Registros actuales: 1.625.133
Objetos digitales disponibles: 504.759
Fondos
-
SF086. 2.1.6. Regulación das obras de particulares e de terceiros
405/1. Expediente de solicitude de licenza de obra de Manuela Vilar Ramos (1972)
Expediente de solicitude de licenza de obra de Manuela Vilar Ramos (1972)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36003.AM.BAI.2.GF002.F0007.SF086.SF087.S0678.405/1
Título Expediente de solicitude de licenza de obra de Manuela Vilar Ramos (1972)
Data(s) 1972 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Baiona
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Obra nº 66-5/72: colocación de baldosín. Propietario: Manuela Vilar Ramos. Lugar: Fonte de Zeta, 8.
Ãrea de notas
Nota