Fondos
PERSOAL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AMANC.MOR.2.4
Título PERSOAL
Data(s) 1999-2013 (Creación) 1999-00-00 - 2013-00-00 (Produción)
Volume e soporte 6 unidades de instalación con 15 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo da Mancomunidade de concellos do Morrazo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla todo o relativo ao persoal funcionario e laboral, a súa disciplina e control, á seguridade social, clases pasivas e asuntos das mutualidades, á selección de persoal e ás relacións laborais e actividade sindical. Esta documentación é un elemento esencial para coñecer o funcionamento da administración e ten un especial interese para a defensa de dereitos e intereses dos traballadores, xa que deixan constancia dos servizos prestados e da súa relación coa administración ao longo da súa vida profesional.
Organizació
Esta 1ª división de sección, PERSOAL, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 2.- ADMINISTRACIÓN 2.4.- PERSOAL 2.4.1.- Cadros de persoal 2.4.2.- Expedientes de persoal 2.4.3.- Expedientes de persoal contratado 2.4.4.- Programas e plans de emprego 2.4.5.- Cursos de formación 2.4.6.- Licenzas, permisos e vacacións 2.4.7.- Documentación da Seguridade Social 2.4.8.- Expedientes de concursos e oposicións 2.4.9.- Nóminas. Retribucións 2.4.10.- Colaboración Social 2.4.11.- Representación do persoal
Ãrea de notas
Nota