Registros actuales: 1.617.765
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
1. XUNTA ADMINISTRATIVA
XUNTA ADMINISTRATIVA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36031.AELMQ.1.1
Título XUNTA ADMINISTRATIVA
Data(s) 1935-2015 (Creación) 1935 - 2015-00-00 (Produción)
Volume e soporte 3 unidades de instalación con 30 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Queimadelos
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación derivada do funcionamento administrativo da Entidade Local Menor, así como das comunidades veciñais, xuntas de veciños, agrupacións e asociacións existentes dentro dos límites da propia entidade.
Organizació
Esta 1ª división de sección, XUNTA ADMINISTRATIVA, está organizada nas seguintes series documentais 1.1.- XUNTA ADMINISTRATIVA 1.1.1.- Libro de actas da Xunta Veciñal 1.1.2.- Actas de constitución da Xunta Veciñal 1.1.3.- Comisión Provincial de Montes 1.1.4.- Coordinadora Entidades Locais 1.1.5.- Documentación de cargos da Entidade 1.1.6.- Expedientes da Entidade 1.1.7.- Expedientes de organización territorial 1.1.8.- Expedientes de sesións da Asemblea Xeral 1.1.9.- Expedientes de sesións da Xunta Veciñal 1.1.10.- Mocións e escritos de vocais 1.1.11.- Padroádego Monte Santa Trega
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias GOBERNO E ADMINISTRACIÓN Administración pública Administración local Xunta administrativa