ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.393
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2016/10/21_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.43.840/1.2016-10-21_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2016/10/21_Ordinaria

  • Data(s) 2016 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión. 30 follas

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as once horas e dez minutos do día vinte e un de outubro do ano dous mil dezaseis, baixo a Presidencia da Ilma. Sra. Dna. Mª del Carmen Silva Rego, Presidenta da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, Dna. Consuelo Besada Lores, D. Juan Antonio González Pérez, D. Carlos López Font, Dna. Mª Montserrat Magallanes Álvarez, D. David Regades Fernández, D. Santos Héctor Rodríguez Díaz, D. Uxío Benítez Fernández, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo e Dna. Eva María Villaverde Pego, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D.Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.24873.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da sesión ordinaria do día 30 de setembro de 2016. 2.24874.- ADDENDA Ó CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA, O CONCELLO DE CANGAS E O ALONDRAS CLUB DE FÚTBOL, PARA O DESENVOLVEMENTO DAS NOVAS ACTUACIÓNS DERIVADAS DE “REMATE DA OBRA NOVA BANCADA NO CAMPO DE FÚTBOL DO ALONDRAS” En data 29 de xullo de 2014 asinouse un convenio de colaboración entre o Concello de Cangas, o Alondras Club de Fútbol e a Deputación de Pontevedra, co obxecto da realización das obra da “Nova grada no campo de fútbol do Alondras C.F”. O importe global para a execución das actuacións previstas no ámbito do convenio ascendía á cantidade de 661.052,74€, dos cales 495.789,55 € son financiados pola Deputación provincial (aplicación 2016/922.3420.658.00.2014) e 165.263,19 € polo Concello de Cangas. Asemade, segundo a cláusula cuarta do convenio, a Deputación asume a licitación, dirección, execución e recepción das obras contempladas no proxecto técnico. En data 19 de decembro de 2015, a Xunta de Goberno provincial adxudica á empresa Unika Proyectos y Obras, S.A.U, a execución do investimento que se salienta ut supra, por importe de 508.349,56 €, IVE incluído, con un prazo de execución de 5 meses. Que transcorrido o prazo previsto para o vencemento do convenio de colaboración para a execución do investimento “Nova grada no campo de fútbol do Alondras C.F”, sen acordarse a súa prórroga e sen que as obras chegaran a finalizarse, en data 1 de febreiro de 2016, asinase un novo convenio que estará vixente ata a liquidación do contrato sen exceder, en todo caso, a data de 31 de decembro de 2016. Que comprobado o estado actual da execución das actuacións previstas no convenio para o “Remate da obra nova bancada no campo de fútbol do Alondras Club de Fútbol”, faise necesario, por unha banda, estender a súa vixencia e, por outra, a tramitación dun proxecto modificado que recolla unidades de obras non previstas no proxecto orixinal co obxecto de que o campo de fútbol do Alondras cumpra con todos os requisitos básicos para a súa funcionalidade. O importe do proxecto modificado, que será obxecto dunha futura tramitación, previsiblemente, ascende a 558.921,59 €, IVE incluído, o que supón un incremento de 50.572,03 €, IVE incluído, con respecto ó prezo da adxudicación. Este incremento no custe financiaranse cos aforros obtidos no concurso de adxudicación do proxecto inicial, de feito que os compromisos económicos máximos adquiridos polas partes asinantes permanecen inalterables. Fundamentos xurídicos: Lexislación aplicable: - Normativa reguladora da contratación das Corporacións locais, constituída polo RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público e RD 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba o regulamento xeral da Lei de Contratos. - Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. - Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladoras das Bases do Réxime Local. - Lei 5/1997, de 22 xullo, de Administración Local de Galicia. - RDL 781/1986, de 18 de abril, polo que se aproba o Texto Refundido das disposicións vixentes en materia de réxime local. - RDL 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei Reguladoras das Facendas Locais. - Lei 38/2003, de 17 de novembro, xeral de subvencións e o RD 887/2006, de 21 de xullo, polo que se aproba o regulamento da Lei xeral de subvencións. - Lei 9/2003, de 13 de xuño, de subvencións de Galicia e o Decreto 11/2009, de 8 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento da Lei de subvencións de Galicia. - Bases de execución do orzamento provincial para o exercicio 2016. Procedencia da Addenda: O RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público, no seu artigo 25, baixo a rúbrica de liberdade de pactos, permite que nos contratos do sector público se inclúa calquera pacto, cláusula ou condición, sempre que non sexan contrarios ó interese público, ó ordenamento xurídico e ós principios de boa administración. Na mesma liña se pronuncian, os artigos 1255 do Código Civil e 111 do Texto Refundido das disposicións vixentes na materia de réxime local, aprobado polo RDL 781/1986, de 18 de abril, e 310 da LALG, cando estipula que as administracións públicas poderán celebrar contratos administrativos, pactos, convenios ou contratos, sempre que non sexan contrarios ó ordenamento xurídico e teñan por obxecto satisfacer o interese público que teñen encomendado, co alcance, efectos e réxime xurídico específico que en cada caso prevea a disposición reguladora. Xa que logo, o documento a asinar ten como finalidade principal prorrogar a vixencia e ampliar o alcance da cobertura que se recolle no texto actual do convenio para o “Remate da obra nova bancada no campo de fútbol do Alondras C.F” para dar entrada a actuacións non contempladas no proxecto orixinal e que son imprescindibles para a operatividade e funcionalidade ó campo de fútbol, compre a formalización dunha addenda ó convenio, trala tramitación do oportuno expediente administrativo. En canto ó contido da Addenda , axustado á lexislación vixente, sinálase no informe da secretaria xeral obrante no expediente. Tendo en conta todo o que antecede, dada conta da proposta de Addenda, visto o informe da xefa de Servizo de Cooperación de data 17/10/2016, que conclúe favorablemente a tramitación da mesma, e os informes do Secretario xeral, de data 07/10/2016, e da Intervención provincial, de data 17/10/2016, en virtude das competencias que lle confiren os artigos 35 e 36 da Lei 7/1985, de 2 de abril, 30 do RDL 781/1986, de 18 de abril e 16.2 das Bases de execución dos Orzamentos provinciais e a restante normativa local vixente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Primeiro.- Aprobar a Addenda para o desenvolvemento de novas actuacións derivada da sinatura do convenio de colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra, o Concello de Cangas e o Alondras Club de fútbol para o “Remate da obra nova bancada no campo de fútbol do Alondras (Cangas)”. O texto de dita addenda é como segue:: “ADDENDA PARA O DESENVOLVEMENTO DE NOVAS ACTUACIÓNS DERIVADAS DA SINATURA DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA, O CONCELLO DE CANGAS E O ALONDRAS CLUBE DE FÚTBOL PARA O REMATE DA OBRA “NOVA BANCADA NO CAMPO DE FÚTBOL DO ALONDRAS (CANGAS)” Pontevedra, a ___ de outubro de 2016 REUNIDOS Dunha parte, Dona María del Carmen Silva Rego, na súa condición de Presidenta da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local. Doutra parte, Don Xosé Manuel Pazos Varela, Alcalde-Presidente do Concello de Cangas, actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 21.