Arquivo administrativo
Expediente de proxecto de dixitalización de fondos documentais (2015)
1.371/8
Expediente de comunicación do proxecto de dixitalización de fondos documentais do arquivo municipal polos servizos de Patrimonio Documental e Bibliográfico e de Novas Tecnoloxías da Deputación de Pontevedra. Ano 2014.
Comunicación da Dirección xeral do Patrimonio Histórico e Documental da concesión dun bolseiro para a organización do arquivo municipal (1993)
108/11
Comunicación da Dirección xeral do Patrimonio Histórico e Documental da concesión dun bolseiro para colaborar na organización do arquivo municipal (1993).
Cadro de clasificación do arquivo municipal anterior á nova organización (1989)
108/12
Clasificación anterior á nova organización do arquivo.
Instrumento de control do Arquivo
S0198
Concello de Silleda
ARQUIVO
7
1957 - 2005-00-00 (Produción)
Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).
Concello de Poio
ARQUIVO
7
2002-2002 (Produción)
Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello do Grove
ARQUIVO
7
1960-00-00 - 2009-00-00 (Produción)
A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Vilaboa
Expedientes do arquivo
1
2005-2005 (Produción)
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Vilaboa
Expediente do proxecto de dixitalización da parte dos fondos documentais do arquivo municipal
2.084/12
Expedientes electrónicos para Arquivo . Ano 2015. Tomo I. Expediente nº: 56/2015. Expediente do proxecto de dixitalización da parte dos fondos documentais do arquivo municipal, dentro do marco do proxecto Depo TIC, financiado por Feder do 70%. Contén: - Anexo X: Directiva de preparación. - Entrega de chaves do concello ao responsable da dixitalización Miguel A. Rocafort Ferradás (Empresa Indra BPO).
Expediente da solicitude de información realizada por Andrés Cal Malleiro relativa á contratación de persoal, laboral e funcionario
2.077/12
Expedientes electrónicos para Arquivo 2014. Tomo 1. Expediente nº: 268/2014. Expediente da solicitude de información realizada por Andrés Cal Malleiro relativa á contratación de persoal, laboral e funcionario, durante o primeiro semestre de 2014.
ARQUIVO
7
1958 - 1994-00-00 (Produción)
Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).
Concello da Estrada
Expedientes do arquivo
1
1958-00-00 - 1994-00-00 (Produción)
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).
Concello da Estrada
Expedientes de patrimonio documental provincial
8
Documentación relacionada coa xestión técnica e administrativa da Biblioteca da Deputación Provincial
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Presupostos
2
Documentación relacionada co xestión contable no Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico e os seus antecedentes.
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
CONCELLO DE RIBADUMIA (FUNCIONAL)
ES.GA.36046.AM.RIB.2
1874 - (Produción) - 2023 (Produción)
A maior parte da documentación corresponde ó século vinte, con documentos ben conservados pero con notables carencias, entre as que é preciso menciona-los libros de actas do Pleno anteriores a 1912. No conxunto documental destaca principalmente aquel derivado da xestión e control urbanístico, tanto das obras propias como das dos particulares, e, sobre todo, do control presupostario, dende 1866, e da xestión tributaria.
Concello de Ribadumia
Expedientes do arquivo
1
Documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
ARQUIVO
7
1944-2000 (Produción)
A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Moaña
Expedientes do arquivo
1
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).
Concello de Moaña
ARQUIVO
7
2013-00-00 - 2013-00-00 (Produción)
A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Antecedentes de constitución do arquivo xeral da Mancomunidade de Concellos do Morrazo (2010)
65/10
Antecedentes de constitución do arquivo xeral da Mancomunidade de Concellos do Morrazo (Pontevedra)
Expediente de solicitude de documentación completa dos expedientes relativos coa selección e contratación das brigadas de incendios
2.085/26
Expedientes electrónicos para Arquivo. Ano 2015.3 Tomo II. Expediente nº: 306/2015. Expediente de solicitude de documentación completa dos expedientes relativos coa selección e contratación das brigadas de incendios nos anos 2012 / 2013 / 2014 e 2015. Solicitante: Andrés Cal Malleiro.
Inventario do arquivo deste concello (1931)
186/1
Inventario do arquivo deste concello.
