Registros actuales: 1.625.137
Objetos digitales disponibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.921/2. Expediente de contratación da reparación de muro de contención
Expediente de contratación da reparación de muro de contención
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.921/2
Título Expediente de contratación da reparación de muro de contención
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-02-24, transferencia nº 329/2021.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-16020 e 2114/2016 Expediente de contratación da obra de reparación de muro de contención no Camiño de Fixón, Cabeiro: Cantería Carna s.l.
Ãrea de notas
Nota