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local. E Don Luis Guimeráns Currá, con DNI 35.301.773-Q, actuando en nome e representación da Entidade Deportiva Alondras Club de Fútbol, como Presidente da mesma. Dando fe do acto que se celebra, Don Carlos Cuadrado Romay e Dona Berta Alonso Soto, Secretarios da Deputación de Pontevedra e do Concello de Cangas respectivamente. As partes recoñécense mutuamente plena lexitimación, representación e a capacidade legal necesaria para subscribir a presente addenda ó convenio de colaboración e, con tal fin EXPOÑEN I.- Que con data 29 de xullo de 2014 foi asinado o Convenio de Colaboración entre a Deputación de Pontevedra, o Concello de Cangas e o Alondras Club de Fútbol para a realización da obra “Nova bancada no campo de fútbol do Alondras C.F. (Cangas)”, con vixencia ata o 31 de decembro de 2014 e cun orzamento de licitación de 661.052,74€ IVE incluído. II.- Que a Deputación, segundo a cláusula cuarta do convenio, asumía a licitación, dirección, execución e recepción das obras contempladas no proxecto técnico, financiadas contra a aplicación 2016/340.3420.658.00.2014. III.- Que en data 19 de decembro de 2014, a xunta de goberno provincial, adxudicou á empresa UNIKA PROYECTOS Y OBRAS, S.A.U., a execución da obra que se salienta ut supra, por importe de 508.349,56 €, IVE incluído, con un prazo de execución de cinco meses. O contrato administrativo formalizouse o 15 de xaneiro de 2015. IV.- Que, transcorrido o prazo previsto para o vencemento do convenio de colaboración para a execución do investimento “Nova bancada no campo de fútbol do Alondras C.F. (Cangas)”, sen acordarse a súa prorroga e sen que as obras chegaran a finalizarse, en data 1 de febreiro de 2016, asínase un novo convenio, para o “Remate da obra nova bancada no campo de fútbol do Alondras Club de Fútbol”, vixente ata a liquidación do contrato de obras sen exceder, en todo caso, a data de 31 de decembro de 2016. V.- Que comprobado o estado actual da execución das actuacións previstas no convenio para o “Remate da obra nova bancada no campo de fútbol do Alondras Club de Fútbol”, faise necesario estender a súa vixencia e a tramitación dun proxecto modificado que recolla unidades de obras non previstas no proxecto orixinal co obxecto de que o campo de fútbol do Alondras cumpra con todos os requisitos básicos para a súa funcionalidade e operatividade. O importe do proxecto modificado, que estase a tramitar, ascende, previsiblemente, a 558.921,59 € IVE incluído, o que supón un incremento con respecto prezo da adxudicación de 50.572,03 € IVE incluído (9,94828%). VI.- Que a cláusula terceira do convenio para o “Remate da obra nova bancada no campo de fútbol do Alondras Club de Fútbol “estipula que as modificacións do proxecto que se fagan, serán financiadas por ambas institucións na proporción recollida no convenio inicial. Non obstante, a existencia dunha baixa na adxudicación permitiría o financiamento do modificado sen alterar os límites máximos das obrigas económicas das partes previstas no convenio orixinal. VII.- Que para ampliar o alcance da cobertura que no actual texto do convenio se contempla, as partes manifestan expresamente o seu desexo de asinar unha addenda ao convenio de colaboración co obxecto co obxecto de prorrogar a súa vixencia, dar continuidade ás actuacións iniciadas e incluír novas unidades de actuación acordes coa situación actual do campo de fútbol, cos seguintes PACTOS PRIMEIRO.- A presente addenda asínase ó abeiro da cláusula 3º do Convenio de Colaboración asinado o 1 de febreiro de 2016 entre a Deputación de Pontevedra ,o Concello de Cangas e o Alondras C.F para o “Remate da obra Nova bancada no campo de fútbol do Alondras Club de Fútbol (Cangas)”. A Addenda ten por obxecto prorrogar a vixencia, dar continuidade ás actuacións iniciadas e introducir as modificacións necesarias no Convenio de Colaboración co obxecto de permitir a execución de unidades non previstas no proxecto orixinal. SEGUNDO.- O importe do proxecto modificado, que estase a tramitar, ascende previsiblemente, a cinco centos cincuenta e oito mil novecentos vinte un euros con cincuenta e nove céntimos (558.921,59€) IVE incluído. As partes, co fin de garantir o compromiso de estabilidade do financiamento inicial, acordan aplicar a baixa producida na adxudicación do investimento “Nova grada no campo do Alondras club de fútbol” ó financiamento das modificacións introducidas, de xeito que non se alteran os límites das obrigas económicas das partes previstas no convenio. TERCEIRO.- A presente addenda entrará en vigor na data da súa sinatura e terá vixencia ata a data de entrega da obra, e, en todo caso, ata o 31 de decembro de 2017. E para que así conste, en proba de conformidade, as partes asinan a presente addenda e a un só efecto no lugar e data sinalados no seu encabezamento. O Alcalde-Presidente do Concello de Cangas, Asdo.: Xosé Manuel Pazos Varela O Presidente do Alondras Club de Fútbol, Asdo: Luis Guimeráns Currá A Presidenta da Deputación de Pontevedra, Asdo.: María del Carmen Silva Rego A Secretaria do Concello de Cangas, Asdo.: Berta Alonso Soto O Secretario da Deputación de Pontevedra, Asdo.: Carlos Cuadrado Romay” Segundo.- Facultar á Presidenta para formalizar dita Addenda mediante a súa sinatura. 3.24875.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS a) Devolución de garantías definitivas á empresa ORECO, S.A. A empresa ORECO, S.A. (CIF A 36.614.691), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunhas fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Caixa Geral, por importe de dezaseis mil setecentos trinta euros con vinte e un céntimos (16.730,21 €), para responder do contrato relativo á obra “Adecuación e reforma do Pavillón Polideportivo Municipal de Chapela (Concello de Redondela)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/06/2012, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201200043598. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Caixa Geral, por importe de mil seiscentos setenta e un euros con sesenta e oito céntimos (1.671,68 €), para responder do contrato relativo á obra “Proxecto modificado de Adecuación e reforma do Pavillón Polideportivo Municipal de Chapela (Concello de Redondela)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/01/2013, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201300002479. b) Devolución de garantías definitivas á empresa Construcións, obras e viais, S.A. (COVSA) A empresa Construcións, obras e viais, S.A.- COVSA (CIF A 36.008.886), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunhas fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de nove mil novecentos noventa e nove euros con sesenta céntimos (9.999,60 €), para responder do contrato relativo á obra “Muros de contención e sostemento na E.P. 2906 Os Valos Guizán, P.K. 1+018 a 1+800 (Concello de Redondela)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/07/2015, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201500106105. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de sete mil seiscentos sesenta e tres euros (7.663,00 €), para responder do contrato relativo á obra “Equipamento deportivo e ampliación de vestiarios para o Campo de Fútbol de Ribadumia (Concello de Ribadumia)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/07/2015, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201500106142. