ATOPO
Registros actuales: 1.617.765
Objetos digitales disponibles: 504.649

ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.7..1.2

  • Título ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE

  • Data(s) 1524-1911 (Creación)

  • Volume e soporte 12 unidades de instalación con 576 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Esta 1ª división de sección está composta por documentación relacionada coa xestión do patrimonio familiar e os bens integrantes do memos: 1.- DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL. 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE 1.2.1.- Inventario de bens (1578-1878) 1.2.2.- Cobros de rendas. Contas (1532-1911) 1.2.3.- Obras e reparacións (1603-1874) 1.2.4.- Pesca e agricultura (1637-1879) 1.2.5.- Apeos (1524-1846) 1.2.6.- Planos e deslindes (1708-1904)

  • Organizació

    Esta 1ª división de sección está organizada do modo a seguir:
    
    1.- DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL.
    
    1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
    
    1.2.1.- Inventario de bens.
    1.2.2.- Cobros de rendas. Contas.
    1.2.3.- Obras e reparacións.
    - - - - - - - - - - - - - - - -
    1.2.x.- Pesca e agricultura
    1.2.x.- Apeos.
    1.2.x.- Planos e deslindes

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición