Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.925/1. Expediente de contratación do servizo de xestión cultural
Expediente de contratación do servizo de xestión cultural
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.925/1
Título Expediente de contratación do servizo de xestión cultural
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-02-24, transferencia nº 344/2021 e 345/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente c-16033 e 2058/2016 Expediente de contratación do servizo de realización de traballos de xestión cultural para o Concello de Redondela: María Lorena López Fernández Contén: .- Expediente 8524/2016 de incidencias
Ãrea de notas
Nota