Registros actuales: 1.618.965
Objetos digitales disponibles: 504.660
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
4.658/5. Expedientes de contratación para arranxo do pavillón de Goián (2009)
Expedientes de contratación para arranxo do pavillón de Goián (2009)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36054.AM.TOM.2.GF001.F0003.SF026.S0239.4.658/5
Título Expedientes de contratación para arranxo do pavillón de Goián (2009)
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Tomiño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación nº 21/09. Tipo: Contrato menor de obra. Obxeto: Arranxo do pavillón de Goián. Adxudicado a: Construcciones Martínez Pequeño, S.L.
Ãrea de notas
Nota