Registros actuales: 1.618.906
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
1.015/. Correspondencia (1980-1989)
Correspondencia (1980-1989)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36041.AM.POI.1.2.1.3.1.015/
Título Correspondencia (1980-1989)
Data(s) 1980-1989 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Poio
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Correspondencia: - Participación da Xunta en restauración forestal. - Xunta de Galicia: Promoción, construcción y adecuación de lonjas públicas. - Xunta de Galicia : Promoción, adaptación y equipamiento de centros de salud. - Denuncia por tala de piñeiros, eucaliptos. - Emisora de radio para servizo de protección civil. - Encargo de proyecto de polideportivo cubierto.
Ãrea de notas
Nota