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de seis mil oitocentos dezaoito euros con dezanove céntimos (6.818,19 €), para responder do contrato relativo á obra “Ensanche e acondicionamento E.P. 8502 Valga Baño, P.K. 0+000 a 0+900 (Concello de Valga)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/06/2014, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201400084746. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CESCE, por importe de tres mil novecentos oitenta e oito euros con sesenta céntimos (3.988,60 €), para responder do contrato relativo á obra “Mellora da seguridade viaria na E.P. 9502 Sisán Ponte Estacas coa C 550 (Concello de Ribadumia)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/11/2014, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201400148256. c) Devolución de garantías definitivas á empresa Construcciones Taboada y Ramos, S.L. A empresa Construcciones Taboada y Ramos, S.L. (CIF B 36.052.876), mediante escrito presentado perante esta Deputación, solicita a devolución da fianza definitiva constituída para responder do contrato de “Acondicionamento camiños municipais nas parroquias de Santo Tomé de Nogueira, San Lorenzo de Nogueira, Nogueira e Meis (Concello de Meis)”, do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de doce mil seiscentos noventa e cinco euros (12.695,00 €), para responder do contrato relativo á obra “Acondicionamento camiños municipais nas parroquias de Santo Tomé de Nogueira, San Lorenzo de Nogueira, Nogueira e Meis (Concello de Meis)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 29/04/2015, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201500060463. d) Devolución de garantías definitivas á empresa NAROM, S.L. A empresa NAROM, S.L. (CIF B 36.163.418), mediante escrito presentado perante esta Deputación, solicita a devolución da fianza definitiva constituída para responder do contrato de “Reurbanización da parte superior da Rúa Alfonso Castelao e a Rúa Canibelos (Concello de Bueu)”, do que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de ditos contratos. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de ABANCA, por importe de cinco mil catrocentos oitenta e cinco euros con sesenta e oito céntimos (5.485,68 €), para responder do contrato relativo á obra “Reurbanización da parte superior da Rúa Alfonso Castelao e a Rúa Canibelos (Concello de Bueu)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/07/2014, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201400095940. e) Devolución de garantías definitivas á empresa PETROLAM A VEIGA, S.L. A empresa PETROLAM A VEIGA, S.L. (CIF A 32.304.115), mediante escrito presentado perante esta Deputación, solicita a devolución da fianza definitiva constituída para responder do contrato de “Urbanización de aparcadoiro e beirarrúas na Rúa Diego Sarmiento de Acuña, zona CDL (Concello de Gondomar)”, do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Rural Gallega, por importe de nove mil catrocentos sesenta e catro euros con trinta e catro céntimos (9.464,34 €), para responder do contrato relativo á obra “Urbanización de aparcadoiro e beirarrúas na Rúa Diego Sarmiento de Acuña, zona CDL (Concello de Gondomar)”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 10/09/2014, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201400117870. f) Devolución de garantías definitivas á empresa BAYGAR, S.L. A empresa BAYGAR, S.L. (CIF B 12.019.659), mediante escrito presentado perante esta Deputación, solicita a devolución da fianza definitiva constituída para responder do contrato de “Subministración dunha carretilla elevadora todoterreo”, do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Pastor, por importe de dous mil douscentos oitenta euros (2.280,00 €), para responder do contrato relativo a “Subministración dunha carretilla elevadora todoterreo”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/05/2007, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200700000578. g) Devolución de garantías definitivas á empresa Esmerarte Industrias Creativas, S.L. A empresa Esmerarte Industrias Creativas, S.L. (CIF B 27.786.045), mediante escrito presentado perante esta Deputación, solicita a devolución da fianza definitiva constituída para responder do contrato de “Patrocinio publicitario do Festival Portamérica Rías Baixas 2016”, do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval del BBVA, por importe de catro mil euros (4.000,00 €), para responder do contrato relativo a “Patrocinio publicitario do Festival Portamérica Rías Baixas 2016”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 08/06/2016, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201600088608. h) Devolución de garantías definitivas á empresa Faro de Vigo, S.A.U. A empresa Faro de Vigo, S.A.U. (CIF A 36.600.815), mediante escrito presentado perante esta Deputación, solicita a devolución da fianza definitiva constituída para responder do contrato de “Patrocinio publicitario das Conferencias do Club Faro de Vigo”, do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval del Banco Popular, por importe de dous mil cincocentos euros (2.500,00 €), para responder do contrato relativo a “Patrocinio publicitario das Conferencias do Club Faro de Vigo”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/04/2015, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201500056817. i) Devolución de garantías definitivas á empresa Asociación Cultural Treixadura Gaiteiros A empresa Asociación Cultural Treixadura Gaiteiros (CIF G 36.393.635), mediante escrito presentado perante esta Deputación, solicita a devolución da fianza definitiva constituída para responder do contrato de , do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval del ABANCA, por importe de mil cento vinte e cinco euros (1.125,00 €), para responder do contrato relativo a , que foi depositada na Tesourería Provincial o 05/05/2015, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201500063758. j) Devolución de garantías definitivas á empresa Office Depot, S.L. A empresa Office Depot, S.L. (CIF B 80.441.306), mediante escrito presentado perante esta Deputación, solicita a devolución da fianza definitiva constituída para responder do contrato de “Subministración de material de oficina para os distintos servizos xestores da Deputación Provincial de Pontevedra e os seus OO.AA.”, do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de dito contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou se cancelará o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval del Crédito y Caución, por seis mil cincocentos cincuenta e un euros con setenta e dous céntimos (6.551,72 €), para responder do contrato relativo a “Subministración de material de oficina para os distintos servizos xestores da Deputación Provincial de Pontevedra e os seus OO.AA.”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/06/2012, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201200042035. 4.24876.