Registros actuales: 1.618.885
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.975/42. Expediente nº 7/98 de solicitude de devolución de fianza por a obra: Pavillón en Goián (5ª fase) (1998)
Expediente nº 7/98 de solicitude de devolución de fianza por a obra: Pavillón en Goián (5ª fase) (1998)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36054.AM.TOM.2.GF001.F0003.SF033.S0301.1.975/42
Título Expediente nº 7/98 de solicitude de devolución de fianza por a obra: Pavillón en Goián (5ª fase) (1998)
Data(s) 1998 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Tomiño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 7/98 de solicitude de devolución de fianza por a obra: Pavillón en Goián (5ª fase). Solicitante: F. Solla Construcciones S.L.
Ãrea de notas
Nota