferido o 2021-01-27, transferencia nº 148/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14033 Expediente de contratación da obra de reparación da coberta plana dos panteóns do cemiterio municipal de Mañó: NARCISO MUIÑOS LORENZO. Contén: .- 1973/2016 de devolución de fianza
Ãrea de notas
Nota