- INADMISIÓN DE SOLICITUDE DE INDEMNIZACIÓN POR RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR D.ISAAC SILVA MUÑIZ POR DANOS EN VEHÍCULO POR MOR DUNHA ARQUETA EN MAL ESTADO EN VIRXE DAS MAREAS (O GROVE) Dada conta que con data de rexistro de entrada 06/09/2016 (núm. rex. 2016092246) tivo entrada nesta Deputación instancia en solicitude de indemnización por responsabilidade patrimonial subscrita por D. Isaac Silva Muñiz por danos en vehículo padecidos a consecuencia da existencia dunha arqueta en mal estado na estrada que une Virxe das Mareas con Porto Meloxo, á altura da empresa Frigoamegrove, no Concello de O Grove, o día 08/07/2016 e que cuantificou economicamente en 151,89 €. Resultando.- Que con data 07/10/2016 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do R.d. 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 172 do R.d. 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Mobilidade, que o emitiu na data 13/10/2016 co seguinte contido: “O punto sinalado no informe (á altura da empresa Frigoamegrove) non pertence á estrada provincial E.P. 9107 CAMIÑO VIRXE DAS MAREAS. Por tanto, non é competencia deste organismo”. A Enxeñeira de Mobilidade Belén Pampín Camino_______________________________________________ Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do R.d. 429/93 en relación co 70, 30, 31.1, letra a) e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que o teor do citado informe impide entrar sequera a valorar as circunstancias concorrentes no sinistro en cuestión, por canto non pode constituírse validamente a relación procedimental ó non resultar a Deputación Provincial pasivamente lexitimada para interpoñer perante dela ningunha reclamación que non se relacione directamente coa súa titularidade demanial. Considerando.- Que as Administracións Públicas se rexen en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.d. 2568/86 e R.d. 429/93. Considerando.- Que en ningún caso pode esta Deputación Provincial facerse responsable de danos producidos en estradas que non sexan da súa titularidade. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1 b) da Lei 30/92, en relación co 13.2 do R.d. 429/93, referido á inadmisión argumentada da reclamación. Considerando.- Que, así mesmo, o apartado 4 do artigo 89 da Lei 30/92 establece que “En ningún caso podrá la Administración abstenerse de resolver so pretexto de silencio, oscuridad o insuficiencia de los preceptos legales aplicables al caso, aunque PODRÁ RESOLVER LA INADMISIÓN DE LAS SOLICITUDES (…) MANIFIESTAMENTE CARENTES DE FUNDAMENTO”. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade inadmitir a trámite dita solicitude de indemnización. 5.24877.- REASIGNACIÓN DE PRAZAS ADXUDICADAS DO PROGRAMA “EN RUTA COA DEPO 2016”, ATENDENDO ÁS PRAZAS VACANTES Á ENTIDADES EN LISTA DE AGARDA A Deputación de Pontevedra, a través do Servizo de Cohesión Social e Xuventude, convoca o programa “En ruta coa Depo 2016” e oferta 18.705 prazas a entidades sociais da provincia para que poidan pasar un día de convivencia realizando unha ruta, co xantar e o transporte incluídos, pola provincia de Pontevedra, acompañadas dun guía habilitado especializado en Galicia. A Xunta de Goberno na súa sesión ordinaria que tivo lugar o día 08/07/2016 adoptou entre outros, a “Aprobación das bases do programa En Ruta coa Depo 2016”, aparecendo estas, publicadas no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra (BOPPO) número 145, do 01/08/2016. Que este programa pretende crear espazos de unión e convivencia para as diferentes entidades participantes, promovendo a igualdade de acceso aos recursos, especialmente a aquelas persoas con diversidade funcional, así como actividades alternativas de lecer e tempo libre para a mocidade, fomentando o asociacionismo xuvenil, o lecer dinámico e saudable, e impulsando a conciliación familiar e laboral durante as fins de semana ou estancias estivais. A convocatoria do programa “En ruta coa Depo 2016”, conta cun gasto autorizado por importe de 238.500,00 €, con cargo a aplicación orzamentaria 16/231.2311.227.07, suficientes para atender ata 18.705 prazas. Na Xunta de Goberno do día 09/09/2016, aprobase a adxudicación de 18.676 prazas do programa “En ruta coa Depo 2016”. Dende o Servizo de Cohesión Social e Xuventude, remitíronse á empresa adxudicataria os listados das entidades admitidas e o numero de prazas adxudicadas segundo o aprobado en Xunta de Goberno. Vinte e dúas entidades que xa disfrutaron do programa, non cubriron a totalidade das prazas que lle foran adxudicadas, ademais doutra que aínda que non o disfrutou presentou por escrito a súa renuncia a aquelas prazas que non vai cubrir. A vista das baixas que se producen, quedan a disposición das entidades en lista de agarda un total de 287 prazas. (Xúntase listado de entidades que presentan baixas). As entidades en lista de agarda e as prazas adxudicadas son as seguintes: Asociación Concello Pax. Asoc. Cultural, Recreativa, Deportiva, San Martiño de Moreira Ponteareas 100 A.C. Xeración Nos Agolada 50 Asoc. Mulleres Rurais Chan dos Casteliños As Neves 55 Asoc. Mulleres de Gargamala Mondariz 50 TOTAL 255 Normativa aplicable: a) Artigo 36 da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases do réxime local. b) Artigo 109.1 b) da Lei 5/1997 de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia. c) Artigo 63 da Lei 13/2008 de 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia. d) Artigo 31 do decreto 99/2012, modificado polo Decreto 148/2014, de 6 de novembro, polo que se regulan os servizos sociais comunitarios e o seu financiamento. e) Orzamento provincial 2016. Considerando que o órgano competente para a adxudicación de prazas do programa “En ruta coa Depo 2016” é a Xunta de Goberno, de conformidade co estipulado nas bases reguladoras do programa, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: A adxudicación de 255 prazas das 287 que quedaron vacantes para dar resposta as entidades que se atopan na lista de agarda en primeiro lugar que son a seguintes: Asociación Concello Pax. Asoc. Cultural, Recreativa, Deportiva, San Martiño de Moreira Ponteareas 100 A.C. Xeración Nos Agolada 50 Asoc. Mulleres Rurais Chan dos Casteliños As Neves 55 Asoc. Mulleres de Gargamala Mondariz 50 TOTAL 255 6.24878.- ADXUDICACIÓN DUN OBRADOIRO A ASOCIACIÓN DE VECIÑOS “EL CASTRO DE MOURENTE” DO CONCELLO DE PONTEVEDRA NO MARCO DO PROGRAMA “DEPO EN MARCHA 2016” 1º.- A Lei 13/2008, do 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia, no artigo 2 define os servizos sociais como un conxunto coordinado de prestacións, programas e equipamentos destinados a garantir a igualdade de oportunidades no acceso á calidade de vida e á participación social de toda a poboación galega, mediante intervencións que permitan o logro dos obxectivos marcados nesta lei. Así mesmo, os poderes públicos fomentarán, no ámbito dos servizos sociais, o desenvolvemento de actuacións solidarias por parte de entidades de iniciativa social, sempre que se axusten ós requisitos de autorización, calidade e complementariedade establecidos na citada lei. A Deputación de Pontevedra, a través do Departamento de Servizos Sociais, convoca por primeira vez o programa “Depo en marcha”, o cal ten por finalidade favorecer o envellecemento activo, a través de distintos obradoiros, optimizando as oportunidades de saúde, participación e seguridade co fin de mellorar a calidade de vida das persoas maiores da provincia de Pontevedra, establecendo relacións sociais e favorecendo a participación en actividades que melloren o seu estado anímico, potenciando movementos de participación e cooperación social, promovendo espazos de encontro e intercambio de experiencias e a súa independencia para evitar o illamento e situacións de soidade. 