Registros actuales: 1.625.360
Objetos digitales disponibles: 504.762
Fondos
Expedientes de asistencia social (2004-2007)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36043.AM.PONCAL.2.GF003.F0013.SF125.S0964.2.136/1
Título Expedientes de asistencia social (2004-2007)
Data(s) 2004 - 2007 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Ponte Caldelas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de asistencia social. Contén: - Expediente Centro de Información a Muller (CIM). - Convenio de colaboración co servizo de Promoción da Igualdade do Home e da Muller. - Facturas (CIM). - Contrato de consultoría de asistencia abogada - directora do centro de información. - Contrato de consultoría e asistencia psicolóxica.
Ãrea de notas
Nota