Registros actuales: 1.619.227
Objetos digitales disponibles: 504.660
Fondos
-
ES.GA.36050.AM.SALV.2. CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO (FUNCIONAL)
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
1.792/3. Expediente de arrendamento dunha parcela de propiedade municipal no monte de Puzo (1971)
Expediente de arrendamento dunha parcela de propiedade municipal no monte de Puzo (1971)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36050.AM.SALV.2.GF001.F0005.SF050.S0387.1.792/3
Título Expediente de arrendamento dunha parcela de propiedade municipal no monte de Puzo (1971)
Data(s) 1971 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Salvaterra de Miño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Notificación a Manuel Saborido Bernárdez sobre o arrendamento dunha parcela de propiedade municipal no monte de Puzo.
Ãrea de notas
Nota