ATOPO
Registros actuales: 1.617.765
Objetos digitales disponibles: 504.649

Arquivo administrativo

  • Expediente de proxecto de dixitalización de fondos documentais (2015)

    1.371/8

    Expediente de comunicación do proxecto de dixitalización de fondos documentais do arquivo municipal polos servizos de Patrimonio Documental e Bibliográfico e de Novas Tecnoloxías da Deputación de Pontevedra. Ano 2014.

  • Comunicación da Dirección xeral do Patrimonio Histórico e Documental da concesión dun bolseiro para a organización do arquivo municipal (1993)

    108/11

    Comunicación da Dirección xeral do Patrimonio Histórico e Documental da concesión dun bolseiro para colaborar na organización do arquivo municipal (1993).

  • Cadro de clasificación do arquivo municipal anterior á nova organización (1989)

    108/12

    Clasificación anterior á nova organización do arquivo.

  • Instrumento de control do Arquivo

    S0198

    Concello de Silleda

  • ARQUIVO

    7

    1957 - 2005-00-00 (Produción)

    Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).

    Concello de Poio

  • ARQUIVO

    7

    2002-2002 (Produción)

    Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello do Grove

  • ARQUIVO

    7

    1960-00-00 - 2009-00-00 (Produción)

    A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello de Vilaboa

  • Expedientes do arquivo

    1

    2005-2005 (Produción)

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello de Vilaboa

  • Expediente do proxecto de dixitalización da parte dos fondos documentais do arquivo municipal

    2.084/12

    Expedientes electrónicos para Arquivo . Ano 2015. Tomo I. Expediente nº: 56/2015. Expediente do proxecto de dixitalización da parte dos fondos documentais do arquivo municipal, dentro do marco do proxecto Depo TIC, financiado por Feder do 70%. Contén: - Anexo X: Directiva de preparación. - Entrega de chaves do concello ao responsable da dixitalización Miguel A. Rocafort Ferradás (Empresa Indra BPO).

  • Expediente da solicitude de información realizada por Andrés Cal Malleiro relativa á contratación de persoal, laboral e funcionario

    2.077/12

    Expedientes electrónicos para Arquivo 2014. Tomo 1. Expediente nº: 268/2014. Expediente da solicitude de información realizada por Andrés Cal Malleiro relativa á contratación de persoal, laboral e funcionario, durante o primeiro semestre de 2014.

  • ARQUIVO

    7

    1958 - 1994-00-00 (Produción)

    Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).

    Concello da Estrada

  • Expedientes do arquivo

    1

    1958-00-00 - 1994-00-00 (Produción)

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).

    Concello da Estrada

  • Expedientes de patrimonio documental provincial

    8

    Documentación relacionada coa xestión técnica e administrativa da Biblioteca da Deputación Provincial

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico

  • Presupostos

    2

    Documentación relacionada co xestión contable no Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico e os seus antecedentes.

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico

  • CONCELLO DE RIBADUMIA (FUNCIONAL)

    ES.GA.36046.AM.RIB.2

    1874 - (Produción) - 2023 (Produción)

    A maior parte da documentación corresponde ó século vinte, con documentos ben conservados pero con notables carencias, entre as que é preciso menciona-los libros de actas do Pleno anteriores a 1912. No conxunto documental destaca principalmente aquel derivado da xestión e control urbanístico, tanto das obras propias como das dos particulares, e, sobre todo, do control presupostario, dende 1866, e da xestión tributaria.

    Concello de Ribadumia

  • Expedientes do arquivo

    1

    Documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

  • ARQUIVO

    7

    1944-2000 (Produción)

    A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello de Moaña

  • Expedientes do arquivo

    1

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).

    Concello de Moaña

  • ARQUIVO

    7

    2013-00-00 - 2013-00-00 (Produción)

    A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

  • Antecedentes de constitución do arquivo xeral da Mancomunidade de Concellos do Morrazo (2010)

    65/10

    Antecedentes de constitución do arquivo xeral da Mancomunidade de Concellos do Morrazo (Pontevedra)

  • Expediente de solicitude de documentación completa dos expedientes relativos coa selección e contratación das brigadas de incendios

    2.085/26

    Expedientes electrónicos para Arquivo. Ano 2015.3 Tomo II. Expediente nº: 306/2015. Expediente de solicitude de documentación completa dos expedientes relativos coa selección e contratación das brigadas de incendios nos anos 2012 / 2013 / 2014 e 2015. Solicitante: Andrés Cal Malleiro.

  • Inventario do arquivo deste concello (1931)

    186/1

    Inventario do arquivo deste concello.