Expediente do Proxecto DepoTIC: a tecnoloxía nas súas mans, da Deputación de Pontevedra para a dixitalización dunha parte dos fondos documentais do arquivo municipal (2014)
2.164/3
Expediente do Proxecto DepoTIC: a tecnoloxía nas súas mans, da Deputación de Pontevedra para a dixitalización dunha parte dos fondos documentais do arquivo municipal.
Correspondencia do arquivo
1
Agrupación documental daqueles documentos recibidos no actual Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, relacionadas coas súas actividades e actuación nos ámbitos do patrimonio documental provincial e propio da Deputación, da Biblioteca, do Servizo de Publicacións e do Gabinete de Normalización Lingüística, dende a toma de posesión de Miguel Pereira Figueroa e a creación do Servizo de Arquivo-Biblioteca en 1977.
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
CONCELLO DE COVELO (FUNCIONAL)
ES.GA.36013.AM.COV.2.
1882 - (Produción) - 2007 (Produción)
Como se deduce do volume documental conservado, a pesar do coidado actual e das actuación dos últimos anos, foron moitas as perdas producidas, especialmente destacadas nas actas do Concello, que non van máis alá de 1901, faltando polo tanto todas as correspondentes ó século XIX, coa conseguinte perda dunha valiosísima fonte de información. Si se conservan en cambio as actas da Xunta Municipal de Asociados dende 1873 a 1924 e as doutros órganos colexiados de goberno como a Comisión Municipal Permanente ou as diferentes xuntas , destacando a de Sanidade, dende 1889 a 1958, ou a Xunta Pericial, dende 1901 a 1965. A pesar de contar con testemuños documentais dende 1809 a maior parte do fondo corresponde ó século XX e as seccións de Facenda, derivadas do control e xestión presupostaria, e de Servizos, principalmente relacionadas coas subseccións de obras e urbanismo, poboación e quintas e milicias.
Concello de Covelo
Comunicado do Director do Servizo de Patrimonio Documental sobre o remate do proceso de actualización dos fondos
1.952/11
Comunicado do Director do Servizo Técnico do Patrimonio Documental da Deputación de Pontevedra sobre o remate do proceso de actualización dos fondos documentais do Arquivo Municipal de Pazos de Borbén. 12.739 rexistros e 1.704 unidades de instalación.
Expedientes de arquivos, bibliotecas e museos
5
1829-00-00 - 2017-01-04 (Produción)
Expedientes do Servizo de Publicacións
5
1981 - (Produción) - 2017 (Produción)
Documentación relacionada coa xestión da editorial da Deputación, tanto do Servizo de Publicacións - Editorial creado en 1986 coma dos seus antecedentes xestionando especialmente polo Servizo de Cultura, englobando tódolos procesos relativos á produción bibliográfica editada ou subvencionada e a súa distribución.
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
ARQUIVO
7
1845 - (Produción) - 2017 (Produción)
Esta sección contén documentos producidos no Arquivo da Deputación no desenvolvemento das súas actividades e funcións no relativo ao patrimonio documental, bibliográfico, servizo de publicacións e gabinete de normalización lingüística.
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Instrumento de control do Arquivoeee
S0198
Concello de Ponteareas
Resolución respecto á obtención de copias de expedientes e documentos obrantes nos arquivos municipais (2000)
5.468/31
Resolución respecto á obtención de copias de expedientes e documentos obrantes nos arquivos municipais.
CONCELLO DA ESTRADA
ES.GA.36017.AM.EST.1
1872 - (Produción) - 2004 (Produción)
En realidade este elevado volume documental dos maiores conservados nos concellos da provincia, presenta notorias perdas documentais especialmente no referido á documentación xerada no século XIX. Documentación referida ás quintas e milicias non se conserva con anterioridade a 1920; no caso das eleccións dende 1924; os padróns de habitantes e censos de poboación dende 1924; aquela que se refire ás obras municipais e particulares dende 1890 agás algún expediente solto. O mesmo ocorre coa documentación derivada do control e xestión presupostaria que se conserva con certa continuidade dende 1894. Incluso dos libros de actas dos órganos colexiados faltan algúns testemuños correspondentes o concello de Cereixo (anteriores a 1841) ou dos anos 1860 a 1869, entre outros. A maior parte do fondo conservado (mais dun 35%) corresponde a sección de Facenda, tanto referida a cuestións presupostarias coma retributivas ou recadatorias. Pola contra a metade dos elementos descritivos que conforman o inventario detallado corresponden ás obras particulares e municipais e ás industrias
Concello da Estrada
ARQUIVO
6
A documentación que recolle esta 2ª división de sección contempla a documentación tramitada, recibida ou producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
CONCELLO DE MONDARIZ-BALNEARIO (FUNCIONAL)
ES.GA.36031.AM.MONBAL.3
1921 - (Produción) - 2017 (Produción)
Non presenta particularidade ningunha con respecto doutros fondos municipais cunha notable presencia de testemuños das seccións Facenda e Servizos, conservándose a totalidade das actas de sesións dos órganos colexiados do Concello
Concello de Mondariz-Balneario
Comunicado da Deputación ao concello para dixitalizar parte da documentación Proxecto "Depotic"
1.952/9
Comunicado da Deputación Provincial ó concello informando do proxecto de dixitalización dunha parte do arquivo municipal dentro do Proxecto "Depotic".