2º.- A Xunta de Goberno na súa sesión ordinaria que tivo lugar o día 18 de marzo de 2016 adoptou entre outros, a “Aprobación das bases do programa Depo en marcha 2016”, aparecendo estas, publicadas no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra (BOPPO) número 63, do 4 de abril de 2016. 3º.- A contía para esta ampliación da convocatoria ascende a 120.000,00€ consignados na aplicación orzamentaria 16/231.2311.227.07. 4º.- Na Xunta de Goberno do 8 de xullo de 2016, aprobouse a concesión de 160 solicitudes presentadas por entidades de maiores, pensionistas e xubilados da provincia de Pontevedra. 5º.- Unha das entidades ás que se lle concedeu o obradoiro solicitado; a Asociación de Xubilados e Pensionistas de A Illa de Arousa, presentou con data 5 de outubro de 2016, no Rexistro Xeral da Deputación de Pontevedra, escrito de renuncia á formación con motivo de non reunir o número mínimo de persoas inscritas para realizar o obradoiro. (nº rexistro 2016102949). 6º. Con data de 10 de outubro de 2016, o Servizo de Intervención, emite informe favorable á proposta de adxudicación dun obradoiro á Asociación de veciños “El Castro de Mourente” do Concello de Pontevedra, seguindo o procedemento de concesión establecido nas bases reguladoras. Normativa aplicable: - Artigo 36 da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases do réxime local. - Artigo 109.1 b) da Lei 5/1997 de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia. - Artigo 63 da Lei 13/2008 de 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia. - Artigo 31 do decreto 99/2012, modificado polo Decreto 148/2014, de 6 de novembro, polo que se regulan os servizos sociais comunitarios e o seu financiamento. - Orzamento provincial 2016. Considerando o establecido na cláusula sétima das bases reguladoras do programa “Depo en Marcha 2016”, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión dun obradoiro á entidade que a continuación se relaciona, segundo o procedemento de concesión establecido, que entrou en tempo e forma como establece a convocatoria: • Asoc. Vv. El Castro de Mourente (CIF: G-36017143) Pontevedra 7.24879.- ADXUDICACIÓN DE CATRO BOLSAS DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL EN DEPUTACIÓN E CONCELLOS DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA 2016 POR RENUNCIA DOS TITULARES Á PRÓRROGA NOS CONCELLOS DE PONTE CALDELAS, VILAGARCÍA DE AROUSA E SALCEDA DE CASELAS Por acordo aprobado na Xunta de Goberno da Deputación Provincial de data 29 de abril de 2016 adxudicáronse 189 bolsas do Plan de práctica laboral en servizos da Deputación e concellos da provincia de Pontevedra 2016, por número de expediente, titulación, persoa candidata seleccionada e concello ou servizo da Deputación de Pontevedra de destino, con efectos 1 de maio de 2016 e por un período de seis meses, prorrogables por outros seis. Finalizado o primeiro período de prácticas as seguintes bolseiras renunciaron á posibilidade de prórroga: EXP Centro de Destino Renuncias Titulación C19 Concello de Ponte Caldelas Tania Vázquez Rosales Diplomatura/Grao en Dirección e Xestión Pública C19 Concello de Ponte Caldelas Anadía Álvarez Alonso Diplomatura/Grao en Dirección e Xestión Pública C24 Concello de Vilagarcía de Arousa Milena Villar Varela Diplomatura/Grao en Maxisterio de educación Primaria C67 Concello de Salceda de Caselas Ana María Baena Ampudia Licenciatura/Grado en Pedagoxía A base décimo terceira da convocatoria de bolsas, establece que en caso de renuncia da persoa bolseira á bolsa antes da finalización do período de prácticas, a entidade poderá solicitar que se cubra a bolsa vacante polo tempo restante por unha persoa candidata suplente, segundo a orde de puntuación obtida no proceso de selección. Os centros de destino no que estaban destinadas as bolseiras solicitan a súa substitución, segundo a orde de puntuación obtida no proceso de selección e polo período da prórroga. Considerando o exposto anteriormente e o informe de intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade dar de baixa por renuncia as bolseiras Tania Vázquez Rosales, Anadía Álvarez Alonso, Milena Villar Varela e Ana María Baena Ampudia con efectos do 31 de outubro e adxudicar as bolsas vacantes as seguintes persoas candidatas suplente dos expedientes correspondentes polo período de prórroga e nos seguintes termos: Expte. Titulación Bolseira Concello Data inicio Data fin C19 Diplomatura/ Grao en Dirección e Xestión Pública Gemma Castro Nieto Concello de Ponte Caldelas 01/11/2016 30/04/2017 C19 Diplomatura/ Grao en Dirección e Xestión Pública Natalia Molina Simal Concello de Ponte Caldelas 01/11/2016 30/04/2017 C24 Diplomatura/ Grao en Maxisterio de educación Primaria Miriam Lorenzo Pérez Concello de Vilagarcía de Arousa 01/11/2016 30/04/2017 C67 Licenciatura/ Grado en Pedagoxía Jénifer Dios Martínez Concello de Salceda de Caselas 01/11/2016 30/04/2017 A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario, o que supón para o ano 2016, un total de 6.400,00 € sendo o custe da seguridade social de 35,24 €/mes por beneficiario, o que para o ano 2016 ascende a un total de 281,92 €. Estas cantidades imputaranse ás aplicacións orzamentarias 16/240.2410.481.01 e 16/240.2410.160.03. A bolsa non poderá prorrogarse, as persoas beneficiarias comprometeranse a observar o horario de traballo e a disciplina da Administración onde se desenvolva a súa práctica laboral, co fin de non entorpecer o labor do persoal do centro, sen que poida superar as 37,50 horas semanais. A bolsa será incompatible con calquera outra actividade remunerada, calquera que sexa a súa natureza, agás as indemnizacións por razón do servizo, que deberá sufragar o Centro de destino. O feito de aceptar e facer uso destas bolsas non xera ningunha relación laboral nin de servizos coa Deputación nin co centro no que se desenvolvan as actividades da práctica laboral, polo que non implica, en consecuencia, ningún tipo de compromiso para un posterior contrato ou vinculación con este organismo provincial nin cos demais centros de destino. O pagamento do importe da bolsa realizarase por mensualidades vencidas. As cantidades correspondentes estarán suxeitas ás retencións que procedan, de conformidade co previsto no R.d. 439/2007, de 30 de marzo, polo que se aproba o Regulamento do Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas, así como na orde pola que se desenvolven as normas reguladoras da cotización á Seguridade Social para este ano. 8.24880.