Fondos
1. Expedientes de patrimonio
-
49/9. Expediente de aprobación do inventario de bens da Entidade Local Menor (1995)
Expedientes de patrimonio
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36039.AELMC.2.1.3.1
Título Expedientes de patrimonio
Data(s) 1979-1995 (Creación)
Volume e soporte 4 unidades de instalación con 4 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Chenlo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Contén documentos da realidade patrimonial da Entidade Local Menor e da súa xestión e modificacións no decurso do tempo. Recolle os rexistros e inventarios das propiedades municipais e as diferentes fórmulas que derivan nas altas e baixas de bens, propiedade municipal: compra, alleamento e cesión, permuta, doazón, desafectación, reversións, expropiación. Tamén se conservan documentos relacionados cos datos xeográficos e os deslindes das propiedades da Entidade.
Ãrea de notas
Nota