Registros actuales: 1.618.906
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
448/1. Expediente de inscrición de bens no inventario municipal (1953-1954)
Expediente de inscrición de bens no inventario municipal (1953-1954)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36016.AM.DOZ.3-.GF001.F0005.SF047.S0370.448/1
Título Expediente de inscrición de bens no inventario municipal (1953-1954)
Data(s) 1953-1954 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. 21 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Dozón
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de inscrición de bens. Contén: expediente para desafección de bens de dominio público e a súa conversión en bens de propios.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación grampada
Ãrea de notas
Nota