Registros actuales: 1.619.227
Objetos digitales disponibles: 504.660
Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
4.458/1. Expediente de correspondencia remitida a ministerios e administracións públicas en os anos 2009 e 2010
Expediente de correspondencia remitida a ministerios e administracións públicas en os anos 2009 e 2010
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0002.SF020.S0210.4.458/1
Título Expediente de correspondencia remitida a ministerios e administracións públicas en os anos 2009 e 2010
Data(s) 2009-2010 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de correspondencia remitida a ministerios e administracións públicas en os anos 2009 e 2010.
Ãrea de notas
Nota