  • Expediente do Proxecto DepoTIC: a tecnoloxía nas súas mans, da Deputación de Pontevedra para a dixitalización dunha parte dos fondos documentais do arquivo municipal (2014)

    2.164/3

    Expediente do Proxecto DepoTIC: a tecnoloxía nas súas mans, da Deputación de Pontevedra para a dixitalización dunha parte dos fondos documentais do arquivo municipal.

  • Correspondencia do arquivo

    1

    Agrupación documental daqueles documentos recibidos no actual Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, relacionadas coas súas actividades e actuación nos ámbitos do patrimonio documental provincial e propio da Deputación, da Biblioteca, do Servizo de Publicacións e do Gabinete de Normalización Lingüística, dende a toma de posesión de Miguel Pereira Figueroa e a creación do Servizo de Arquivo-Biblioteca en 1977.

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico

  • CONCELLO DE COVELO (FUNCIONAL)

    ES.GA.36013.AM.COV.2.

    1882 - (Produción) - 2007 (Produción)

    Como se deduce do volume documental conservado, a pesar do coidado actual e das actuación dos últimos anos, foron moitas as perdas producidas, especialmente destacadas nas actas do Concello, que non van máis alá de 1901, faltando polo tanto todas as correspondentes ó século XIX, coa conseguinte perda dunha valiosísima fonte de información. Si se conservan en cambio as actas da Xunta Municipal de Asociados dende 1873 a 1924 e as doutros órganos colexiados de goberno como a Comisión Municipal Permanente ou as diferentes xuntas , destacando a de Sanidade, dende 1889 a 1958, ou a Xunta Pericial, dende 1901 a 1965. A pesar de contar con testemuños documentais dende 1809 a maior parte do fondo corresponde ó século XX e as seccións de Facenda, derivadas do control e xestión presupostaria, e de Servizos, principalmente relacionadas coas subseccións de obras e urbanismo, poboación e quintas e milicias.

    Concello de Covelo

  • Comunicado do Director do Servizo de Patrimonio Documental sobre o remate do proceso de actualización dos fondos

    1.952/11

    Comunicado do Director do Servizo Técnico do Patrimonio Documental da Deputación de Pontevedra sobre o remate do proceso de actualización dos fondos documentais do Arquivo Municipal de Pazos de Borbén. 12.739 rexistros e 1.704 unidades de instalación.

  • Expedientes de arquivos, bibliotecas e museos

    5

    1829-00-00 - 2017-01-04 (Produción)

  • Expedientes do Servizo de Publicacións

    5

    1981 - (Produción) - 2017 (Produción)

    Documentación relacionada coa xestión da editorial da Deputación, tanto do Servizo de Publicacións - Editorial creado en 1986 coma dos seus antecedentes xestionando especialmente polo Servizo de Cultura, englobando tódolos procesos relativos á produción bibliográfica editada ou subvencionada e a súa distribución.

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico

  • ARQUIVO

    7

    1845 - (Produción) - 2017 (Produción)

    Esta sección contén documentos producidos no Arquivo da Deputación no desenvolvemento das súas actividades e funcións no relativo ao patrimonio documental, bibliográfico, servizo de publicacións e gabinete de normalización lingüística.

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico

  • Instrumento de control do Arquivoeee

    S0198

    Concello de Ponteareas

  • Resolución respecto á obtención de copias de expedientes e documentos obrantes nos arquivos municipais (2000)

    5.468/31

    Resolución respecto á obtención de copias de expedientes e documentos obrantes nos arquivos municipais.

  • CONCELLO DA ESTRADA

    ES.GA.36017.AM.EST.1

    1872 - (Produción) - 2004 (Produción)

    En realidade este elevado volume documental dos maiores conservados nos concellos da provincia, presenta notorias perdas documentais especialmente no referido á documentación xerada no século XIX. Documentación referida ás quintas e milicias non se conserva con anterioridade a 1920; no caso das eleccións dende 1924; os padróns de habitantes e censos de poboación dende 1924; aquela que se refire ás obras municipais e particulares dende 1890 agás algún expediente solto. O mesmo ocorre coa documentación derivada do control e xestión presupostaria que se conserva con certa continuidade dende 1894. Incluso dos libros de actas dos órganos colexiados faltan algúns testemuños correspondentes o concello de Cereixo (anteriores a 1841) ou dos anos 1860 a 1869, entre outros. A maior parte do fondo conservado (mais dun 35%) corresponde a sección de Facenda, tanto referida a cuestións presupostarias coma retributivas ou recadatorias. Pola contra a metade dos elementos descritivos que conforman o inventario detallado corresponden ás obras particulares e municipais e ás industrias