- PRÓRROGA DAS BOLSAS DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL NA DEPUTACIÓN E EN CONCELLOS DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA 2016 QUE FINALIZAN O DÍA 31/10/2016 A Xunta de Goberno da Deputación de Pontevedra en sesión celebrada o 15 de xaneiro de 2016, aprobou a convocatoria de 200 bolsas de práctica laboral na Deputación e nos concellos da provincia de Pontevedra, publicada no BOPPO nº11 de data 19 de xaneiro de 2016 con corrección de erros no BOPPO nº 17 de data de 27 de xaneiro, destinado a mozos titulados universitarios e de formación profesional, sen experiencia laboral previa, coa finalidade de promover e completar a súa formación académica en áreas de coñecemento ou actividades que poidan facilitar a súa futura incorporación ó mercado laboral. Por acordo da Xunta de Goberno da Deputación Provincial de data 29 de abril de 2016 adxudicáronse 189 bolsas do Plan de Práctica Laboral en servizos da Deputación e concellos da provincia de Pontevedra 2016, publicado no BOPPO nº 11 de 19 de xaneiro de 2016, por número de expediente, titulación, persoa candidata seleccionada e concello ou servizo da Deputación de Pontevedra de destino, con efectos do 1 de maio de 2016 e por un período de seis meses, prorrogables por outros seis. Na base décima da convocatoria establécese que para tramitar a prórroga é necesario presentar no Rexistro Xeral da Deputación, cun mes de antelación a data prevista da finalización, a memoria do bolseiro sobre o conxunto dos traballos realizados, especificando os obxectivos conseguidos, a metodoloxía empregada e os principais resultados dos estudos practicados é o informe de avaliación do titor no que deberá indicarse si procede ou non a prórroga. Mediante informe de avaliación e a vista da memoria presentada os titores consideran que procede prorrogar as bolsas que rematan o día 31 de outubro de 2016. De conformidade con todo o exposto, e en virtude das competencias conferidas polos artigos 35.2.b da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local, e 105 da Lei 5/1997 de Administración Local de Galicia, e demais normativa de concordante aplicación, considerando o informe de intervención a Xunta de Goberno acorda por unanimidade prorrogar as bolsas concedidas ós bolseiros que se relacionan no ANEXO I, desde ó 1 de novembro de 2016 ata o 30 de abril de 2017. A dotación económica das bolsas determinada polo nivel de titulación ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario para os titulados universitarios e 700,00 €/mes por beneficiario para os ciclos superiores de formación profesional, o que supón para o ano 2016, un total de 256.600 € sendo o custe da seguridade social de 35,24 €/mes por beneficiario, o que supón para o ano 2016 un total de 11.699,68 €. Estas cantidades imputaranse ás aplicacións orzamentarias 16/240.2410.481.01 e 16/240.2410.160.03. Dito anexo é como segue: ANEXO I nº EXP. Titulación 1ºapelido 2ºapelido Nome Concello/ Centro Deputación Importe (€) 1 C55 Licenciatura/ grao en bioloxía Abal Fabeiro Jose Luis Estación Fitopatolóxica do Areeiro 800 € 2 C41 Enxeñería técnica forestal, especialidade en explotacións forestais Abalo Gómez Cristóbal Lalín 800 € 3 C86 Ciclo superior en deseño e xestión da produción gráfica Abelenda Alcalde Eduardo Manuel Comunicación Institucional 700 € 4 C41 Enxeñería técnica forestal, especialidade en explotacións forestais Aldao Cores Sabrina Nigrán 800 € 5 C52 Licenciatura/ grao en administración e dirección de empresas Alonso Bodelón Paula Servizo de Promoción do Emprego e Desenvolvemento Local 800 € 6 C23 Diplomatura/ grao en maxisterio de educación infantil Álvarez Grande Alicia Rodeiro 800 € 7 C73 Diplomatura/ grao en turismo Álvarez Martínez Érica Neves, As 800 € 8 C20 Diplomatura/ grao en educación social Álvarez Prieto Maria Dolores Tomiño 800 € 9 C24 Diplomatura/grao en maxisterio de educación primaria Andre Rodríguez Lucas Xosé Centro Príncipe Felipe 800 € 10 c20 Diplomatura/ grao en educación social Antepazo Álvarez Nerea Caldas de Reis 800 € 11 C20 Diplomatura/ grao en educación social Arcos Calo Soraya Cotobade 800 € 12 C37 Enxeñería técnica de obras públicas/ grao en enxeñería de obras públicas Areán Varela Néstor Moraña 800 € 13 C82 Enxeñería de camiños, canais e portos Artime Rial Eduardo Servizo de Mobilidade 800 € 14 C35 Enxeñería industrial, orientación en organización industrial/ grao en enxeñería en organización industrial Atanes Brandon Juan Cambados 800 € 15 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Baltasar Pérez Miguel Fornelos de Montes 800 € 16 C70 Licenciatura/ grao en química Barreiro Rodríguez Rocío Estación Fitopatolóxica do Areeiro 800 € 17 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Bastos Pino Elisa Rosa Salceda de Caselas 700 € 18 C67 Licenciatura/ grao en pedagoxía Bernárdez Arca Lorena Ponteareas 800 € 19 c53 Licenciatura/ grao en arquitectura Bouza Castaño Antonio Valga 800 € 20 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Bouzas Dopazo Adriana Cambados 800 € 21 C27 Diplomatura/grao en traballo social Brey Lago Carla Cañiza, A 800 € 22 C20 Diplomatura/ grao en educación social Bugarín Villar Alba María Mos 800 € 23 C59 Licenciatura/ grao en dereito Cabaleiro Magallanes Laura Rosalía Xestión de Recursos Locais (Oral) 800 € 24 C72 Licenciatura/ grao en xornalismo Cambados Gondar Adrián Comunicación Institucional 800 € 25 C27 Diplomatura/ grao en traballo social Campelos Míguez Irene Fornelos de Montes 800 € 26 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Cao Millán Rita Mª Caldas de Reis 700 € 27 C72 Licenciatura/ grao en xornalismo Caride Nimes Lucia Guarda, A 800 € 28 C85 Licenciatura/ grao en historia especialidade en arqueoloxía Carreira Méndez Lucía Museo de Pontevedra 800 € 29 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Carrera Martínez Kevin Rosal, O 700 € 30 C07 Ciclo superior en laboratorio de análise e control de calidade Casal Barros Jacqueline Finca Mouriscade 700 € 31 C56 Licenciatura/grao en ciencias da actividade física e do deporte Casás Del Río Denís Bueu 800 € 32 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Castro Outeda Maria del Rocio Ribadumia 800 € 33 C88 Ciclo superior en realización de proxectos de audiovisuais e espectáculos Castro Sá Alejandra Comunicación Institucional 700 € 34 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Castro Blanco Silvia Meaño 700 € 35 C67 Licenciatura/ grao en pedagoxía Conde Rodríguez Samuel Centro Príncipe Felipe 800 € 36 C59 Licenciatura/grao en dereito Conde Valverde Gael Covelo 800 € 37 C03 Ciclo superior en animación sociocultural e turística Cores Davila Jorge Albino Agolada 700 € 38 C25 Diplomatura/ grao en relacións laborais/ relacións laborais e recursos humanos Cores Villanueva Karina Marín 800 € 39 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Correa Pazo Lorena Pontecesures 700 € 40 C56 Licenciatura / grao en ciencias da actividade e do deporte Costas Pena Susana Vilagarcía de Arousa 800 € 41 C56 Licenciatura / grao en ciencias da actividade e do deporte Coto Magariños Alejandro Guarda, A 800 € 42 C27 Diplomatura/grao en traballo social Couñago Míguez Isabel Soutomaior 800 € 43 C52 Licenciatura/ grao en administración e dirección de empresas Cuñarro Novoa José Manuel Ponteareas 800 € 44 C73 Diplomado/ grao en turismo Delgado Fernández Eva Vilaboa 800 € 45 C27 Diplomatura/ grao en traballo social Díaz-Agero Nodar Lucía Redondela 800 € 46 C59 Licenciatura/ grao en dereito Diego Fuentes Alvaro Lama, A 800 € 47 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Diz Tarrío María Rocío Lama, A 700 € 48 C53 Licenciatura/ grao en arquitectura Domínguez Fernández Elena Silleda 800 € 49 C25 Diplomatura/ grao en relacións laborais/ relacións laborais e recursos humanos Escariz Torres Paulo Estrada, A 800 € 50 C56 Licenciatura/ grao en ciencias da educación física e do deporte Fandiño Reissmann Francisco Guillermo Caldas de Reis 800 € 51 C07 Ciclo superior en laboratorio de análise e control de calidade Fariña Souto Lucía Finca Mouriscade 700 € 52 C33 Enxeñería industrial, orientación en instalacións e construcións Fernández Acuña Olaia Baiona 800 € 53 C59 Licenciatura/ grao en dereito Fernández Crespo Ana Vanessa Lalín 800 € 54 C41 Enxeñería técnica forestal, especialidade en explotacións forestais Fernández Darriba Andrea Tomiño 800 € 55 C87 Ciclo superior en iluminación, captación e