Fondos
TRANSPORTES
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..3.4
Título TRANSPORTES
Data(s) 1886 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 1 expediente ou agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Recolle esta 1a División de sección os documentos relacionados cos transportes e as comunicacións. Os concellos tiveron ó longo da historia certas competencias en materia de transportes e telecomunicacións. 3.4.1.- Licenzas de taxis Documentación derivada da procedemento de concesión de licenzas de transporte público de viaxeiros como por exemplo as licencias de taxis, autobuses e ambulancias que exercen actividade no seu territorio, podendo existir ó respecto expedientes de concesión de licencias, denuncias e reclamacións contra o funcionamento dos servizos de transporte público, etc... e rexistros como libros de rexistro de taxistas, entre outros. 3.4.2.- Expedientes de transportes e telecomunicacións No ámbito das telecomunicacións, os concellos tiveron competencias en materia de teléfonos, correos e telégrafos, posto que lles correspondía o exercicio de determinados procedementos da xestión e supervisión da oficina municipal encargada de tales servizos, debendo manterse toda a documentación referida a estes aspectos encadrada nesta serie.
Organizació
Esta primeira división de sección está organizada nas seguintes series documentais: 3.- SERVIZOS: 3.4.- TRANSPORTES: 3.4.1.- Licenzas de taxis 3.4.2.- Expedientes de transportes e telecomunicacións
Ãrea de notas
Nota