Registros actuales: 1.617.765
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
ADMINISTRACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.3..3.1
Título ADMINISTRACIÓN
Data(s) 1642 - 1871 (Creación) 1642 - (Produción) - 1871 (Produción)
Volume e soporte 13 unidades de instalación con 748 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta primeira división de sección recolle documentación de carácter administrativo derivada da xestión da información e a documentación con especial importancia das instancias e pedimentos, así como da correspondencia e as certificacións. Tamén recolle a documentación relativa aos cargos e persoal que desenvolvían as súas funcións neste organismo xudicial.
Organizació
Esta primeira división de sección está composta unicamente por tres series documentais 3. XULGADO (1642-1871) 3.1. ADMINISTRACIÓN (1642-1871) 3.1.1. Correspondencia e certificacións (1642-1871) 3.1.2. Instancias e pedimentos (1668-1835) 3.1.3. Cargos e persoal (1788-1835)
Ãrea de notas
Nota