Rexistros actuais: 1.621.592
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.717
Fondos
ADMINISTRACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.12..1
Título ADMINISTRACIÓN
Data(s) 1961-1985 (Creación) 1961 - 1985-00-00 (Produción)
Volume e soporte 2 libros e 4 unidades de instalación con 15 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación de grande interese para os estudos de temática local xa que recollen acordos, visitas de inspección, queixas, reclamacións contra actuacións dos concellos e incluso presupostos carcerarios.
Organizació
Esta sección conta con dúas series: 1.- ADMINISTRACIÓN: 1.1.- Libro rexistro de entrada e saída de documentos (1966-1978). 1.2.- Correspondencia (1961-1985).
Ãrea de notas
Nota