ATOPO
Rexistros actuais: 1.640.541
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523

Fondos

Memoria da visita de carácter xeral, informativo e asesor realizada ao concello de Bueu (05-12-1969)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.12..2.3.7.852/19

  • Título Memoria da visita de carácter xeral, informativo e asesor realizada ao concello de Bueu (05-12-1969)

  • Data(s) 1969 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente: Servizo Nacional de Inspección e Asesoramento das Corporacións locais. Visita de inspección ós concellos da provincia de Pontevedra: 1968-1974, 1976- 1977.
    Memoria da visita de carácter xeral, informativo e asesor realizada ó concello de Bueu, o día 05-12- 1969. Contén:
    > Aprobación-propostas memoria pola Xefatura Central
    > Informe-proposta do delegado rexional
    Servizo de Inspección e Asesoramento das Corporacións Locais
    Concello de Bueu, 1969. Contén:
    > Escritos do Xefe Provincial do servizo
    > Mapa do Concello
    > Memoria
    > Datos situación y recadación
    > Fotocopias actas arqueo
    > Instrucións para o Concello

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición