Registros actuales: 1.617.765
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
OFICINA DA CASA. ARQUIVO
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.7..4
Título OFICINA DA CASA. ARQUIVO
Data(s) 1565-1914 (Creación)
Volume e soporte 5 unidades de instalación con 220 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta sección comprende a seguinte documentación: 4.- OFICINA DA CASA. ARQUIVO. 4.1.- Correspondencia, certificacións e outros (ca. 1635-1913) 4.2.- Índices documentais (1759-1861) 4.3.- Certificacións eclesiásticas (1623-1914) 4.4.- Referencias documentais e notas (1565-1840)
Organizació
Esta sección está organizada nas series documentais a seguir 4.- OFICINA DA CASA. ARQUIVO. 4.1.- Correspondencia, certificacións e outros 4.2.- Índices documentais. 4.3.- Certificacións eclesiásticas. 4.4.- Referencias documentais e notas.
Ãrea de notas
Nota