tratamento da imaxe Fernández Villanueva Marta Comunicación Institucional 700 € 56 C01 Ciclo superior en administración de sistemas informáticos en rede Ferradás Pazos Blas Marín 700 € 57 C81 Licenciatura/ grao en ciencias ambientais Ferreiro Carballal Sara Vilaboa 800 € 58 C19 Diplomatura/grao en dirección e xestión pública Freiria Iglesias Lorena Portas 800 € 59 C19 Diplomatura/grao en dirección e xestión pública Gago García Alexandre Xestión de Recursos Locais (Oral) 800 € 60 C20 Diplomatura/grao en educación social Galego Cagide Lorena Agolada 800 € 61 C63 Licenciatura/ grao en historia Gándara Costa Marcos Salvaterra de Miño 800 € 62 C03 Ciclo superior en animación sociocultural e turística García Cidón J Enrique Ribadumia 700 € 63 C23 Diplomatura/ grao en maxisterio de educación infantil García Costas Romina Centro Príncipe Felipe 800 € 64 C28 Enxeñería agrónoma Garrido Guitián Marta Cangas 800 € 65 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Garrido Montenegro Nerea Moaña 800 € 66 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Gil Martínez Marcos Soutomaior 700 € 67 C27 Diplomatura/ grao en traballo social Gil Rodríguez Raquel Redondela 800 € 68 C82 Enxeñería de camiños, canais e portos Goldar Bouzada Tania Estrada, A 800 € 69 C59 Licenciatura/ grao en dereito Gómez Abal Sandra Moaña 800 € 70 C69 Licenciada/grao en publicidade e relacións públicas Gómez Otero Nuria Cangas 800 € 71 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Gómez Sineiro Noemí Cambados 800 € 72 C03 Ciclo superior en animación sociocultural e turística Gondar Portela Antia Meis 700 € 73 C27 Diplomatura/ grao en traballo social González Alonso Julia Vilagarcía de Arousa 800 € 74 C73 Diplomatura/ grao en turismo González Diz Nicolás Jacinto Redondela 800 € 75 C53 Licenciatura/grao en arquitectura González García Lorena Vilanova de Arousa 800 € 76 C02 Ciclo superior en administración e finanzas González González Samuel Oia 700 € 77 C59 Licenciatura/grao en dereito González Lago Paula Cooperación cos Municipios 800 € 78 C59 Licenciatura/ grao en dereito González Méndez Tania Valga 800 € 79 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Gradín Fernández Patricia Grove, O 700 € 80 C52 Licenciatura/ grao en administración e dirección de empresas Guimeráns Lavandeira Nerea Pazos de Borbén 800 € 81 C27 Diplomatura/ grao en traballo social Gutierrez Soto Lucia Illa de Arousa, A 800 € 82 C80 Ciclo superior en información e comercialización turística Iglesias Blanco Rita Caldas de Reis 700 € 83 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Iglesias Fernández Mónica Tomiño 700 € 84 C56 Licenciatura/ grao en ciencias da educación física e do deporte Iglesias Fontenla Jessica Sanxenxo 800 € 85 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Iglesias López Sara Marín 800 € 86 C60 Licenciatura/ grao en economía Iglesias Rivero Diego Estrada, A 800 € 87 C64 Licenciatura/ grao en historia da arte Iglesias Tilve Cristina Museo de Pontevedra 800 € 88 C80 Ciclo superior en información e comercialización turística Iglesias Figueira Eva Illa de Arousa, A 700 € 89 C64 Licenciatura/ grao en historia da arte Lago López Andrea Museo de Pontevedra 800 € 90 C63 Licenciatura/ grao en historia Loira González Sandra Gondomar 800 € 91 C41 Enxeñería técnica forestal, especialidade en explotacións forestais Lorenzo Dacunha Ricardo Poio 800 € 92 C27 Diplomatura/grao en traballo social Lorenzo Pereiro Sara Porriño, O 800 € 93 C24 Diplomatura/grao en maxisterio de educación primaria Malvar Leite Sara Vilanova de Arousa 800 € 94 C27 Diplomatura/ grao en traballo social Malvido Abal Beatriz Forcarei 800 € 95 C25 Diplomtatura/ grao en relacións laborais/ relación laborais e recursos humanos Márquez González Maria Jose Mos 800 € 96 C51 Licenciatura en psicopedagoxía Martínez Álvarez Fátima Mos 800 € 97 C01 Ciclo superior en administración de sistemas informáticos en rede Martínez Gil Filiberto Moaña 700 € 98 c23 Diplomatura/grao en maxisterio de educación infantil Martínez Castiñeira Iria Arbo 800 € 99 C59 Licenciatura/ grao e dereito Martínez López Andrea Nigrán 800 € 100 C20 Diplomatura/ grao en educación social Miletich Álvarez Maria del Rosario Oia 800 € 101 C03 Ciclo superior en animación sociocultural e turística Mora Félix Daniel Cuntis 700 € 102 C03 Ciclo superior en animación sociocultural e turística Naveira Amoedo Elena Mondariz 700 € 103 C59 Licenciatura/ grao en dereito Nogueira González Pablo Poio 800 € 104 C07 Ciclo superior en laboratorio de análise e control de calidade Novoa Pérez Minerva Finca Mouriscade 700 € 105 C81 Licenciatura/grao en ciencias ambientais Oleaga González Laura Campo Lameiro 800 € 106 c25 Diplomatura/ grao en relacións laborais/ relacións laborais e recursos humanos Ónega Moreira Carlos Cangas 800 € 107 C01 Ciclo superior de administración de sistemas informáticos en rede Otero Cubreiro Juan Carlos Novas Tecnoloxías 700 € 108 C31 Enxeñería en telecomunicacións Otero Gómez Almudena Cangas 800 € 109 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Pardo Ligero Alba Cotobade 800 € 110 C53 Licenciatura/ grao en arquitectura Pardo Lorenzo Laura Rosal, O 800 € 111 C03 Ciclo superior en animación sociocultural e turística Pérez Calo Sara Vilanova de Arousa 700 € 112 C19 Diplomatura/grao en dirección e xestión pública Pérez González Yáser Xestión de RecursosLocais(Oral) 800 € 113 C27 Diplomatura/grao en traballo social Pérez Hernández Cristina Porriño, O 800 € 114 C37 Enxeñería técnica de obras públicas/ grao en enxeñería de obras públicas Pérez Midón Juan Marín 800 € 115 C27 Diplomatura/ grao en traballo social Pérez Novas Lidia Cuntis 800 € 116 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Pérez Lodeiro Pablo Pontecesures 700 € 117 C53 Licenciatura/ grao en arquitectura Philippon Prieto Caritina Ponteareas 800 € 118 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Piñeiro Álvarez Magdalena Escola de Canteiros 700 € 119 C72 Licenciatura/ grao en xornalismo Piñeiro González Manuel Ponteareas 800 € 120 C73 Diplomatura/grao en turismo Piñeiro Hermida Christian Bueu 800 € 121 C73 Diplomatura/ grao en turismo Pombal Abalo Antía Baiona 800 € 122 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Portas Martínez Manuel Sanxenxo 800 € 123 C21 Diplomatura/grao en enfermería Portela Fernández Paula Catoira 800 € 124 C59 Licenciatura/ grao e dereito Pousada García Isaac Mondariz - Balneario 800 € 125 C23 Diplomatura/ grao en maxisterio de educació infantil Poza Pampím Almudena Grove, O 800 € 126 C03 Ciclo superior en animación sociocultural e turística Prego Ríos Diego Catoira 700 € 127 C27 Diplomatura/ grao en traballo social Puentes Pérez Andrea Barro 800 € 128 c68 Licenciatura/ grao en psicoloxía Raposo Pichel María do Carme Vila de Cruces 800 € 129 C67 Licenciatura/ grao en pedagoxía Rascado Bugallo María Begoña Centro Príncipe Felipe 800 € 130 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Reñones Alonso Tamara Pazos de Borbén 700 € 131 C11 Ciclo superior en saúde ambiental Rey Patiño Antón Moaña 700 € 132 C47 Grao en enxeñería da edificación/arquitectura técnica Rial González Alicia Guarda, A 800 € 133 C15 Diplomatura en biblioteconomía e documentación/ grao en información e documentación Rigüela Benedicto Olaia Nigrán 800 € 134 C07 Ciclo superior en laboratorio de análise e control de calidade Rivera Sobrado Maria Finca Mouriscade 700 € 135 C15 Diplomatura en biblioteconomía e documentación/grao en