    Concello da Estrada

  • ARQUIVO

    6

    A documentación que recolle esta 2ª división de sección contempla a documentación tramitada, recibida ou producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

  • CONCELLO DE MONDARIZ-BALNEARIO (FUNCIONAL)

    ES.GA.36031.AM.MONBAL.3

    1921 - (Produción) - 2017 (Produción)

    Non presenta particularidade ningunha con respecto doutros fondos municipais cunha notable presencia de testemuños das seccións Facenda e Servizos, conservándose a totalidade das actas de sesións dos órganos colexiados do Concello

    Concello de Mondariz-Balneario

  • Comunicado da Deputación ao concello para dixitalizar parte da documentación Proxecto "Depotic"

    1.952/9

    Comunicado da Deputación Provincial ó concello informando do proxecto de dixitalización dunha parte do arquivo municipal dentro do Proxecto "Depotic".

  • Proposta de regulamento para o Arquivo Municipal de Bueu (1999-2007)

    5.510/6

    Proposta de regulamento para o Arquivo Municipal de Bueu (1999-2007) Resolución: favorable polo Pleno do Concello do 8 de novembro de 2006. Boletín Oficial da Provincia do 8 de febreiro de 2007.

    Concello de Bueu

  • Comunicación da Deputación de Pontevedra do envío dun aparato deshumificador para o Arquivo

    1.567/7

    Comunicación da Deputación de Pontevedra do envío dun aparato deshumificador para o Arquivo.

  • Expedientes do arquivo

    1

    1957-00-00 - 1992-00-00 (Produción)

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).

    Concello de Poio

  • Inventario do arquivo municipal (1986)

    186/2

    Inventario do arquivo municipal realizado no ano 1986.

  • Publicación do inventario do arquivo municipal (1991)

    186/3

    Publicación do inventario do arquivo municipal realizado no ano 1986.

  • Expediente de solicitude presentada por Mercedes Torres Domínguez relativa a consulta dos expedientes das obras de construción dunha casa, un alpendre e unha cancela (2013)

    2.691/41

    Expediente de solicitude presentada por Mercedes Torres Domínguez relativa a consulta dos expedientes das obras de construción dunha casa, un alpendre e unha cancela nas parcelas 172 e 169 do polígono catastral 501 en O Noval - Paradela.

  • Organización xeral do arquivo municipal (1989)

    116/1

    Organización xeral do arquivo municipal.

  • Expedientes do arquivo

    1

    1985-00-00 - 2009-00-00 (Produción)

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello de Vilagarcía de Arousa

  • ARQUIVO

    7

    1867 - 1993 (Produción)

    Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello de Nigrán

  • Expedientes xerais da biblioteca

    7

    2012 - (Produción) - 2012 (Produción)

    Expedientes xerais da biblioteca

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico

  • Expedientes do arquivo

    1

    1867 - (Produción) - 1886 (Produción)

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello de Nigrán

  • Cadro de clasificación de arquivos municipais

    253/17

    Cuadro de clasificación de archivos municipais Secretario del Concello: Carlos Balboa de Paz.

  • CONCELLO DE RODEIRO (FUNCIONAL)

    ES.GA.36047.AM.ROD.3.

    1902 - (Produción) - 1992 (Produción)

    A información que resulta dos instrumentos de descrición constata unha perda documental importante, sendo en moitas series o ano 1900 a data extrema. Entre elas, especialmente relevante é a perda dos libros de actas do Pleno do período 1836 a 1899 e de 1905 a 1910, que impide dispor neste arquivo dunha necesaria e preferente fonte de información. O maior volume documental corresponde á elaboración e xestión dos orzamentos municipais, sendo ademais a documentación máis antiga, agás documentos illados. Son importantes tamén os documentos referidos ó control urbanístico e das obras de particulares ou das quintas e recrutamentos, conservados dende 1901.

    Concello de Rodeiro

  • ARQUIVO

    7

    1944-00-00 - 2006-00-00 (Produción)

    A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

  • Expedientes do arquivo

    1

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

  • ARQUIVO

    7

    2013 - (Produción) - 2015 (Produción)

    A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello de Tui

  • CONCELLO DE PONTEVEDRA

    ES.GA.36038.AMPO.1

    1869 - (Produción) - 2022 (Produción)

    O fondo municipal está formado pola documentación xerada e producida polo Concello. É o fiel reflexo da actividade municipal. Contén información exhaustiva do goberno, a administración, o urbanismo, os habitantes e a economía do municipio entre outras

    Concello de Pontevedra

  • Expediente para a transferencia documental do Centro "Príncipe Felipe" (2017)

    18.916/4

    Expediente para a transferencia documental do Centro "Príncipe Felipe". Contén: *Solicitude de transferencia documental. *Aceptación de transferencia por "Príncipe Felipe". *Fotografías impresas dos fondos documentais conservados en "Príncipe Felipe" a transferir.

