Registros actuales: 1.638.792
Objetos digitales disponibles: 505.521
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
4.932/1. Expediente de contratación da obra de humanización das rúas Laurel e Picota (2001)
Expediente de contratación da obra de humanización das rúas Laurel e Picota (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.4.932/1
Título Expediente de contratación da obra de humanización das rúas Laurel e Picota (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Obra: Humanización das rúas Laurel e Picota, participación no Fondo de Cooperación Local (FCL). Contén:
> Petición de información relativa á previsión de realización.
> Aprobación de proxecto.
> Contratación administrativa.
> Modificación de contrato.
Ãrea de notas
Nota