Registros actuales: 1.618.278
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
116/38. Expediente de alleamento dun local para a instalación das oficinas de Correos (1961-1984)
Expediente de alleamento dun local para a instalación das oficinas de Correos (1961-1984)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36030.AM.MON.2.GF001.F0005.SF052.S0404.116/38
Título Expediente de alleamento dun local para a instalación das oficinas de Correos (1961-1984)
Data(s) 1961-1984 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. 86 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mondariz
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de local para as oficinas de Correos e posible supresión do servizo.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografada e grampada
Ãrea de notas
Nota