Proposta de regulamento para o Arquivo Municipal de Bueu (1999-2007)
5.510/6
Proposta de regulamento para o Arquivo Municipal de Bueu (1999-2007) Resolución: favorable polo Pleno do Concello do 8 de novembro de 2006. Boletín Oficial da Provincia do 8 de febreiro de 2007.
Concello de Bueu
Comunicación da Deputación de Pontevedra do envío dun aparato deshumificador para o Arquivo
1.567/7
Comunicación da Deputación de Pontevedra do envío dun aparato deshumificador para o Arquivo.
Expedientes do arquivo
1
1957-00-00 - 1992-00-00 (Produción)
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).
Concello de Poio
Inventario do arquivo municipal (1986)
186/2
Inventario do arquivo municipal realizado no ano 1986.
Publicación do inventario do arquivo municipal (1991)
186/3
Publicación do inventario do arquivo municipal realizado no ano 1986.
Expediente de solicitude presentada por Mercedes Torres Domínguez relativa a consulta dos expedientes das obras de construción dunha casa, un alpendre e unha cancela (2013)
2.691/41
Expediente de solicitude presentada por Mercedes Torres Domínguez relativa a consulta dos expedientes das obras de construción dunha casa, un alpendre e unha cancela nas parcelas 172 e 169 do polígono catastral 501 en O Noval - Paradela.
Organización xeral do arquivo municipal (1989)
116/1
Organización xeral do arquivo municipal.
Expedientes do arquivo
1
1985-00-00 - 2009-00-00 (Produción)
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Vilagarcía de Arousa
ARQUIVO
7
1867 - 1993 (Produción)
Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Nigrán
Expedientes xerais da biblioteca
7
2012 - (Produción) - 2012 (Produción)
Expedientes xerais da biblioteca
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Expedientes do arquivo
1
1867 - (Produción) - 1886 (Produción)
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Nigrán
Cadro de clasificación de arquivos municipais
253/17
Cuadro de clasificación de archivos municipais Secretario del Concello: Carlos Balboa de Paz.
CONCELLO DE RODEIRO (FUNCIONAL)
ES.GA.36047.AM.ROD.3.
1902 - (Produción) - 1992 (Produción)
A información que resulta dos instrumentos de descrición constata unha perda documental importante, sendo en moitas series o ano 1900 a data extrema. Entre elas, especialmente relevante é a perda dos libros de actas do Pleno do período 1836 a 1899 e de 1905 a 1910, que impide dispor neste arquivo dunha necesaria e preferente fonte de información. O maior volume documental corresponde á elaboración e xestión dos orzamentos municipais, sendo ademais a documentación máis antiga, agás documentos illados. Son importantes tamén os documentos referidos ó control urbanístico e das obras de particulares ou das quintas e recrutamentos, conservados dende 1901.
Concello de Rodeiro
ARQUIVO
7
1944-00-00 - 2006-00-00 (Produción)
A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Expedientes do arquivo
1
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
ARQUIVO
7
2013 - (Produción) - 2015 (Produción)
A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Tui
CONCELLO DE PONTEVEDRA
ES.GA.36038.AMPO.1
1869 - (Produción) - 2022 (Produción)
O fondo municipal está formado pola documentación xerada e producida polo Concello. É o fiel reflexo da actividade municipal. Contén información exhaustiva do goberno, a administración, o urbanismo, os habitantes e a economía do municipio entre outras
Concello de Pontevedra
Expediente para a transferencia documental do Centro "Príncipe Felipe" (2017)
18.916/4
Expediente para a transferencia documental do Centro "Príncipe Felipe". Contén: *Solicitude de transferencia documental. *Aceptación de transferencia por "Príncipe Felipe". *Fotografías impresas dos fondos documentais conservados en "Príncipe Felipe" a transferir.
