Registros actuales: 1.617.765
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
1. DOCUMENTACIÓN DE CARÁCTER PATRIMONIAL
DOCUMENTACIÓN DE CARÁCTER PATRIMONIAL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.7..1
Título DOCUMENTACIÓN DE CARÁCTER PATRIMONIAL
Data(s) 1505-1911 (Creación)
Volume e soporte 45 unidades de instalación con 2.247 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta sección está composta por dúas subseccións conformadas por documentación de carácter patrimonial mediante a que se xestionan os bens das diferentes casas que conforman o fondo. 1.- DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL. 1.1- TRANSMISIÓN DA PROPIEDADE (1505-1909) 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE (1524-1911)
Organizació
Esta sección está organizada do modo a seguir: 1.- DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL. 1.1- TRANSMISIÓN DA PROPIEDADE 1.1.1.- Foros. 1.1.2.- Vendas. 1.1.3.- Trocos. Permutas. 1.1.4.- Doazóns e cesións. 1.1.5.- Arrendamentos. 1.1.6.- Dotes. 1.1.7.- Testamentos. - - - - - - - - - - - - - - - - 1.1.x.- Adquisicións. 1.1.x.- Censos. 1.1.x.- Capitulacións. 1.1.x.- Desembargos. 1.1.x.- Partillas de bens. 1.1.x.- Posesións. 1.1.x.- Melloras de vínculos. 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE 1.2.1.- Inventario de bens. 1.2.2.- Cobros de rendas. Contas. 1.2.3.- Obras e reparacións. - - - - - - - - - - - - - - - - 1.2.x.- Pesca e agricultura 1.2.x.- Apeos. 1.2.x.- Planos e deslindes
Ãrea de notas
Nota