ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Fondos

Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1990-1997)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.1.1.26.780/1

  • Título Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1990-1997)

  • Data(s) 1990-1997 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Resolucións presidenciais referentes as distintas obras. Certificacións de obra. Actas de recepción. Correspondencia interna. Correspondencia recibida de empresas construtoras. Presupostos. Facturas de reparación e mantemento de ascensores. Correspondencia recibida polo arquitecto provincial.

Área de condicións de acceso e utilización

  • CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografada

Área de notas

  • Nota E09 - Otros : TESTIGO: 90, 91

Puntos de acceso

Área de control da descrición