Expediente de convenio de cooperación entre a Xunta de Galicia e a Deputación para obras de equipamento dos arquivos municipais (1996)
1.518/14
Expediente de Convenio de cooperación entre a Xunta de Galicia e a Deputación de Pontevedra para obras de equipamentos dos arquivos municipais.
Expedientes do arquivo
1
2013-2013 (Produción)
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Expediente de Plan de organización de aquivos municipais para a provincia de Pontevedra (1987)
1.371/7
Expediente de Plan de organización de aquivos municipais para a provincia de Pontevedra.
Expedientes do arquivo
1
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello do Grove
Notificaciaons do envío de persoal, por parte da Consellería de Cultura, para a realizaciaon dos traballos de organizaciaon do arquivo municipal e de finalizaciaon e entrega dos mesmos ao concello
61/8
Notificacións do envío de persoal, por parte da Consellería de Cultura, para a realización dos traballos de organización do arquivo municipal e de finalización e entrega dos mesmos ó concello.
Documentación remitida polo Archivo general militar de Segovia sobre o expediente de Ramón Sarandeses y Peña (fotocopias compulsadas)
1.567/6
Documentación remitida polo Archivo xeral militar de Segovia sobre o expediente de Ramón Sarandeses y Peña (fotocopias compulsadas).
Comunicación da Deputación de Pontevedra da posta en funcionamento dun novo programa informático de catalogación arquivística (ATOM)
1.567/8
Comunicación da Deputación de Pontevedra da posta en funcionamento dun novo programa informático de catalogación arquivística (ATOM).
ARQUIVO
7
1985 - 2009-00-00 (Produción)
Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Vilagarcía de Arousa
CONCELLO DA CAÑIZA (FUNCIONAL)
ES.GA.36009.AM.CAÑ.2
1821 - (Produción) - 2014 (Produción)
Como se deduce do volume documental conservado, a pesar do coidado actual e das actuacións dos últimos anos, foron notorias as perdas producidas ó longo dos anos, aínda que se conservan fondos do século XIX en bastantes das series documentais. Consérvanse as actas do Pleno dende 1844 con notable continuidade, e as doutros órganos colexiados de goberno como a Comisión Municipal Permanente ou as diferentes Xuntas, destacando entre elas a de Sanidade, dende 1847, a de Beneficencia dende 1853 e a de Ensino dende 1844, ou a Xunta Pericial, dende 1853. A pesar de contar con testemuños documentais da constitución do Concello de 1820, a maior parte do fondo corresponde ó século XX e as seccións de FACENDA, derivadas do control e xestión presupostaria, e de SERVIZOS, principalmente relacionadas coas subseccións de obras e urbanismo, poboación e quintas e milicias.
Concello da Cañiza
Expedientes xerais do arquivo
4
Documentación relacionada coa xestión do patrimonio documental propio, xestionado ou aqueles sobre o que se realizan traballos de asistencia técnica ou asesoramentos diversos.
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Expedientes de normalización lingüística
6
Documentación xerada polo Gabinete de normalización lingüística dependente do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico.
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Expedientes do arquivo
1
2013 - (Produción) - 2015 (Produción)
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..).
Concello de Tui
Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral (1994)
4.840/18
Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral.
CONCELLO DE CATOIRA (FUNCIONAL)
ES.GA.36010.AM.CAT.2
1960 - (Produción) - 1997 (Produción)
A documentación existente na actualidade presenta un bo estado de conservación pero destaca pola notable ausencia de moitos documentos, especialmente dos libros de actas do Pleno anteriores a 1878, das resolucións e decretos da alcaldía anteriores a 1965 ou da documentación referida ó persoal anterior a 1927. Practicamente a metade dos fondos fan referencia á xestión económica e ó control presupostario así como á recadación de taxas ou arbitrios, con testemuños dende 1886 no caso dos presupostos e dende 1881 no referido á contribución territorial rústica. Outro volume notable representa o control urbanístico das obras particulares e a execución e planificación das obras que vai desenvolver o propio concello, ben directamente, ben mediante a colaboración doutros organismos e institucións.
Concello de Catoira