  • Expediente de convenio de cooperación entre a Xunta de Galicia e a Deputación para obras de equipamento dos arquivos municipais (1996)

    1.518/14

    Expediente de Convenio de cooperación entre a Xunta de Galicia e a Deputación de Pontevedra para obras de equipamentos dos arquivos municipais.

  • Expedientes do arquivo

    1

    2013-2013 (Produción)

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

  • Expediente de Plan de organización de aquivos municipais para a provincia de Pontevedra (1987)

    1.371/7

    Expediente de Plan de organización de aquivos municipais para a provincia de Pontevedra.

  • Expedientes do arquivo

    1

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello do Grove

  • Notificaciaons do envío de persoal, por parte da Consellería de Cultura, para a realizaciaon dos traballos de organizaciaon do arquivo municipal e de finalizaciaon e entrega dos mesmos ao concello

    61/8

    Notificacións do envío de persoal, por parte da Consellería de Cultura, para a realización dos traballos de organización do arquivo municipal e de finalización e entrega dos mesmos ó concello.

  • Documentación remitida polo Archivo general militar de Segovia sobre o expediente de Ramón Sarandeses y Peña (fotocopias compulsadas)

    1.567/6

    Documentación remitida polo Archivo xeral militar de Segovia sobre o expediente de Ramón Sarandeses y Peña (fotocopias compulsadas).

  • Comunicación da Deputación de Pontevedra da posta en funcionamento dun novo programa informático de catalogación arquivística (ATOM)

    1.567/8

    Comunicación da Deputación de Pontevedra da posta en funcionamento dun novo programa informático de catalogación arquivística (ATOM).

  • ARQUIVO

    7

    1985 - 2009-00-00 (Produción)

    Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)

    Concello de Vilagarcía de Arousa

  • CONCELLO DA CAÑIZA (FUNCIONAL)

    ES.GA.36009.AM.CAÑ.2

    1821 - (Produción) - 2014 (Produción)

    Como se deduce do volume documental conservado, a pesar do coidado actual e das actuacións dos últimos anos, foron notorias as perdas producidas ó longo dos anos, aínda que se conservan fondos do século XIX en bastantes das series documentais. Consérvanse as actas do Pleno dende 1844 con notable continuidade, e as doutros órganos colexiados de goberno como a Comisión Municipal Permanente ou as diferentes Xuntas, destacando entre elas a de Sanidade, dende 1847, a de Beneficencia dende 1853 e a de Ensino dende 1844, ou a Xunta Pericial, dende 1853. A pesar de contar con testemuños documentais da constitución do Concello de 1820, a maior parte do fondo corresponde ó século XX e as seccións de FACENDA, derivadas do control e xestión presupostaria, e de SERVIZOS, principalmente relacionadas coas subseccións de obras e urbanismo, poboación e quintas e milicias.

    Concello da Cañiza

  • Expedientes xerais do arquivo

    4

    Documentación relacionada coa xestión do patrimonio documental propio, xestionado ou aqueles sobre o que se realizan traballos de asistencia técnica ou asesoramentos diversos.

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico

  • Expedientes de normalización lingüística

    6

    Documentación xerada polo Gabinete de normalización lingüística dependente do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico.

    Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico

  • Expedientes do arquivo

    1

    2013 - (Produción) - 2015 (Produción)

    Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).

    Concello de Tui

  • Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral (1994)

    4.840/18

    Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral.

  • CONCELLO DE CATOIRA (FUNCIONAL)

    ES.GA.36010.AM.CAT.2

    1960 - (Produción) - 1997 (Produción)

    A documentación existente na actualidade presenta un bo estado de conservación pero destaca pola notable ausencia de moitos documentos, especialmente dos libros de actas do Pleno anteriores a 1878, das resolucións e decretos da alcaldía anteriores a 1965 ou da documentación referida ó persoal anterior a 1927. Practicamente a metade dos fondos fan referencia á xestión económica e ó control presupostario así como á recadación de taxas ou arbitrios, con testemuños dende 1886 no caso dos presupostos e dende 1881 no referido á contribución territorial rústica. Outro volume notable representa o control urbanístico das obras particulares e a execución e planificación das obras que vai desenvolver o propio concello, ben directamente, ben mediante a colaboración doutros organismos e institucións.

    Concello de Catoira