información e documentación Rodríguez Castillo Miguel Museo de Pontevedra 800 € 136 C25 Diplomatura/grao en relacións laborais/relacións laborais e recursos humanos Rodríguez Cruz Karima Porriño, O 800 € 137 C52 Licenciatura/ grao en administración e dirección de empresas Rodríguez López Elena Poio 800 € 138 C27 Diplomatura/ grao en traballo social Rodríguez Penedo Marina Lalín 800 € 139 C19 Diplomatura/ grao en dirección e xestión pública Rodríguez Pérez Iago Sanxenxo 800 € 140 C58 Licenciatura/ grao en comunicación audiovisual Rodríguez Torres Ana María Barro 800 € 141 C71 Licenciatura/grao en tradución e interpretación Rosales González Guillermo Servizos Lingüísticos 800 € 142 C01 Ciclo superior de administración de sistemas informáticos en rede Sampedro Blanco Rubén Novas Tecnoloxías 700 € 143 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Sánchez Rodríguez Tamara Escola de Enfermería 700 € 144 C06 Ciclo superior en educación infantil Sánchez Vázquez Esther Mondariz - Balneario 700 € 145 C12 Ciclo superior en secretariado Sanmartín Padín María Jesús Gondomar 700 € 146 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Santiso Castillo Sandra Moraña 700 € 147 C20 Diplomatura/ grao en educación social Sestelo García Maria Teresa Rodeiro 800 € 148 C80 Ciclo superior en información e comercialización turística Sesto Rey Raquel Nigrán 700 € 149 C11 Ciclo superior en saúde ambiental Sienes Alonso Noemia Estación Fitopatolóxica do Areeiro 700 € 150 C59 Licenciatura/grao en dereito Soliño Lubiáns Talma Bueu 800 € 151 C14 Ciclo superior en xestión forestal e do medio natural Solís De Barrios Felipe Medio Ambiente 700 € 152 C19 Diplomatura/grao en dirección e xestión pública Souto Martín Susana Bueu 800 € 153 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Torres Fernández Miriam Campo Lameiro 700 € 154 C01 Ciclo superior en administración de sistemas informáticos en rede Tourís Batista Jose Ángel Vilagarcía de Arousa 700 € 155 C55 Licenciatura/grao en bioloxía Trillo Senín Javier Salvaterra de Miño 800 € 156 C23 Diplomatura/grao en maxisterio de educación infantil Valiñas Conde Isabel Cambados 800 € 157 C08 Ciclo superior en produción de audiovisuais e espectáculos Varela García Elena Tui 700 € 158 C47 Grao en enxeñería da edificación/arquitectura técnica Vázquez Ledo Noela Redondela 800 € 159 C02 Ciclo superior en administración e finanzas Vázquez Piñeiro Ana Carmen Baiona 700 € 160 C19 Diplomatura/grao en dirección e xestión pública Vázquez Villar Bieito Xestión de Recursos Locais (Oral) 800 € 161 C20 Diplomatura/grao en educación social Ventoso Teixeira Milena Meis 800 € 162 C27 Diplomatura/grao en traballo social Viana Gregorio Lucia Neves, As 800 € 163 C53 Licenciatura/grao en arquitectura Vila González Santos Gondomar 800 € 164 C72 Licenciatura/grao en xornalismo Vila Lago Ángel Tui 800 € 165 C56 Licenciatura/grao en ciencias da actividade física e do deporte Vilasboas Carballido Juan Manuel Covelo 800 € 166 C41 Enxeñería técnica forestal, especialidade en explotacións forestais Villar Fernández Adrián Meaño 800 € 9.24881.- PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSOS, XORNADAS… Mediante escrito de entrada no Servizo de Recursos Humanos con data 13 de setembro de 2016, D. Marcos Galiñanes Varela, xefe do Parque Móbil, solicita autorización para que D.Carlos Rial Moreira, poida realizar o desprazamento, en comisión de servizos e en vehículo oficial, a Salamanca para acompañar ó Sr. Deputado Provincial D. Javier Dios Pomares, o día 7 de setembro de 2016 ás 17:00 h., regresando o 8 de setembro as 23:30 h. O custo total do devandito desprazamento ascende a un total de 90,00 € en concepto de aloxamento, cantidade que se imputará á aplicación orzamentaria 16/920.9200.230.20 de dietas. A solicitude non se tramitou con antelación suficiente polo que procede a súa validación. Para ese efecto remítese o expediente a Intervención para informe sobre a existencia de consignación orzamentaria. Normativa Aplicable: 1. R.D. 462/2002, do 24 de maio, sobre Indemnizacións por Razón do Servizo. 2. Orde do 8 de novembro de 1994, sobre xustificación das Indemnizacións por Razón do Servizo dos funcionarios públicos. 3. Bases de aplicación de retribucións do orzamento Provincial e IV Acordo Regulador para persoal funcionario da Deputación Provincial de Pontevedra. 4. Artigo 67.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e Procedemento Administrativo Común. 5. Artigo 61.12 do R.O.F. e artigo 105 da Lei 5/97, do 22 de xullo, de Administración Local de Galicia, polas que se atribúen á Presidencia a competencia nesta materia. 6. Resolución da Presidencia de data 22/07/2015 pola que se delega no Deputado as competencias en materia de persoal. Conclusión: En base ós feitos e consideracións normativas citadas anteriormente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade, ó amparo do previsto no artigo 67.4 da Lei 30/1992 do 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e Procedemento Administrativo Común, validar o expediente e autorizar o desprazamento en vehículo oficial de D. Carlos Rial Moreira, así como o aboo dos gastos ocasionados, por razón de servizo, que ascenden a un importe total de 90,00 € en concepto de aloxamento, cantidade que se imputase á aplicación orzamentaria 16/920.9200.230.20 de dietas. Unha vez finalizado a viaxe, o interesado deberá presentar no Servizo de Recursos Humanos e Formación, no prazo de 10 días hábiles, a conta xustificativa de gastos para a correspondente tramitación do expediente, co obxecto de que se lle abonen os gastos que se puidesen xerar en concepto de desprazamento, aloxamento e manutención, conforme ao disposto no apartado 2.2.1 da Orde do 8 de novembro de 1994 sobre xustificación e anticipos de indemnizacións por razón do servizo. 10.24882.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITOS Vista a relación de facturas con número 2016038693, que contén unha factura e por un importe de 18.264,48 €, correspondendo á empresa Repsol Comercial de Productos Petfoliferos, S.A., e visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 17 de outubro de 2016, e os xefes de servizo ou responsables dos centros Xestores no que se pon de manifesto que os gastos se fixeron con vicios de procedemento que implican a nulidade das obrigas, e que necesitan a súa aprobación polo sistema de recoñecemento extraxudicial de créditos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar: A relación de expedientes de referencia coa seguinte estrutura económica: Importe total 18.264,80 € Descontos do IRPF 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Descontos do honorarios técnicos externos 0,00 € Outros descontos 0,00 € Total líquido 18.264,48 € Pola Presidenta maniféstase que asina con disconformidade e por imperativo legal, pois está en contra dos recoñecementos extraxudiciais de crédito. Trátase de decisións tomadas polo goberno anterior, se ben entende que a prestación foi realizada. Manifesta que a partir de agora só se aprobarán recoñecementos extraxudiciais de créditos de xeito extraordinario por razóns non previsibles. 11.24883.- COMUNICACIÓNS Non houbo. 12.24884.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar pola Sra. Presidenta, sendo as once horas corenta e cinco minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina a Ilma. Sra. Presidenta, comigo, o Secretario que dou fe. A Presidenta, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición